Raivosin tänään puolitutulle ja hävettää..
..nyt karmeasti. Menetin hermoni täysin, ihan oikeassa olin, mutta silti. Olisin voinut siistimminkin hoitaa asian.
Kommentit (11)
Pyydät anteeksi huomenna ylireagointia. Korjaa paljon.
Missä tilanteessa raivosit? Töissä? Lääkärillä? Labrahoitajalla? Lasten päiväkodissa? Kerro.
Ja tämä tapahtui pienellä paikkakunnalla Hämeessä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein tapahtui, miksi menetit malttisi?
puolustin lastani, aikuista panettelijaa vastaan, hullu peto mussa pääsi irti ja annoin palaa täysillä . Tuskin asia korjaantui, sain vaan sekopään maineen
Tulipa tuuletettua, eiks niin? Joskus vaan kerää raivoa ja se purkautuu ylilyöntinä.
Pikku puuskahdus päivittäin tekisi monelle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Pyydät anteeksi huomenna ylireagointia. Korjaa paljon.
pyysin jo, sai n kolmannelta osapuolelta palautetta että tein oikein ja turhaa anteeksi pyytelin, silti pettymys kun ei kontrolli pitänyt
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tapahtui pienellä paikkakunnalla Hämeessä?
no eipä lähelläkään, saitko sinä sitten huutoraivarit osaksesi ?
Ymmärrän että hävettä. Tapoihisi ei kuulu käyttäytyä noin. Mun mielestä saisit kuitenkin olla ylpeä siitä että puolustit rakkaintasi, joka tässä maailmassa on vielä täysin riippuvainen sinusta. Sinä teit hyvin. Ehkä sinun pitäisi kuunnella niitä kolmansia osapuolia.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että hävettä. Tapoihisi ei kuulu käyttäytyä noin. Mun mielestä saisit kuitenkin olla ylpeä siitä että puolustit rakkaintasi, joka tässä maailmassa on vielä täysin riippuvainen sinusta. Sinä teit hyvin. Ehkä sinun pitäisi kuunnella niitä kolmansia osapuolia.
Voi kiitos sanoistasi, pyyhin täällä kyyneliä, ihanasti sanottu
"Olit oikeassa"? Tuo kertoo jo paljon. Aikuinen ihminen tajuaa, että jokaisella ihmisellä on oma oikeassa oleva näkemys.
Ei se siitä huutamalla muutu.
Mitä oikein tapahtui, miksi menetit malttisi?