Sukulan suojatit, mitä ajatuksia herättää?
Itse olen alkoholistiperheen lapsi. Hakattu ja alistettu. Muutin 16 - vuotiaana omilleni. Masennusta ja raiskaus takana. Silti mulla on 2 tutkintoa. Päivääkään en oo ollut työttömänä.
Selittämällä ja tekosyitä keksien aina on selitys miksei ota itseään niskasta kii.
Huonot lähtökohdat on hidaste mut ei este. Ellei halua niin.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Katsooko tätä enää kukaan? Mitä mieltä eilisestä jaksosta? Nuorten työkokeilu alkoi. Tiiankin kuulumisia kuultiin.
Se Retu lopettaa varmasti...aikamoinen vötkäle. Tytöt ihan mukavasti aloittivat, tosin vaikuttivat aika väsyneiltä. Silverin puheesta en saanut mitään selvää...? Vähän vaikutti juoneelta, kun pääsi kavereiden siipien suojaan. Roni on ihan asiallinen, vei Jyrkin kalaan.
Mua säälittää noi kaikki, Abdi ja Retu erityisen paljon kun eivät kykene töihin. Ilmeisesti se blondi lopettaa myös.
Miten ihmisestä tulee tuollainen kuin Retu? Hoitamaton masennus?
Ronillahan on näistä tavallaan vähiten "ongelmia" pään sisällä, hänen ongelmahan on lähinnä fyysinen. Mutta onko keittiöala ihan oikea, jos on vakavasti loukkaantunut ja ongelma on polvessa? Mutta Ronillako oli sitten myös tässä eniten ongelmia siinä, että ajatteli ettei pärjää? Ilmeisesti kuitenkin pärjää nyt sitten kuitenkin. Hänellä on jo ammattikoulukin käytynä.
Sukulan vertaus Oliveriin tulee nyt varmaan tässä tapauksessa siitä, että Jamie Oliverilla oli muutama vuosi sitten vastaava ohjelma, vähän erilaisella konseptilla tosin. Siinä nuoret kai olivat kaikki hänellä itsellään töissä, jos oikein muistan, isompi sakki ja näiden ongelmat ovat niihin verrattuna aika pieniä.
Mietin, että Roni varmaan päässyt mukaan äitinsä kautta, eihän hän ole samalla tavalla ongelmainen kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Pernilla on pantava.
Etkö sinäkään muuta ajattele? Vedä käteen, pervo.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisestä tulee tuollainen kuin Retu? Hoitamaton masennus?
ei saanut hygieniapassii läpi vasta kun kysymykset luettiin sille
Keskiviikkona vedän taas ja rajusti. Ilta yhdeksästä kymmeneen saakka.
Retu: " mun ei ole koskaan tarvinnut olla oma-aloitteinen, kaikki on tullut valmiiksi tarjottimella eteen". Huh Huh mikä kasvatuksen hedelmä.
Vittu mitä luusereita. Pitäisi heittää mereen tollaset löysäilijät.
Ärsyttää tuo Sukulan tapa puhua "niinq nuoriso et ne hiffais ja bamlais ja sillai, ei vittu".
Musta ohjelma on hyvä.Oon tavannu monen sorttisia nuoria ja lapsia.Kun oirehtii niin oirehtii.Suosta on vaijea nousta.Tsemppiä kaikille nuorille.Jännään aina onnistuvatko ja hyvinhän se menee!
Sukula saisi jo pakata matkaukkunsa ja häipyä kanavilta hornan tuuttiin.
Eiköhän tuon ärjyn naama ole jo aivan tarpeeksi ruudussa nähty.
Loppuiko Abdilta "kantti" kesken vai normi touhua vaan kun ei jaksa aamuisin heräillä eikä muutenkaan kiinnosta. Paitsi kiusailut....
Tänään alkoi uusinta jim kanavalla. Multa jäi ekat jaksot näkemättä: Voi apua tota Tiaa!!!
Nää tälläiset showt vaan leimaa nuoria, mutta ikävä kyllä kukaan ei mitään syrjäytyneille nuorille järjestäisi jos siitä ei saisi julkisuutta tai tv-tuloja. Mahtaa olla kiva olla se "ongelmanuori" jostain tv-ohjelmasta.
Kertokaas mulle ketä tän on lopettanu kesken?
Taasko tämän ensi-ilta on. Oli jo vuosia sitten..
Up