Pidätkö koskaan housuja ja sukkia niin kuin pikkulapsilla, että sukat laitetaan lahkeiden päälle?
Mulla on aina kotona pyjamanhousut ja villasukat niin. En tykkää yhtään tunteesta kun ilma karkaa nilkkoihin :)
Kommentit (50)
Märällä kelillä laitan tietysti kurahousut jalkaan ja kurarukkaset käyeen.
Joka päivä kotona on legginsit ja villasukat lahkeiden päällä. Talvipakkasilla puen saman setin toppahousujen alle.
Sisällä en pidä paitsi jos on kylmä eli yleensä talvella. Ulkona pidän aina paitsi kesä helteellä mutta heti kun menee alle 10 asteen nii vedän sukat heti lahkeen päälle. Käytän aina niinku perus kollareita ja siinä päällä sukkia mutta viileällä säällä laitan toppa tai tuulihousut siihen päälle. Itse en ajattele sitä nolona vaan uskallan pitää lahkeita sukissa ihan näkyvillä ilman että on muita housuja päällä.
Sukat.com :ista voi tilata kätevästi postilaatikkoon villasukkia talven melskeisiin sekä muita sukkia ympärivuotiseen käyttöön!
Täältä löytyy kivasti sukkia:
https://www.sukat.com/
https://www.sukat.com/sukat/naisten-sukat/naisten-villasukat/
Punkkivyöhyke on Oulussa saakka ja taiganpunkkeja on löytynyt Sodankylästä. Laitan sukkien varret lahkeiden päälle aina vastaleikattua pidemmässä ruohikossa ihan punkkivaaran vuoksi. Punkki kipittää avonaisesta lahkeesta vikkelästi haaruksiin ja pyllyvakoon. Harva tajuaa tarkastaa sieltä punkkeja ja monella on siellä tai välilihassa punkki löytynyt ateriaansa hyvin nauttimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on nyt muotia nuorilla. Mustien juoksutrikoiden päällä valkoiset tennissukat. En oikein tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa.
Joo, tämä lähti urheilijoilta ja on ilmeisesti levinnyt myös "ei-urheilijoiden" keskuuteen. Jossain vaiheessa tuli ensin valkoiset urheilusukat muotiin, esim. lentopalloilijoilla puolipitkien trikoiden kanssa, sitten niitä alettiin käyttää pitkien trikoiden kanssa lahkeen päällä. Kuulemma minunkin pitäisi pukeutua siten...
Toinen teineillä näkyvä tyyli on lenkkarit, farkut ja villasukat farkunlahkeiden päällä. Nämä edellämainitut kumpikin on omalla tytöllä käytössä.
Kotona toki on mulla lähes aina villasukat, joiden varret ovat lahkeiden päällä.
Apua! Mulla on siis nuorisomuotia päällä tietämättäni kun on lahkeet villasukanvarressa. Inhoan sitä kun viileä ilma pääsee lahkeesta löyhymään sääreen ja laitan lähes aina noin. Enkä tykkää lepattavista punteista. Pitääkö nyt muuttaa tyyliä ettei teinit ala nauraa ja osoitella sormella että kato mummelia kun yrittää olla.
Kyllä. Pitää tuulta hyvin ja lämmittää.
Kyllä pidän. Mulla on muutamissa housuissa niin pitkät lahkeet että nilkkasukatkin menisi lahkeen päälle.
Aina. Laitan lahkeet kunnolla myttyyn sinne sukan sisään