Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö koskaan housuja ja sukkia niin kuin pikkulapsilla, että sukat laitetaan lahkeiden päälle?

Vierailija
28.09.2016 |

Mulla on aina kotona pyjamanhousut ja villasukat niin. En tykkää yhtään tunteesta kun ilma karkaa nilkkoihin :)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Laitan lahkeet kunnolla myttyyn sinne sukan sisään

Vierailija
42/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märällä kelillä laitan tietysti kurahousut jalkaan ja kurarukkaset käyeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kotona on legginsit ja villasukat lahkeiden päällä. Talvipakkasilla puen saman setin toppahousujen alle.

Vierailija
44/50 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä en pidä paitsi jos on kylmä eli yleensä talvella. Ulkona pidän aina paitsi kesä helteellä mutta heti kun menee alle 10 asteen nii vedän sukat heti lahkeen päälle. Käytän aina niinku perus kollareita ja siinä päällä sukkia mutta viileällä säällä laitan toppa tai tuulihousut siihen päälle. Itse en ajattele sitä nolona vaan uskallan pitää lahkeita sukissa ihan näkyvillä ilman että on muita housuja päällä.

Vierailija
45/50 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat.com :ista voi tilata kätevästi postilaatikkoon villasukkia talven melskeisiin sekä muita sukkia ympärivuotiseen käyttöön!

Vierailija
46/50 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/50 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkivyöhyke on Oulussa saakka ja taiganpunkkeja on löytynyt Sodankylästä. Laitan sukkien varret lahkeiden päälle aina vastaleikattua pidemmässä ruohikossa ihan punkkivaaran vuoksi. Punkki kipittää avonaisesta lahkeesta vikkelästi haaruksiin ja pyllyvakoon. Harva tajuaa tarkastaa sieltä punkkeja ja monella on siellä tai välilihassa punkki löytynyt ateriaansa hyvin nauttimassa.

Vierailija
48/50 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on nyt muotia nuorilla. Mustien juoksutrikoiden päällä valkoiset tennissukat. En oikein tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa.

Joo, tämä lähti urheilijoilta ja on ilmeisesti levinnyt myös "ei-urheilijoiden" keskuuteen. Jossain vaiheessa tuli ensin valkoiset urheilusukat muotiin, esim. lentopalloilijoilla puolipitkien trikoiden kanssa, sitten niitä alettiin käyttää pitkien trikoiden kanssa lahkeen päällä. Kuulemma minunkin pitäisi pukeutua siten...

Toinen teineillä näkyvä tyyli on lenkkarit, farkut ja villasukat farkunlahkeiden päällä. Nämä edellämainitut kumpikin on omalla tytöllä käytössä.

Kotona toki on mulla lähes aina villasukat, joiden varret ovat lahkeiden päällä.

Apua! Mulla on siis nuorisomuotia päällä tietämättäni kun on lahkeet villasukanvarressa. Inhoan sitä kun viileä ilma pääsee  lahkeesta löyhymään sääreen ja laitan lähes aina noin. Enkä tykkää lepattavista punteista. Pitääkö nyt muuttaa tyyliä ettei teinit ala nauraa ja osoitella sormella että kato mummelia kun yrittää olla.

Vierailija
49/50 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pitää tuulta hyvin ja lämmittää.

Vierailija
50/50 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän. Mulla on muutamissa housuissa niin pitkät lahkeet että nilkkasukatkin menisi lahkeen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä