Pidätkö koskaan housuja ja sukkia niin kuin pikkulapsilla, että sukat laitetaan lahkeiden päälle?
Mulla on aina kotona pyjamanhousut ja villasukat niin. En tykkää yhtään tunteesta kun ilma karkaa nilkkoihin :)
Kommentit (50)
Pidän. Olen tosi lyhyt joten muutamissa housuissa pitää tunkea lahkeet sukkaan tai kenkiin. Ja talviulkoilussa säärystimiin.
Tänäänki mentiin koulussa retkelle nii pidin sielläkin sukkia lahkeiden päällä. Pidän oikeastaan melkein aina sukat lahkeiden päällä
Pidän aina ja nukun myös sukat lahkeen päällä yöllä ettei housut mee silleen ärsyttävästi ruttuun
Paksuja sukkia aina juu. Kerrospukeutuessa eli esim. tällä hetkellä on alimmat housut tavallisten puuvillasukkien alla.
No mehän oltiin siellä kerokheessa ja sukset oli auton katolla. Mies tuli ja ihmetteli jotta herkkupuoti puutakseen kasteveteen sekoitettu kuusikettinki. Mehän ei siit otettu seiniin reikii jolla nesteen valumisjälkien ravaus ennakon tukkeentuminen. Kaarlo vatsapinta ja lättärinta.
Punkkialueille joo.
Kotona collegehousujen päällä villasukkia, kyllä, aina. Ja lisäksi koko talven ajan kun on ulkona liikkuessa pitkät kalsarit ulkohousujen alla, niin sukkien on ehdottomasti pysyttävä pitkien kalsarien päällä hyvin. Siitä välistä ei saa mennä ilmaa yhtään.
Valkoiset housut ja sukat niiden päällä punkkimetsässä.
Melkein aina. Villasukat siis housunlahkeiden päällä. Kesä-heinäkuussa voin olla mahdollisesti ilman, riippuen säästä.
Välillä. Tänään tuli 5cm lunta ja oli aika kylmä nii en vittiny lähtee nilkkasukissa lenkille vaan siinä vaiheessa pitkät sukat lahkeiden päälle oli hyvä idea ja kyllä se lämmitti.
Vierailija kirjoitti:
Kotona pidän aina myös kotipihassa ulkohommissa.
Yleensä ulkona sulan maan aikaan toimin näin. En halua punkkeja.
Joo, kotona. Olen joskus kompastunut kotihousiujen lepattavaan lahkeeseen.
Juu kollareitten päälle vedetyt villasukat. Menin vielä kauppaankin niin. Se oli kyllä vahinko.
Itse pidän yleensä kolitsihousuja ja sukkia siinä päällä.
Pidän aina sukkia housujen päällä. Joskus jopa pidän sukkia ulkohousujenkin lahkeiden päällä. En tietenkään toppahousujen päällä pidä mutta esim. tuulihousujen päälle vedän sukat aina.
Aina jos on liian pitkät lahkeet niin silloin kyllä laitan lahkeet sukkaan.
Tänään oli aika viileä päivä ja vieläpä tuuli tosi kovasti nii pidin koko päivän lahkeita sukkien sisässä koska viileää ilmaa jos menee nilkkoihin nii se ei tunnu mukavalta
Jos liikun metsässä tai pelloilla nii lahkeet laitan sukkaan koska en halua punkkeja. Talvisin pidän oikeastaan koko ajan ulkona sukkia lahkeiden päällä. Sisätiloissa talvella välillä pidän ja välillä en riippuu miten kylmä on.
Joo, tämä lähti urheilijoilta ja on ilmeisesti levinnyt myös "ei-urheilijoiden" keskuuteen. Jossain vaiheessa tuli ensin valkoiset urheilusukat muotiin, esim. lentopalloilijoilla puolipitkien trikoiden kanssa, sitten niitä alettiin käyttää pitkien trikoiden kanssa lahkeen päällä. Kuulemma minunkin pitäisi pukeutua siten...
Toinen teineillä näkyvä tyyli on lenkkarit, farkut ja villasukat farkunlahkeiden päällä. Nämä edellämainitut kumpikin on omalla tytöllä käytössä.
Kotona toki on mulla lähes aina villasukat, joiden varret ovat lahkeiden päällä.