Miksi palstalla hyväksytään maanviljelijöihin kohdistuva vihapuhe?
Täällä ei saa kirjoittaa muslimeista mitään negatiivista, ei turvapaikanhakijoita koskevasta uutisoinnista jne., mutta maanviljelijöitä saa ammattikuntana haukkua miten paljon tahansa ja levittää vääriä tietoja.
Vihapuheen kitkemiseen kuuluu sekin, että moderaattori noudattaa ohjeita kaikissa kirjoituksissa, ei ainoastaan maahanmuuttajia koskevissa. Myös tietyn ammattiryhmän tietoinen mustamaalaaminen on laitonta.
Kommentit (5)
Ollaan sitkeitä sissejä meitä ei sairaiden ihmisten kommentit hetkauta.
Olen nähnyt useita keskusteluja, joissa joku on hyökännyt viljelijöitä ja tukia vastaan. Lukemattomat vastaukset ovat selittäneet kirjoittajalle, mistä on kysymys ja miksi tukia maksetaan. Minäkin olen ollut useita kertoja puolustamassa viljelijöitä, jotka tuottavat Suomessa ruokaa.
Jos tarkoitit kirjoitusta, jossa tilalla hakattiin lehmiä, niin minä olen kirjoittajan kannalla. Lehmiä ei lyödä. Ystäväni meni naimisiin maanviljelijän kanssa ja muutti tilalle. Heillä lehmiä ohjataan kepakoiden avulla, mutta ei hakkaamalla.
Lehmiä pahoinpitelevät maanviljelijät tarvitsevat pikaisesti ammattiapua psyykelleen.
Täällähän nyt voi väittää mitä tahansa kuka uskoo kuka ei .
Olen ilmoittanut palstan linjasta eteenpäin sekä Sanoman johdolle että MTK:lle nettipoliisista puhumattamaan. Kun täällä toistuvasti voidaan pilata yhden ammattikunnan maine, niin asiaan on voitava puuttua. Mode ei sitä suostu tekemään, joten vihapuhe on hänen puolestaan saanut jatkua. Valitettavasti se on nykyisin rangaistava teko.
Ammattinsa voi valita.