Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No nyt saa läskit syyttää myös bakteereita..
Kommentit (2)
Omaan suolistoflooraansa pystyy vaikuttamaan sillä, mitä ruokia syö. Jos syö paljon kasviksia ja välttelee sokeria, niin ne sokeria eniten hyödyntävät bakteerit vähenevät ja kasviksista tulevia ravinteit hyödyntävät lisääntyvät. Ja siitä seuraa positiivinen kierre, ettei enää teekään samalla tavalla mieli sokeria.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nimenomaan eivät saa syyttää, koska oikein syömällä (= kasviksia ja kuitua) se bakteerikanta muuttuu paremmaksi.