Kumpi teillä laittaa kortsun paikalleen?
Tuli pientä kinaa miehen kanssa. Hänen mielestä minun pitäisi laittaa hänelle kortsu mutten ole tehnyt sitä ja olin epävarma :D
Miten muilla tehdään?
Kommentit (12)
Kutsumme palvelijan laittamaan sen paikalleen.
Mies laittaa, omaan vehkeeseensä se tulee. En mäkään odottais et mies tulee mulle e-pillerin syöttämään
Vierailija kirjoitti:
Mies laittaa, omaan vehkeeseensä se tulee. En mäkään odottais et mies tulee mulle e-pillerin syöttämään
Niin mutta jos mies räplää omaa vehjettä niin sormilla voi olla touhutippoja ja ne joutuu helposti kortsun väärälle puolelle.
Yleensä laitan itse, mutta on todella kiihottavaa jos nainen tekee sen puolestani esim. laittamalla kortsun paikalleen suun avulla.
Vierailija kirjoitti:
Kutsumme palvelijan laittamaan sen paikalleen.
Niin mekin. Aviomiehen nimittäin.
Mies laittaa itse. Olen itse yrittänyt laittaa parikin kertaa, mutta kortsu on ollut liian pieni ja se on puhjennut paineesta. Joten mies hoitakoon itse ja ostakoon oikeat kumit.
Ei kukaan, koska emme ikinä käytä! Tai no, persepanossa ollaan joskus käytetty ja mies laittoi kumin.
Mies saa kyllä laittaa, jos ei se riitä että mä syön pillereitä!
En helevetisä anna naiseni koskea mulukkuuni. Muna olisi sen jäljiltä kuin kissapedon kynsistä juuri ja juuri selvinnyt. On meinaten sen verran pitkät rakennekynnet.
Meillä nainen laittaa sen paikalleen. Paikka on mun lompakko ainakin silloin kun olen lähdössä työmatkalle.
Suosittelen, että sä opettelet laittamaan sen suihinoton yhteydessä paikalleen. Treenatkaa yhdessä paras tapa. Miehellä saattaa seisokki sammua, jos joutuu asennuspuuhaan kesken seksihommien.