Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisten perseet räjähtävät julkisissa vessoissa?

Ap
28.09.2016 |

Julkisissa vessoissa törmää näihin tapauksiin, joissa koko suolisto näyttää räjähtäneen ympäri pönttöä. Mitä ihmiset syö että noin käy? Miksi ihmiset syövät sellaista joka aiheuttaa peräreiän rääkymislaulun? Mistä on kyse? Keliakiasta? Lakoosi-intoleranssista? Liiasta kahvista ja tupakasta? Stressistä? Eivät varmaan pese käsiään toimituksen jälkeen :(

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoappa tämä vessa xD

Vierailija
42/45 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseet välillä räjähtää itse kullakin mutta veskin lattialla on usein wc-harja, siat paskiaiset ja m amut ei sitä käytä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on räjähtävä perse valitettavasti. Syynä lääkitys. :(

Yleisissäkin vessoissa pyrin kyllä siivoamaan paikat mahdollisuuksien mukaan räjähdyksen jälkeen, melkein kaikkialla on onneksi vessaharja käytettävissä.

Vierailija
44/45 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan käy kakkosella julkisessa vessassa muuta kuin räjähtävän hätätilan sattuessa (harvoin). Ehkä jos moni muu toimii samoin, niin sä vaan luulet, että tuo on yleistä?

Jos moni muu toimii samoin, niin silloinhan se nimenomaan on yleistä.

Vierailija
45/45 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen töissä huomannut saman ja jos tarvitsee käydä tarpeillaan, niin käyn mielummin henkilöstöravintolan vessassa niiden yleisten vessojen sijaan, joissa suurin osa käyvät taukojen aikana. Aina on aivan hirveä löyhkä ja pönttö reunoja myöten erivärisessä paskassa. Vieressä on bidee, mutta eihän sitä jaksa käyttää.

Eikös se bidee hallitse amerikoissa ?

Vaiko onko se tämä meidän puolihullu Eeva B eli bidee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi