Miksi ihmisten perseet räjähtävät julkisissa vessoissa?
Julkisissa vessoissa törmää näihin tapauksiin, joissa koko suolisto näyttää räjähtäneen ympäri pönttöä. Mitä ihmiset syö että noin käy? Miksi ihmiset syövät sellaista joka aiheuttaa peräreiän rääkymislaulun? Mistä on kyse? Keliakiasta? Lakoosi-intoleranssista? Liiasta kahvista ja tupakasta? Stressistä? Eivät varmaan pese käsiään toimituksen jälkeen :(
Kommentit (45)
Mitähän varten ne vessat sitten ovat?
Vierailija kirjoitti:
Yliopiston kirjastolla näkee aina vessasta tulijan ilmeestä, jos se on käynyt huonolla kakalla. Hän avaa poistuessaan oven hiljaa, toivoen ettei herätä huomiota ympärillään. Silmissään hänellä on sellainen pelokas katse: "voi ei toivottavasti, kukaan ei tule ovella vastaan ja yhdistä tätä lemua ja jälkiä minuun".
Mä ainakin naureskelen itsekseni, jos joku menee siihen huussiin johon olen juuri vääntänyt haisevat paskat.
Mulla on IBS ja se yhdistettynä paniikkihäiriöön sekä jännitysvatsaan on aika vaikea yhdistelmä. :/ Olen useammankin kerran juossut hengenhädässä julkiseen vessaan ja istunut siellä vartin tai kaksikin putkeen...en tosin koskaan lähde paikalta siivoamatta jälkiäni!
t. myös housuunsa paskonut kun 400m kauppamatka oli liikaa
Yleiset vessat on oksettavia. pönttö täynnä ripulia, hirveä tulehduspillun haju ja kusitippoja reunoilla. Paperia lattialla ja ties missä. Joskus on ollu paskaa vessapaperirullassakin ja seinässä. Vitun ällötykset, peskää jälkenne!
Joo itse myös ihmettelen. Vessassa kuuluu enemmän tai vähemmän haista paska, mutta se, että jätetään vessaan jarruraitoja ja varpusparvia ympäriinsä, eikä pese niitä bideellä tai vessaharjalla, en vaan ymmärrä. Ollaan liian laiskoja tai tyhmiä ajattelemaan seuraavia.
Kuka muka pesisi jälkiään julkisessa wc?
Mä olen nelikymppinen, ulkoisesti hyvin siisti konttorirotta-nainen, mutta minusta on suorastaan hauskaa ajatella että jätän työpaikalla roisit paskaraidat pönttöön. Se on tällaisen kiltin tytön hiljainen protesti, ainoa jonka uskaltaa tehdä, siksi että sitä ei oikeastaan yhdistetä minuun. Mutta jos sitten tulee sähköposti: "Opetelkaa siivoamaan se pönttö, ällöttäviä paskaraitoja taas pytyssä" niin salaa naureskelen, että hähää, saan julkisuutta :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla räjähtää AINA lentokentän vessassa ennen lentoa enkä ole edes syönyt mitään outoa, se johtuu ihan vaan jännityksestä mikä mulla on aina ennen lentoa :( kunnon varpusparvet tulee silloin töräytettyä.
Sama. Joten en enää syö mitään ennen lentoa, eikä oikeastaan pidemmällä lennollakaan uskalla syödä, kauhea nälkä sitten kun pääsee määränpäähän..
En myöskään ihmisten ilmoilla, shoppaillessa tms. käy syömässä ollenkaan, ei vaan uskalla. Joskus joutuu käymään paskalla julkisissa, en silloin kyllä siisti jo valmiiksi paskaista pönttöä. Työpaikan wcn siistin aina, vähemmän käyttäjiä, ja siellä on onneksi bidee.
Kyllä niiden vitut haisee kotonakin.
mä käyn aina abc:llä krapulapaskalla. Ja se on yleensä aika sotkua.
Roska' ruokaa mätetään nassuun, sitten tulee varpusparvi kakxu
Joo, tutulta kuulostaa. Pikaköpöttelyä hyvin lyhyin askelin, jo matkalla vaivihkaa rotsi auki, ja kaikki on kiinni sekunnin tuhannesosista: onneks näitä julkisia vessoja ylipäätään on, ja nykyään jopa ilmaiseks. Tosin oon joskus joutunut turvautumaan jopa metroaseman vessaan, ja ne on hyvin hyvin pahoja rasteja.
Ilmankos näkyy paljon niitä, joiden farkut roikkuu polvissa.
Niiden perse on räjähtänyt.
Kertokaas te jotka sitä teette, että miten saatte paskannettua pitkin seiniä ja jopa kattoon?
Julkisessa vessassa ei käy isolla hädällä kuin ne joilla on suoliston kanssa ongelmia! tavallinen terve ihminen pystyy pidättelemään
Se kotipönttö paskotaan varmaan samalla lailla, mutta se siivotaan, kun eihän sitä viitsi itsekään katsella. Yleinen vessa jätetään tyyliin vetämättäkin saati siivoamatta.
Minulla ainakin se johtuu j-pussista. Tottakai pesen! Miksi ihmeessä en pesisi?