Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehillä koskaan vaikea päästä yli satuttamisesta?

Jepjep
28.09.2016 |

Eli mun mies satutti, jäi kiinni et oli toinen. Ei varmaankaan mitään vakavaa, vaan yhden illan kännihöyrähdys henkilön kanssa jonka kanssa joutuu olla tekemisissä työssään. En ole siitä illasta kuullut yhtään mitään häneltä, mutta merkit oli selvät ja sen verran asiaa selviteltiin että tiesi jääneensä kiinni. Eikä siis kieltänyt, vaan lähinnä hiljaisesti myönsi. Olin tovin mieli maassa asiasta, mutta annoin anteeksi ja kaikki jatkui kuten ennenkin.Mies kuitenkin edelleen on työssään naisen kanssa tekemisissä, enkä yhtään tiedä onko välillä jotain tms. Nyt olen raskaana ja asia vaivaa aina välillä enkä voi kokonaan unohtaa. Onko miehillä koskaan tällaisia, vai onko vaan naisten riesa? En oikein tiedä miten pääsisi yli. Välillä mietin vaihtaisinko miestä, mutta auttaako sekään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin omatunto hirveästi soimaa, jos mikään ääni takaraivossa ei ole estänyt pettämästä.

Vierailija
2/5 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tekemisissä edelleen, ei taida edes haluta unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep kirjoitti:

--- Nyt olen raskaana ja asia vaivaa aina välillä enkä voi kokonaan unohtaa. --- Välillä mietin vaihtaisinko miestä, mutta auttaako sekään.

okei. Meinaat että joku tulis siihen nyt ihan tuosta vaan ja rupeis sun kanssa kotia leikkimään?

Vierailija
4/5 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pettäjä, aina pettäjä. Se kuuluu miehen biologiseen koodiin.

Vierailija
5/5 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä nainen hankkii lapsen tuollaisen kanssa... Onnea valitsemallesi tielle pettäjän kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä