Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eiko kukaan aloita SUURPERHEodottajien viikkoa 10??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on palannut hiihtoloman jälkeen ja sen huomaa! Lapsetkin nauttivat niin lomasta, vaikkei heillä varsinaisesti lomaa ollutkaan kuin kerhosta ja esikon harrastuksista. Kuopus muistelee hiihtoretkeä tyyliin" ..akkaraa..aavulla.." eli makkaraa laavulla ja esikon mielestä parasta oli taidemuseossa käynti, hienoa. Miten sitä niin nopeasti tottuukin siihen, että isikin on päivät kotona. Nyt tuntuu raskauskin jotenkin hankalalle. Vielä olisi NELJÄ kuukautta jäljellä ja välillä pelottaa miten jakselen sinne saakka. Edelliset raskaudet on olleet helppoja ja en ole tuntenut oloani kovin tukalaksi, mutta nyt, viikoilla 22+jotakin, on jo jotenkin " ähky" olo! Taitaa olla totta, ettei raskaudet ainakaan helpotu iän ja lukumärän myötä. Olen melko pieni kokoinen normaalisti, 160cm ja 48kg, ja aina tulee paljon kiloja, ehkä sekin vaikuttaa. olenkin pyytänyt miestä kuvittelemaan, että olisi jalkapallo vatsassa ja paino nousisi 30% puolessa vuodessa..

Mammax5: voimia sinulle epätietoisuuteen! Tilanne on hankala eikä siinä auta ystävälliset kehoitukset nauttia raskaudesta, kun asialle ei kerran voi tehdä mitään. Yritä kuitenkin ajatella myönteisesti ja olla surematta etukäteen. Jos aihetta suruun ilmenee myöhemmin, sen aika on silloin.

Tänään käynnistyy taas kerhot, joten pitäisi tästä ryhdistäytyä ja jättää kone rauhaan. Ai niin, sellaista piti kysymän matkustamisesta, että kuinka suurperheet majoittuvat hotelleihin, kun lapset ovat kaikki pieniä? Ennen lapsia matkustelimme miehen kanssa jonkin verran, mutta lapsien ja talon rakentamisen myötä on finanssit muuttuneet ja lentokonematkat jääneet:) Haaveissa siintelee kuitenkin koko perheen matka Italiaan tai Ranskaan, jotka ovat sydäntämme lähellä. Pitääkö huoneita ottaa kaksi ja siis maksaa täysihinta neljästä? Kyseisissä maissa pakettimatkojen osalta tarjonta isommista majoitustiloista näyttää surkealta. Kertokaa kokemuksia! Katselin netin kautta vuokrattavia huoneistoja ja se voisi olla yksi vaihtoehto. No, nyt kuuluu yläkerrassa vauhti kiihtyvän, hei vaan!

Helminukka, pojat -00, -01, -04 ja kesäkääryle 22+..

PS. Mitä kuuluu sinulle ElinaE?

Vierailija
2/17 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä neuvolasta. Eipä siellä mitään muuta kuin että kuopus sai taas kauhistuksen sydänäänien kuuntelusta. Voi pientä parkaa... - - Joo ja mulle on tullut 13kg painoa lisää, viikkoja vasta 32+. Huh huh.

Uskokaa tai älkää, mutta mulle tämä on ollut helpoin raskaus! En ollut ensimmäiselläkään kerralla mikään nuori (32v) ja nyt siis melkein 40, mutta parhaiten on mennyt ja vähiten vaivoja! Näinkin voi käydä, näköjään, vaikken olis ikinä uskonut.

Matkailusta: samaa kuin Helminukka mietin minäkin jo vuosi sitten. Varasin silloin meille Kreetan matkan, jolla käytiin viime lokakuussa (minä alkuraskauden kukkeimmassa oksennusvaiheessa...). Ja mukana oli siis ' vain' 3 alle kouluikäistä lasta, ja silti oli vaihtoehdot vähissä, kun tarvittiin yksi huoneisto, johon mahtuu kaksi lisävuodetta + vauvansänky. Ja lapsialennuksia ei myönnetä kuin joihinkin kohteisiin, eikä tosiaankaan tuu kuuloonkaan että me maksettais täyttä hintaa yli kahdesta matkustajasta.

Meidän hotelli- ja kohdevalinta osuivat kyllä ihan nappiin, ja saatiin kahdesta pojasta -50% ja pienimmästä meni joku varausmaksu, oisko ollut 65 eur. Mutta kohta kun näitä on neljä, niin sitten me ei varmaan enää mahduta minnekään muuten kuin varaamalla kaksi eri huoneistoa. Ja sehän on sitten nastaa, jos saadaan miehen kanssa asua eri huusholleissa loman ajan???

No, ei oo budjetin puolesta muutenkaan mahdollista lähteä mihinkään taas moneen vuoteen. Toisaalta matka näyttää olevan ainoa keino, jolla yrittäjä-mies pystyy irtautumaan töistään ja pitämään oikeasti lomaa. Nytkin se valitteli, että on niin kiire kevät, että. Johon tietty sanoin, että pidäpäs mielessäs että huhti-toukokuussa täytyy järjestyä lomapäiviä. Johon hän, että pidän pidän, mutta hankalalta näyttää. Eli se siitä isyyslomasta taas sitten, voihan p... :((

5*mammalle (oliko nikki oikein) voimia kestää epävarmuutta ja huolta. Toivon kovasti teidän kanssanne, että huoli osoittautuu turhaksi.

terveisiä kaikille ja jakselkaas

t. Jymy rv 32+4 sekä p/00, p/02, p/04

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta hatikoinnista aloituksesta!

Kun paniikinomaisesti etsin sivuja, eika kylla tullu mieleenkaan ite aloittaa tarinointia- ma olen viela niin epatietoinen tasta odottaa-ei odota ; etten oikeen viela sydamestani ' kuulu' tanne!

Mutta lueskelen juttujanne ja toivon totisesti etta olis tarpannyt!

Eilen katselin viesteja jotka kyseli odottajien/haaveilijoiden ikajuttuja ja ilokseni loysin monta lahemmas 40-kymppisia odottajia. Kun aiemmin kaikki oli sellasia 25-30; tuli ' mummo-olo' itselle...

Matkustamisesta... Ma asun ulkomailla ja useesti ollaan konkkaronkan(2aik+4 lasta) kanssa hotellissa. On tapana ottaa kaks' huonetta mis on valiovi huoneitten kulkuna. Siten voi isi ja aiti olla lomallakin vierekkain heh hee... Valiovi on auki, jotta nakee ja kuulee loput pesueesta. Tietty riippuu lapsien iasta miten onnistuu, mulla kun naa on jo sen ikaisia etta nukkuvat suosiolla miten sattuu. Nuorimmaisen otan viereeni. Ja useesti meita on monta perhetta, sitten ' jaetaan' lapsia sopivan ikaisista eri huoneisiin heh hee... parisangyn valiin taitetaan paivapeitto etta poistaa kolon ja kolme mahtuu sillai yhteen huoneeseen. Ja saa sinne ylimaaraisen sangyn ja vauvansangyn jne. Ja turistikohteissa vaan pida ittes kovana etta haluut niin ja nain; kylla yleensa antavat periksi.

Vierailija
4/17 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä täällä odotuspalstalla että vauvapuolella on Kultainen 60-luku -pino, jossa meitä ' kypsiä' odottajia on muitakin. Osalla ensimmäinen vauva tulossa, jollakin jo viides jne. Tervetuloo sinnekin tarinoimaan!

terv. Jymy vm -66

Vierailija
5/17 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi 5xmammalle: Peukut ovat pystyssä vauvanne vuoksi. Toivottavasti ei ole mitään ikävää kuitenkaan pienellä.

Täällä alkavat nuorimmaiset 3v2kk ja 1v3kk toipua taas viimeisimmästä flunssasta. Niitä on mahtunut tälle vuodelle, neljäs tauti lopuillaan. Plääh. Kahden edellisen taudin välissä kuitenkin ehdimme siirtää kuopuksen veliveikkasen kanssa samaan huoneeseen, joten meillä on makkarissa nyt sitten vauvalle sänky kasattuna joskaan ei pedattuna.

Itselläni on nyt nenä tukossa ja kurkku kipeänä, argh. Mulle on tullut nyt reilu 11kg painoa ja kun alla oli 6kg kuopuksesta, on olo varsin lyllerö, puhhuh. Pituutta ei ole tännekään siunaantunut kuin 156cm ja lantio on ahdas, joten vauva sitten on koko olemukseltaan tuossa edessä kun ei muuas mahdu :)

Minulla tämä on rankin raskaus fyysisesti. Ei supista, mutta muuten olo on vaivainen ja tukala. Ja muutama viikko olisi vielä jaksettava...En nyt muista kirjoittelinko tänne pinoon äitiyspkl-käynnistäni viime viikolla, mutta kerrataan sitten. Sektioarven alue on siis ohut ja sektio tehdään rv 38+4 huhtikuun 10. pvä. Jos ei ehtisi alkaa supistaa...se kun ei ole niinkään varmaa kun eivät meidän muksut välttämättä halua odotella rauhassa sovittuun sektiopäivään asti.

Jaksatteko muut tehdä kotihommia entiseen malliin? Itse jaksan ne välttämättömimmät,ulkoilun, ruoan ja pyykit sekä pientä järjestelyä/imurointia, mutta kyllä nämä energiset pikkumiehet ehtivät paaaaaljon enemmän levittää tavaraa ympäriinsä :o) Olen tottunut tekemään kymmentä asiaa yhtaikaa, joten rasittaa kun on joka huoneessa sotkuista. Vaikka maallistahan se vaan on...

Ensi viikolla alkaa äitiysloma. Tällaista tämä kotiäidin elämä on, senkus hoitoVAPAALTA siirrytään äitiysLOMALLE ja sitten taas VAPAALLE :o)Rentoa on juu.

Mandi ja kuutonen 33+5 sekä p-92,p-94,t-99,p-02 ja p-04

Vierailija
6/17 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahden talta puolelta pois vahaks' aikaa (toivottavasti) nega tuli testista asken, joten viela saan vaan haaveilla...

Vierailija
7/17 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävimme ultrassa ja masussa köllötteli yksi pieni ihmistaimi :-)

Kaikki näytti olevan kunnossa, ei ylimääräistä turvotusta tms.

Jollakin muulla oli myös 3. lapsi allerginen (sori, en muista kuka...).

Myös meillä nro 3:lla on erittäin laajat ruoka-aineallergiat ja joskus tympii kahden eri ruuan kokkailu. Kun muutenkin sitä kokkailua on musta ihan tarpeeksi. Toivottavasti Nelonen säästyy allergioilta ja äidiltä säästyy vaivaa (oma lehmä vahvasti ojassa...). Meillä vanhemmilla ei allergioita ole, joten mistä lie tullut Kolmoseen?!

Muuten kaikki normaalisti, oksella pitää vieläkin käydä säännöllisen epäsäännöllisesti, väsyttää jne.

Mrs-Mrs + p/00, t/02 ja p/04 sekä Nelonen 12+6

8/17 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin eilen haamun kp 27/28 :) Ja tämä vaaveli olisi sitten meidän 5 viikari. La on marraskuussa, joten ihan alussa mennään rv n. 4+6 :)

Oireita ei ole juuri lainkaan, paitsi pieni painontunne ja repäisevät kivut alavatsalla. Toivotaan että pikku papu pysyy loppuun asti mukana. Ajattelin varuiksi testata vielä vkl uudestaan joskos viiva tummuisi enemmän. Ihanaa odotusaikaa kaikille!!!

cinderella78 & papu rv 4+6

Vierailija
9/17 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

cinderellalle ja tsemppiä levinialle seuraavaan kiertoon!

Mrs-Mrs; meillä on ainakin tämä numero viitonen eli nykyinen kuopus moniallerginen. Ruokavaliossa on tällä hetkellä possu, kana, kaura, päärynä, bataatti ja persikka sekä ihme kyllä maito, jonka myötä muutama maitotuote sopii. Esim, maitorahka ja yksi jogurtti ja lisäaineeton voi. Tänään just käytiin ravitsemussuunnittelijalla ja kokeiluun menisi seuraavaksi parsa ja punajuuri...muuten onkin melkein kaikki tavalliset ja hieman erikoisemmatkin kokeiltu; jotkut useampaan kertaankin eikä vaan käy. Jospa pikkuhiljaa saisi jotain...turhauttavaa tää on välillä. Meillä ei muilla ole tällaisessa laajuudessa allergioita ja hartaasti toivon kuutosemme säästyvän niiltä.

Mandi ja kuutonen rv 34 ja viisi muuta

Vierailija
10/17 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihan ensiksi todeta, että kyllä mullekin tämä viides odotus taitaa olla helpoin, nyt rv 20+0 menossa, eikä vielä mitään vaivoja! Kahden viimeisen aikaan olen suurinpiirtein ollut jo sairaslomalla, kun niin paljon kipuja ja muita vaivoja!

Ikää on pian 35.v ja ehkä siinä huomaa, että olen aika väsynyt, mutta niinpäs olin silloin esikoisen aikaankin 18-vuotiaana, ehkä vielä väsyneempi kuin nyt!

Välillä ihan unohdan koko raskauden, ihan hyvä niin en kerkeä murehtimaan/pelkäämään olemattomia asioita, niin paljon aina touhua.

Meillä on nyt hiihtoloma ja olimme miehen kanssa ihan kaksistaan toisessa kaupungissa shoppailu+hotellilomalla yhden yön, lapset menivät riemusta kiljuen mummulaan.

Oli kyllä kivaa, ostelin äitiysvaatteita aika pinon sekä söimme hyvin ja löysinpä tulevalle vauvallekin jotain: " Kulta Pieni" -vauvan oma kirja, kirjakaupasta, olen metsästänyt sitä suunnilleen kuin neulaa heinäkasasta!

Tosi ihana kirja vauvalle muistoja varten, tosi paksu, sekä sisältää taskuja muistoja varten, kuminauhalenkillä saa kiinni. Kannattaa katsella kirjakaupoista!

Kunpa pian tulisi kesä!!! Pitäisi vielä jaksaa käydä koulua toukokuun loppuun, sitten ihana kesäloma ja heinäkuun lopussa tämä vauva!

Ras-mam rv 20+0 sekä lapset -89, -92, -99, -02

Vierailija
11/17 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinia. Toivottavasti pääset pian mukaan, eli plussaonnea jatkoon!

Cinderella. Tervetuloa joukkoon!

Missä on tosiaan ElinaE ja moni muu?

Meillä on sairastettu. Mä ja lapset on oltu kovassa flunssassa ja itellä ei meinaa voimat ollenkaan palautua. Tai kyllä kait ne pikku hiljaa. No, ei auta kuin lepäillä ja koittaa pärjätä.

Muuten ei kummempia. Kovasti on masu kasvanut ja potkut tuntuu kyllä kivasti.

T@hti ja lapset p00, t02, p04 ja rv 21+4

Vierailija
12/17 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mukana ja taustalta välillä mukaan.

Onnea plussanneelle!

Mulla viikkoja nyt kasassa 27+ ja sairaslomalla olen ollut jo kuukauden päivät.

Olo ei ole kauhean hehkeä vaan väsyn ja raivoan melkein joka asiasta.

Supistelua ja köpöttelyä. Ihanaa olla kotona ja levätä.

Tekemistä kuitenkin riittää..niin kuin hyvin tiedätte. mulla lisäksi vielä lopputyö jonka teoriaosuuden olen luvannut jättää kevään aikana..heti kun tulen vaan koneelle alan surffailemaan enkä avaakaan lopputyö-sivustoa!

No kaipa se siitä jos vaikka tekis puolisivua päivässä...

Kevättä odotellaan ei olis enää pukemisia niin paljon, sitäpaitsi toppahousut eivät mahdu enää päälle enkä viitsisi uusiakaan ostaa.

Toivotavasti tulisi ihana kesä mutta ei liian helteinen!

Terveisiä kaikille!

Vierailija
13/17 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää lauma sen verran työllistää,ettei tahdo aina ehtiä koneelle ;) Tai korkeintaan kiireesti lukeen kuulumisia,mutta kun moneen pinoon pitäis kirjoittaa,niin sit aina jää vaan lukemiseks. *selityksen makua*

Kivaa,kun on uusiakin tullut mukaan,saadaan pinot pidettyä,vaikkei kaikki ihan aina ehdikään kirjoitella! Ja Helenakos oli jo saanut vaavinsa? Onnea,onnea!!!

Meidän reilu 2-v päätti hiukan parturoida nuorimmaisen 9kk hiuksia eilen.En tajua missä välissä ja mistä se ne sakset oli napannut,mutta kuulin vain takaani saksien äänen ja käännyin sanomaan,että annapas sakset tänne. Sit vilkasin pikkumiestä,että mitäs sen selässä on. Tyttö oli leikannut sen päänahkaan palkeenkielen ja verta tuli niin hullusti. Onneks sain äitin kiinni ja lastenvahdiks ja itse ensiapuun poijan kera. Siellä sitten päätä liimalla paikattiin. Luojan kiitos,ei ollut tullut " kuin" pintahaava ja saatiin hyvin paikattua,mutta kylläpä säikäytti. Suojelusenekeleillä tahtoo pitää kiirusta tän porukan kanssa ;)

Oma napa paisuu ja masukki liikuu jo niin,että päivittäin hennot liikkeet tuntuu. Varsinkin näin,kun hetken paikallaan istuu.

Nyt olis tarkotus lähteä ulkoilemaan,kunhan hiukan pakkanen laskisi. Saisi se kevät jo tulla pikkuhiljaa,vaikkakaan niitä kurakelejä en yhtään odotakaan!!!

Mutta aurinkoista viikonvaihdetta kaikille!!!

H&viisikko ja Jesse 15+3

Vierailija
14/17 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on tosiaan kaikkea muuta kuin hehkeä. Pienimmät on sairastaneet. Ensin olivat flunssassa ja kuumeessa. Nuorimmaiselle tuli korvatulehdus ja keskimmäistä piti juoksuttaa spiirassa. Siitä kun tokenivat,niin tuli oksennustauti. Pienimmäinen on voiton puolella , mutta keskimmäinen ei kerinny aamulla potalle asti, vaan koko ripla tuli lattialle. Täytyy vaan toivoa, ettei itse sairastu. Onneksi on vkonloppu edessä, ni ei tarvii yksin jaksaa. Jotenkin on niin väsy, varsinkaan kun ei ole ulkoilemaan päästy moneen päivään. Sain kuitenkin viime yön nukkua suhteellisen hyvin, mutta pikku neiti kömpi taas seittemän aikaan viereen.

Masuvauva kovasti pitää melskettä. Onneksi kuitenkin yöllä on tähän asti riittänyt yks vessa reissu. Sitäkään ei tarttis, jos ei jois illalla niin paljon vettä. Supisteluja on jonkinverran, mutta ei haitaksi asti. Vielä pitäis kuitenkn muutama viikko jaksaa. On sillai fyysisesti aika raskasta, kun on niin peräjälkeen nämä raskaudet. Täytyy nyt nauttia kuitenkin ihan olan takaa :o)

tämä on näillä näkymin meidän viimeisemme.

Aurinkoista päivän jatkoa

S@ga ja tenavat -98, -03, -04 & rv tasan 31

Vierailija
15/17 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saankohan nyt mitään ajatusta tähän kun nuorimmainen kiljuu tuossa vieressä, no nyt se meni isäänsä kiusaamaan.

Hui, se saksijuttu oli hurja, kyllä monta kertaa pitäis olla silmät selässä et tietäis mitä muksut puuhaa, eikä taitais silloinkaan välttyä kaikilta hurjilta tilanteilta. Onneks yleensä selvitään vain mustelmilla ja hurjalla parulla, mutta äidin sydän siinä monta kertaa pompahtelee...

Minulla alkoi tänään tuttu vaiva aikaisemmista raskauksista, eli närästys. Onneks mies osti viime raskauden loppumetreillä mun kauhuks semmoisen jättipaketin rennietä. Tuleepahan sekin nyt käytettyä. Mulla kun ei kyseistä vaivaa ole koskaan muulloin kuin juuri raskauden loppuvaiheissa. Ja nyt se siis alkoi jo keskivaiheilla.

Kyllä mä jo niin odotan kevättä ja lumien sulamista. Tässä vaiheessa ne kurapuvutkin tuntuu houkuttelevilta, mutta odotetaan kun tulee ensimmäinen kurapäivä, kyllä mä sit taas valitan siitäkin.

No jos menis katsomaan Krisse-prinsessaa.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Meriaani +4 mukeloa ja masuasukki rv 21+5

Vierailija
16/17 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenohjelmat vaan pyörimään, viikonloppukarkit esiin ja mamma koneelle... Kätevää, mutta kuinka kauan? Korva tässä venyy kun kuuntelee mitä herrat puuhailevat.

Voi, se parturihomma kuulosti tosiaan hurjalta. Mutta kyllä tosiaan melkein päivittäin vois täälläkin tapahtua jotain samanlaista, niin monta läheltä-piti -tilannetta on viime aikoina ollut. Varsinkin tuo kuopus (1v5kk) on ihan mahdoton, kun se ulottuu ihan mihin tahansa, ja vähän väliä juoksentelee leipäveitsi tanassa tai jotain vastaavaa.

Kävin eilen synnärillä tarkistuksessa, kun on koko viikon supistellut kipeästi, varsinkin aamuöisin. Ja kävelemään en pääse, kun heti muutaman askeleen jälkeen kiristyy maha pahanpäiväisesti. Onneksi tilanne oli kuitenkin ihan hyvä, eli ulkosuu vähän avautunut (se on kai ihan tavallista) mutta sisäsuu tiiviisti kiinni ja kaulakanavaa reilusti jäljellä. Masukki on kylläkin laskeutunut aika alas ja siellä se pää poraa tehokkaasti mun jalkoväliä. Painoarvio tehtiin (1989g) ja kontrolli reilun viikon päähän.

Omista sähläyksistä pitää tähänkin pinoon kirjoittaa, vaikka kultaisten puolelle jo laitoinkin (eli hypätkää yli jos ootte lukeneet!). Olisko ollut tiistaina kun läksin poikien kanssa asioille, niin painoin oven kiinni ja kun lukko loksahti niin tajusin että avain oli sisäpuolella. Vara-avain on periaatteessa kätkössä pihamaalla, mutta käytännössä sisällä avainkaapissa (kätevää!). Ja ukko oli pitkällä hiihtolenkillä, ei avainta mukana kun luuli et me ollaan kotona. - - No, eikun odottelemaan että tulee isäntä kotiin ja keksii miten päästään sisään. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin yrittää saada yksi kuistin ikkuna irti ja sitä kautta ovi auki. Ei irronnut, mutta sellainen reikä tuli, että saatiin lukko auki. Tämä sählinki harmitti mua tietysti aika paljon, mutta harmitukset loppui esikoisen (6v) lohkaisuun katsoessaan isäänsä murtomiehenä: ' Tämä on minun tähänastisen elämäni jännittävin hetki!!!' . Eli kyllä noilta muksuilta saa vähän näkökulmaa elämän pieniin vastoinkäymisiin. :D

Hyvää viikonloppua t.

Jymy rv 33+1 sekä p/00, p/02, p/04

Vierailija
17/17 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä ollut hiljaista. Oletteko kaikki aktiivisesti ulkoilleet, kun täällä ainakin on ollut loistavat kevätkelit koko viikonlopun.

Jymy, luin tosiaan kultaisten puolelle jo tuo teidän " härdelinne" , mutta nauratti edelleen poikanne tokaisu, kun uudestaan luin sen:)

Täällä on ollut aika rauhallinen viikonloppu lasten kanssa, on hiihdetty ja laskettu mäkeä. Eihän sitä tiedä kauan tuota lunta enää on jos tällaisia ilmoja pitelee.

Kertokaahan muutkin kuulumisia.

Meriaani rv tasan 22!