Tiedätkö milloin takana kulkeva mies katselee persettäsi
Vai oletatko vaan että se tekee niin koska on mies?
Kommentit (33)
Jos katsot taaksesi, toivot minun katsoneen! Enkä katso kenkiini, vaan nostan kulmia, suupielet ja peukalon pystyyn. Ja sinä katsot kenkiisi :D
Istun baarissa sellaiseen kohtaan, josta mahdollisimman moni näkee perseeni. Sitten miehet tulevat ilmoittamaan "sulla on hyvännäköinen perse".
Mulla on niin ruma takapuoli, ettei sitä kukaan tuijota.
ainahan se katselee jos on jotain katsottavaa, terv. mies
Tiedän. Tunnen sen katseen perseessäni :D
Vierailija kirjoitti:
Minäkin katson ne kaikki. Varsinkin nykyisenä jumppatrikooaikana. Ei tarvitse siis arvailla katsonko. T:M
Minä olen huomannut katsovani emätintä enemmän tänä jumppatrikoo aikana. Välillä on oikein kivasti huultenmuoto esillä. Luonnollisesti emättimien katselussa parasta ovat minihameissa pyöräilevät.
Takaata toki minäkin katson jokaisen perseen, mutta olen vain kovin onnellinen tästä muodista.
Ukkomiäs kirjoitti:
Jos katsot taaksesi, toivot minun katsoneen! Enkä katso kenkiini, vaan nostan kulmia, suupielet ja peukalon pystyyn. Ja sinä katsot kenkiisi :D
Ja jos vastaantulevat katsoo toistensa perään, ei katseet aina kohtaa, vaan risteää...
Tiedän että aina katsovat kun ovat takanani. Aina kun ovat edessäni niin katsovat rintojani. Ne jotka katsovat silmiini voivat päästä jutulle.
Eivät katso ja jos erehtyvät niin eivät kauaa. Se on löysä, liian iso ja kaipaa kiinteyttämistä. Tämän on eräs mieskin sanonut mulle, että pitäis jumpata enemmän :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin katson ne kaikki. Varsinkin nykyisenä jumppatrikooaikana. Ei tarvitse siis arvailla katsonko. T:M
Minä olen huomannut katsovani emätintä enemmän tänä jumppatrikoo aikana. Välillä on oikein kivasti huultenmuoto esillä. Luonnollisesti emättimien katselussa parasta ovat minihameissa pyöräilevät.
Takaata toki minäkin katson jokaisen perseen, mutta olen vain kovin onnellinen tästä muodista.
Emätintä nyt tuskin kuitenkaan näet, vaikka olisi kuinka tiukat pöksyt. Siis jos nyt ihan tarkkoja ollaan terminologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että aina katsovat kun ovat takanani. Aina kun ovat edessäni niin katsovat rintojani. Ne jotka katsovat silmiini voivat päästä jutulle.
Minä katson lähinnä vastaantulevien kamelinvarvasta. Miten siihen suhtaudut?
Onko perseelläsi psyykkisiä voimia?
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychic_staring_effect