Lue keskustelun säännöt.
En osaa fantasioida, vinkkejä!
28.09.2016 |
Tajusin juuri etten osaa fantasioida. Jos koskettelen itseäni en osaa ajatella samaan aikaan mitään. Eipä sen puoleen jos vaan makoilen en osaa silloinkaan fantasioida, en näe mielessäni mitään. Pelkkää mustaa. Kuulen vaan ajatukseni sanoina, mutta en näe mitään. Jos puoliso antaa suuseksiä en osaa ajatella mitään. Keskityn vain siihen miltä tuntuu.
Mites te muut? Miten fantasioitte? Haluaisin nähdä mielessäni minun mielestä kiihottavia asioita, mutta en näe. Voisiko tätä jotenkin kehittää?
Minusta on outoa, koska minulla on hyvä mielikuvitus kyllä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä fantasioin hyvinkin yksityiskohtaisesti, yleensä illalla sängyssä. Esim. joku tuttava ja kuinka (seksi)tilanne kehittyisi. Mitä mulla on päällä (ja alla), kuinka astun rappukäytävään, soitan ovikelloa, miltä musta tuntuu silloin. Hän avaa oven, sitten tulee vaihtoehtoja; käynkö suoraan kimppuun intohimoisesti heti oven sisäpuolella vai jutustelemmeko ensin, siirrymme sohvalle istumaan... Kumpi tekee aloitteen ja kuinka. Vähenevätkö vaatteet siinä vai siirrymmekö ensin makuuhuoneeseen. Onko kyseessä raju ja kiihkeä rakastelu vai hidas, nautinnollinen eteneminen...
Semmoisia kaikenlaisia, eri variaatioita samasta tilanteesta; yleensä mehustelen yhdellä tilanteella useita päiviä, mikä nyt sattuu kulloinkin toimimaan. Välillä meinaa jäädä johonkin oikein herkulliseen tilanteeseen jumiin pitkäksi aikaa, sitten pitää jo pakottaa itsensä ajattelemaan asiaa pidemmällekin. :)
Erittäin mukavaa ja antoisaa puuhaa!
Jos taas olen esim. suuseksin kohteena, niin riittää kun katson miestä antamassa sitä ja keskityn miltä tuntuu, siinä ei fantasioita tarvita... Tai jos haluan nautiskella pidempään, niin saatan sulkea silmät ja tuntemuksen lisäksi pyörittää jotain eroottista pätkää mielessäni.
N39