Voi jestas kun hävettää, tuli juuri poliisit kovaäänisen riidan takia piipahtamaan
Vaimolla pääsykoestressiä, on ollut hankalana jo pitkään ja tänään oli itsellänikin pinna kireällä ja tästäkös hän hermostui ja huusi minkä kurkusta lähti, taisi sieltä jotain tappamista ja muuta tulla. Itse tapani mukaan rauhallinen ja koitin sovitella, ja riitakin loppui kun sai pahimmat päästeltyä. No hetken päästä poliisit tuli kurkkaamaan onko kaikki kunnossa! Nyt hävettää niin paljon ettei ole sanoja..
Kommentit (28)
Pakkoko sitä on huutaa niin että naapurit häiriintyy? Jos riitelytyyli on tuollainen, muuttakaa johonkin korpeen tai sitten on alettava vaan tottumaan poliisin visiitteihin.
Ja poliisit tietenkin kyseli vain vaimolta onko kaikki kunnossa vaikka naisääni kuitenkin huusi. Ja voi nolo vielä, käytän usein, nytkin, kotipaitana hihatonta t-paitaa, vaimaria! :( -ap
ps. vaimo on siis melko temperamenttinen. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja poliisit tietenkin kyseli vain vaimolta onko kaikki kunnossa vaikka naisääni kuitenkin huusi. Ja voi nolo vielä, käytän usein, nytkin, kotipaitana hihatonta t-paitaa, vaimaria! :( -ap
ps. vaimo on siis melko temperamenttinen. :D
Heh. Jos miesääni huutaa, nainen on vaarassa. Jos naisääni huutaa, nainen on vaarassa.
Tuskin ne poliisit mitään tyylipoliiseja oli. Vai, miksi mainitsit vaatetuksesi?
Minkä luvun kerrostaloasunto? Nyt kun olette esitelleet naapureille itsenne, on helppo jatkaa aiheesta vastaantullessa. :D
No et ole ainakaan ainoa, itsekin joskus pinna kireänä tullut huudettua kurkku suorana, ja vielä jostain ihan tyhjästä... Onneksi ei ole tullut poliiseja ovelle mutta häpeän kylläkin aina kun naapurit tulee vastaan.. Hitto soikoon.
Vierailija kirjoitti:
No et ole ainakaan ainoa, itsekin joskus pinna kireänä tullut huudettua kurkku suorana, ja vielä jostain ihan tyhjästä... Onneksi ei ole tullut poliiseja ovelle mutta häpeän kylläkin aina kun naapurit tulee vastaan.. Hitto soikoon.
puolisoni tekee tätä ja se on todella perseestä
jos mun mies huutais mulle tappamisesta niin olis pian entinen mies, ellei suostuisi terapiaan
Kyllä kotonaan saa höyryt päästää suullisesti ulos. Hiljaisuuden aikaan hillitymmin. Ilmanpuhdistusta etiäpäin.
Vierailija kirjoitti:
jos mun mies huutais mulle tappamisesta niin olis pian entinen mies, ellei suostuisi terapiaan
Niin onhan se aika hurjan kuuloista, tosin tiedän ettei "minun nainen" sitä kuitenkaan tarkoita, puhetyyli on vain niin raju. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ihanan WT <3
Yliopistoon hakeminenhan on sitä kaikkein junteinta hommaa mitä on olemassa.
Ihan oikein, toivottavasti vaimoasikin hävettää. Kehottaisin myös ap:ta miettimään, jatkaako suhdetta jos vaimo uhkailee tappamisella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, toivottavasti vaimoasikin hävettää. Kehottaisin myös ap:ta miettimään, jatkaako suhdetta jos vaimo uhkailee tappamisella.
Täytyy kyllä sanoa että ei kyllä kumpikaan huomattu että olisi tappamisesta puhunut, joskus on tainnut kuitenkin. Ei tosissaan. Lohdutti että jos tarkoittaisi sitä, niin olisin jo kuollut.
Jos teillä olisi lapsia, saisitte jatkaa paskakasan tonkimista lastensuojeluviranomaisten kanssa.
Jos teillä olisi lapsia, saisitte jatkaa paskakasan tonkimista lastensuojeluviranomaisten kanssa.
En jaksaisi tuollaisen drama queenin kanssa elämistä. Yhdestä pääsin jo eroon.
Mille alalle vaimosi hakee? Toivottavasti ei lääkikseen..
Vierailija kirjoitti:
Mille alalle vaimosi hakee? Toivottavasti ei lääkikseen..
Tietty, aivokirurgiksi.
No tarttiko huutaa? Porvoon poliisilla taitaa sitä paitsi olla aika paljon töitä muutenkin...