Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapaisin miehiä?

Vierailija
28.09.2016 |

Opiskelut ja työt on naisvaltaisia. En harrasta mitään sosiaalista. Baarista ja tinderistä en ole koskaan löytänyt oikein mitään varteenotettavaa, ja olen kyllästynyt molempiin. Tuntuu, että olen koko ajan samojen ihmisten kanssa tekemisissä, enkä tapaa ketään uusia. Onko teillä samanlaisia fiiliksiä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt lähdettäis kartoittamaan vaikka siitä, millainen sellainen "varteenotettava" mies on?

Samanhenkinen kuin minä, lähellä omaa ikääni, melko tavallinen, mukava jne.

Olen käynyt muutamilla tinder-treffeillä, mutta syystä tai toisesta joko minä tai se toinen ei ole ollut kiinnostunut. Baarista taas en ole koskaan löytänyt oikeastaan ketään, kenestä olisin oikeasti ollut vielä myöhemmin kiinnostunut.

Ap

Vierailija
22/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 190-senttinen miljonääri valokuvamalli? Jos et ole, valehtelet tuon kaiken. Tai sitten olet oikeasti nainen. Miehet tekevät aloitteet, miehille ei milloinkaan tehdä aloitteita jos eivät ole edellä mainittua tyyppiä. Näin palstan miehet ovat sanoneet että maailma toimii.

Katkeruusko se siellä huutelee?

Ehkä sun pienessä maailmassa kaikki parit ovat tavanneet baarissa, mun elämässä ihmiset puhuu ja liikkuu muuallakin.

Mut nettihän tää on ja täällä on asiantuntijoita aina selittämässä elämästä vaikka oikeesti etäkatselevat sitä vain ruudun kautta.

Matkustele joskus niin näät miten arkinen asia toisille jutteleminen onkaan. Se odottaminen vaan on huonoin vaihtoehto kun haluaa asioiden tapahtuvan.

Oon muuten 185cm ja kaukana valokuvamallista ja vielä sitäkin kauempana miljonääristä.

Okei, vastasin turhan kärkkäästi, joten tässä mun pointti toisin esitettynä: miksi et mene juttelemaan tuntemattomalle miehelle, joka vaikuttaa kiinnostavalta? Koska se ei näytä miljonääriltä? Koska se on mies? Koska se on alle 190cm? Koska se on komea? Koska se on tuntematon? Vai mikä siinä on se ajatus?

Huomaatko että syitä mennä juttelemaan hyvän näköiselle miehelle löytyy järjen kautta paljon enemmän kun syitä olla menemättä!

Ihan sama se naisiinkin pätee. Moni kaverikin valittelee, että ei oikein löydy naisia, vaikka eivät edes yriyä. En mäkään nuorena uskaltanut noin vain mennä juttelemaan tuntemattomalle tytölle, mut onneksi tajusin et hiljaa odottamalla ei tapahdu mitään.

Minä, 30v nainen valitan että ei löydy miehiä. Eikä ole kyse siitä ettenkö olisi mennyt juttelemaan kiinnostavan oloisille miehille. Nimenomaan itseäni kiinnostaville, jotka poikkeuksetta ovat vähän erilaisia kuin yleisesti komeina pidetyt miehet.

Kellekään en kelpaa, kukaan ei suostu edes juttuseuraksi jos livenä käyn smalltalkkia yrittämässä. Mitäs tässä muuta voi tehdä kuin hyväksyä elämän pituinen yksinäisyys ja katkeruus? Sanomattakin selvää että minua ei miehet lähesty missään olosuhteissa.

Eniten vituttaa tuo "mitäs et yritä varmasti onnistuisit jos yrittäisit"-asenne. Kaikille ei vaan ole sitä toista puoliskoa olemassakaan tai sitten se on mahdotonta eliniän aikana löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit alkaa pelaamaan vaikka golfia. Sielä tapaisit varmaan sopivia miehiä.

Vierailija
24/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voi tulla hakemaan kotoota, kaupassa halutessa heittää sanan tai parin, kirjastossa kun luen lehteä tai kun lenkkeilen niin tulla rinnalle ja sanoa "hei". Ikähaarukalla +/- 4 vuotta ja mukavan tavalliset naiset kiinnostaa.

M30

Vierailija
25/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 190-senttinen miljonääri valokuvamalli? Jos et ole, valehtelet tuon kaiken. Tai sitten olet oikeasti nainen. Miehet tekevät aloitteet, miehille ei milloinkaan tehdä aloitteita jos eivät ole edellä mainittua tyyppiä. Näin palstan miehet ovat sanoneet että maailma toimii.

Katkeruusko se siellä huutelee?

Ehkä sun pienessä maailmassa kaikki parit ovat tavanneet baarissa, mun elämässä ihmiset puhuu ja liikkuu muuallakin.

Mut nettihän tää on ja täällä on asiantuntijoita aina selittämässä elämästä vaikka oikeesti etäkatselevat sitä vain ruudun kautta.

Matkustele joskus niin näät miten arkinen asia toisille jutteleminen onkaan. Se odottaminen vaan on huonoin vaihtoehto kun haluaa asioiden tapahtuvan.

Oon muuten 185cm ja kaukana valokuvamallista ja vielä sitäkin kauempana miljonääristä.

Okei, vastasin turhan kärkkäästi, joten tässä mun pointti toisin esitettynä: miksi et mene juttelemaan tuntemattomalle miehelle, joka vaikuttaa kiinnostavalta? Koska se ei näytä miljonääriltä? Koska se on mies? Koska se on alle 190cm? Koska se on komea? Koska se on tuntematon? Vai mikä siinä on se ajatus?

Huomaatko että syitä mennä juttelemaan hyvän näköiselle miehelle löytyy järjen kautta paljon enemmän kun syitä olla menemättä!

Ihan sama se naisiinkin pätee. Moni kaverikin valittelee, että ei oikein löydy naisia, vaikka eivät edes yriyä. En mäkään nuorena uskaltanut noin vain mennä juttelemaan tuntemattomalle tytölle, mut onneksi tajusin et hiljaa odottamalla ei tapahdu mitään.

Minä, 30v nainen valitan että ei löydy miehiä. Eikä ole kyse siitä ettenkö olisi mennyt juttelemaan kiinnostavan oloisille miehille. Nimenomaan itseäni kiinnostaville, jotka poikkeuksetta ovat vähän erilaisia kuin yleisesti komeina pidetyt miehet.

Kellekään en kelpaa, kukaan ei suostu edes juttuseuraksi jos livenä käyn smalltalkkia yrittämässä. Mitäs tässä muuta voi tehdä kuin hyväksyä elämän pituinen yksinäisyys ja katkeruus? Sanomattakin selvää että minua ei miehet lähesty missään olosuhteissa.

Eniten vituttaa tuo "mitäs et yritä varmasti onnistuisit jos yrittäisit"-asenne. Kaikille ei vaan ole sitä toista puoliskoa olemassakaan tai sitten se on mahdotonta eliniän aikana löytää.

No sitten saa mun puolesta vähän valittaa, jos on kuitenkin kovasti yrittänyt! Eihän "älä valita jollet yritä" silloin edes koske sua :)

Eihän se vaan kaikilla natsaa, vaikka maailmassa yli 6 miljardia ihmistä onkin.

Vierailija
26/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee punttisalille treenaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi