Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapaisin miehiä?

Vierailija
28.09.2016 |

Opiskelut ja työt on naisvaltaisia. En harrasta mitään sosiaalista. Baarista ja tinderistä en ole koskaan löytänyt oikein mitään varteenotettavaa, ja olen kyllästynyt molempiin. Tuntuu, että olen koko ajan samojen ihmisten kanssa tekemisissä, enkä tapaa ketään uusia. Onko teillä samanlaisia fiiliksiä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehdottanut juuri baaria ja Tinderiä... Eli en voi auttaa sorry :( Siellä mä olen miehiin tutustunut.

Vierailija
2/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastamaan jotain sosiaalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lähimpään jäähalliin. Siellä niitä äijiä kohkaa ja varmasti voit valita mieleisesi.

Vierailija
4/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vain, jos olet tarpeeksi hyvännäköinen.

Vierailija
5/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lähdettäis kartoittamaan vaikka siitä, millainen sellainen "varteenotettava" mies on?

Vierailija
6/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolta.

Vierailija
7/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jos keksit muuta kuin baarit ja tinderi, jotka olen havainnut tuottoisimmiksi.

Vierailija
8/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Kerro jos keksit muuta kuin baarit ja tinderi, jotka olen havainnut tuottoisimmiksi.

Millaiset baarit? Millaisilla alueilla? En ole ap mutta sama ongelma vaivaa, tinderiä en voi kokeilla koska en ole facessa. Kohta tulee iän kanssa kiire eikä ketään löydy. :(

Vierailija
9/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei opiskelukuvioista löydä niin ei sitten varmaan mistään... eikö naisvaltaiset alat ole jo iät ja ajat bilettäneet miesvaltaisten alojen kanssa? ;)

Vierailija
10/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kuntosalille lauantai-iltana. Sit jos siellä näkyy joku kivan oloinen niin alkaisin pikku hiljaa jutella.

Vierailija
11/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko esim. Suomen Ferrari Club ry:n tilaisuudet sellaisia, joissa olisi sopivia miehiä? Jostain veneilyklubilta voisi löytyä myös.

Vierailija
12/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaan jonkun niistä jännämies-eksistä.

Vierailija
13/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja puhutte! Jos näet kiinnostavan miehen, niin mene juttelemaan. On aivan se ja sama mitä leikkejä ajattelit leikkiä Tinderissä, baarissa, työ- tai opiskelupaikalla, aivan kaikissa tapauksissa on kuitrnkin otettava kontaktia toiseen ihmiseen! Sama vaikka pelaisit 20 vuotta silmäpeliä, homma ei etene ennen oikeaa kontaktia mihinkään!

Mä oln päätynyt kerran suhteeseen mikä alkoi kun bussissa viereen istuva neiti alkoi juttelemaan. Toinen suhde alkoi siitä, kun tuntematon alkoi juttelemaan antikvariaatissa. Nykyinen jo vaimoksi päätynyt nainen löytyi kun itse aloin juttelemaan kahvitauolla kurssikaverille.

Koskaan ei ole baaria tai alkoholia tarvittu, vaikka muutama säätö on niidenkin myötä löytynyt.

Eihän se mikään pakko tietenkään ole. Et sinä kuitenkaan tutustu yhtään keneenkään jollet suutasi avaa. Voi sitä tietenkin odottaa, että joku tulee juttelemaan, mut avauksestasi päätellen ei taida olla kovin hyvä strategia...

Vierailija
14/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään.

/ketju

Vierailija
15/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Millaiset baarit? Millaisilla alueilla? En ole ap mutta sama ongelma vaivaa, tinderiä en voi kokeilla koska en ole facessa. Kohta tulee iän kanssa kiire eikä ketään löydy. :(

Tinderiä varten voi luoda facetilin jota ei muuten käytä vaikka feikkinimellä!

Itse käyn erilaisissa pubeissa ja yökerhoissa fiiliksen mukaan! Railakkaampiin paikkoihin on helppo mennä yksinkin, aina löytää juttuseuraa tai voi lyöttäytyä jonkun porukan mukaan istuskelemaan. Tanssilattialla helppo aloittaa juttu jonkun kanssa.

Vierailija
16/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen nettideittailua. Ja asennemuutosta.

Vierailija
17/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuja puhutte! Jos näet kiinnostavan miehen, niin mene juttelemaan. On aivan se ja sama mitä leikkejä ajattelit leikkiä Tinderissä, baarissa, työ- tai opiskelupaikalla, aivan kaikissa tapauksissa on kuitrnkin otettava kontaktia toiseen ihmiseen! Sama vaikka pelaisit 20 vuotta silmäpeliä, homma ei etene ennen oikeaa kontaktia mihinkään!

Mä oln päätynyt kerran suhteeseen mikä alkoi kun bussissa viereen istuva neiti alkoi juttelemaan. Toinen suhde alkoi siitä, kun tuntematon alkoi juttelemaan antikvariaatissa. Nykyinen jo vaimoksi päätynyt nainen löytyi kun itse aloin juttelemaan kahvitauolla kurssikaverille.

Koskaan ei ole baaria tai alkoholia tarvittu, vaikka muutama säätö on niidenkin myötä löytynyt.

Eihän se mikään pakko tietenkään ole. Et sinä kuitenkaan tutustu yhtään keneenkään jollet suutasi avaa. Voi sitä tietenkin odottaa, että joku tulee juttelemaan, mut avauksestasi päätellen ei taida olla kovin hyvä strategia...

Oletko 190-senttinen miljonääri valokuvamalli? Jos et ole, valehtelet tuon kaiken. Tai sitten olet oikeasti nainen. Miehet tekevät aloitteet, miehille ei milloinkaan tehdä aloitteita jos eivät ole edellä mainittua tyyppiä. Näin palstan miehet ovat sanoneet että maailma toimii.

Vierailija
18/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 190-senttinen miljonääri valokuvamalli? Jos et ole, valehtelet tuon kaiken. Tai sitten olet oikeasti nainen. Miehet tekevät aloitteet, miehille ei milloinkaan tehdä aloitteita jos eivät ole edellä mainittua tyyppiä. Näin palstan miehet ovat sanoneet että maailma toimii.

Katkeruusko se siellä huutelee?

Ehkä sun pienessä maailmassa kaikki parit ovat tavanneet baarissa, mun elämässä ihmiset puhuu ja liikkuu muuallakin.

Mut nettihän tää on ja täällä on asiantuntijoita aina selittämässä elämästä vaikka oikeesti etäkatselevat sitä vain ruudun kautta.

Matkustele joskus niin näät miten arkinen asia toisille jutteleminen onkaan. Se odottaminen vaan on huonoin vaihtoehto kun haluaa asioiden tapahtuvan.

Oon muuten 185cm ja kaukana valokuvamallista ja vielä sitäkin kauempana miljonääristä.

Vierailija
19/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala harrastamaan jotain sosiaalista.

Tätä olen miettinyt, en vain ole keksinyt, että mikä kiinnostaisi. Jotain kieltä olisi ehkä kiva mennä opiskelemaan. Mutta enpä tiedä onko kielikursseillakaan miehiä... :D

Ap

Vierailija
20/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruusko se siellä huutelee?

Ehkä sun pienessä maailmassa kaikki parit ovat tavanneet baarissa, mun elämässä ihmiset puhuu ja liikkuu muuallakin.

Mut nettihän tää on ja täällä on asiantuntijoita aina selittämässä elämästä vaikka oikeesti etäkatselevat sitä vain ruudun kautta.

Matkustele joskus niin näät miten arkinen asia toisille jutteleminen onkaan. Se odottaminen vaan on huonoin vaihtoehto kun haluaa asioiden tapahtuvan.

Oon muuten 185cm ja kaukana valokuvamallista ja vielä sitäkin kauempana miljonääristä.

Okei, vastasin turhan kärkkäästi, joten tässä mun pointti toisin esitettynä: miksi et mene juttelemaan tuntemattomalle miehelle, joka vaikuttaa kiinnostavalta? Koska se ei näytä miljonääriltä? Koska se on mies? Koska se on alle 190cm? Koska se on komea? Koska se on tuntematon? Vai mikä siinä on se ajatus?

Huomaatko että syitä mennä juttelemaan hyvän näköiselle miehelle löytyy järjen kautta paljon enemmän kun syitä olla menemättä!

Ihan sama se naisiinkin pätee. Moni kaverikin valittelee, että ei oikein löydy naisia, vaikka eivät edes yriyä. En mäkään nuorena uskaltanut noin vain mennä juttelemaan tuntemattomalle tytölle, mut onneksi tajusin et hiljaa odottamalla ei tapahdu mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi