Miten 55v nainen saa hukutettua 20v. nuorenmiehen??
Oliko tässä jotain, mistä uutisissa ei ole vielä kerrottu?
Kommentit (10)
surullista, että ei voinut appaa lastaan kivuttomammin. jos siis kerran aivan pakko oli tappaa:(
Poika oli lievästi autistinen ja fyysisesti hyvävoimainen, ainakin päänmitan äitiään pidempi. Veikkaisin että äiti huumannut.
Ajattelin ensin aivan omalle kohdalleni. Itse olen vähän vanhempi äiti ja poikani on yli kaksikymppinen. En varmasti millään saisi hukutettua, koska olen varmasti se heikompi. Ehkä on annetu jotakin huumaavaa...?
Siis onko tää se lenkillä kadonnut hemmo ja äitinsä? Se kaveri ainakin näytti kuvissa jollekin huumehörhölle, epäsiistine partoineen ja hiuksineen...
Olisko jotain rauhottavaa lisätty sapuskaan?
Kamala tragedia kaikkinensa.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tää se lenkillä kadonnut hemmo ja äitinsä? Se kaveri ainakin näytti kuvissa jollekin huumehörhölle, epäsiistine partoineen ja hiuksineen...
Eri tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Eri tapaus.
Juottaa känniin, unilääkettä jne. ? Omaisiinhan sitä ensimmäisenä luotetaan, eikä pidetä psykopaatti valehtelijoina.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että poika oli vaikeasti kehitysvammainen ja äidillä loppui voimat olla omahoitaja.
Naisten ongelmia. Näin miehenä olisin jättänyt ma aamuna sossun eteen ja lähtenyt Etelään lomalle.
Veikkaan, että poika oli vaikeasti kehitysvammainen ja äidillä loppui voimat olla omahoitaja.