Päikyn tätinä on sitten tosi rankkaa
On varmaan niin raskasta seisoa ringissä päikyn pihalla ja juoruta ämmäin kesken. 😂 Lapset kiljahtelevat ja rääkyvät selkien takana, mutta tätsykät eivät korvaansa letkauta moiselle. Pärjäilkööt pennut keskenään. Nyt mitään tarvitse osallistua lasten kasvattamiseen, phöh!😆
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan niin raskasta seisoa ringissä päikyn pihalla ja juoruta ämmäin kesken. 😂 Lapset kiljahtelevat ja rääkyvät selkien takana, mutta tätsykät eivät korvaansa letkauta moiselle. Pärjäilkööt pennut keskenään. Nyt mitään tarvitse osallistua lasten kasvattamiseen, phöh!😆
Vaihda alaa.
Miksi käsket mua vaihtamaan alaa? Oletko jotenkin vähä-älyinen? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda alaa.
Aloitus ainakin oli korkeaa älykkyyttä huokuva. Otsikko osoittaa, että ap tietää päiväkodin tädin työn kuormittavuudesta=on töissä päiväkodissa.
Jatkuva jaloilla seisominen on kuule tosi rankkaa! Jalat särkee iltaisin selästä puhumattakaan. Verenpaine nousee kun joutuu kuuntelemaan sitä lasten huutoa ja harmaat hiukset tulevat vanhemmista. Ylipitkillä kahvitauoilla voi saada kitalakeen palovamman! Sormet särkee jatkuvasta somettamisesta... Joten hei, älä sä kuule ala!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda alaa.
Jos tässä joku on vähä-älyinen, niin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda alaa.
Aloitus ainakin oli korkeaa älykkyyttä huokuva. Otsikko osoittaa, että ap tietää päiväkodin tädin työn kuormittavuudesta=on töissä päiväkodissa.
Jos tuo otsikko sinusta implikoi, että olen töissä päiväkodissa niin hankkisit vittu aivot! 😂 Otsikon lisäksi tuossa on muutakin tekstiä, tonttu, josta jo ilmenee etten ole päiväkodissa töissä. ap
Asun vastapäätä päiväkotia ja valitettavasti juuri näin asiat ovat.
Joo, tänäänkin minä seisoin ringissä 8-16. Kyllä se vähän suuta kuivasi ja jalkoja särki tuo kahdeksan tunnin yhtäjaksoinen juoruaminen.
No ei tuo aloitustaan kovin fiksu ollut. Jos pohdit oikein kovasti, niin tuleeko mieleen mitään muita tarhatätin työnkuvaansa kuuluvaa (kuin pihalla seisoskelu)?
Joku käyny hakemassa tänää kummilapsen päiväkodista poikkeuksellisesti ja kenties noussu vähän väärällä jalalla? :D
Vierailija kirjoitti:
Asun vastapäätä päiväkotia ja valitettavasti juuri näin asiat ovat.
Sä jaksat ikkunastasi seurata klo 06-18, että tätikööri seisoo päiväkodin pihalla juoruamassa. Mä en ihan usko. Tai ainakaan toivo. :D
Vaihda alaa.