Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi mies ei osta minulle sormusta?

Vierailija
27.09.2016 |

On oltu yhdessä kohta 10 vuotta, naimisissa viisi. Sormuksia minulla on 3 jotka olen itse itselleni ostanu ja nimettömässä kantanut kaikki nämä vuodet. Nyt olen kuitenkin pudottanut painoa 40kg eikä mikän sormus pysy enää sormessani... käytiin miehen kanssa yhdessä kysymäässä vihkisormuksen pienennykselle hintaa ja kun hinta-arvio oli lähes 50 euroa, mies perääntyi ja totesi sen olevan tosi kallista touhua.

Ei mies mikään rikas ole, todellakaan, mutta ei mikään tyhjätasku myöskään, melkoisen pihi välillä... juuri selailee päivät pitkät autonmyynti-ilmoitussivuja ja hintahaarukalla 3000-4000€. Eikö mies minua rakasta vai onko hän MINUN suhteeni älyttömän pihi vai missä vika? Tosi kurja olo koska tästä ON puhuttu, hän on kahteen otteeseen tästä puhumisen aikana matkustanut maahan jossa kulta on huomattavan halpaa vrt. Suomeen mutta silti, silti ei.

Totesin eilen että hauska kun miehet luulee minua sinkuksi kun sormuksetta kävelen kylillä mutta eipä siinä, flirtti piristää päivää... mies vaan olkiaan kohottelee tuollaisesta.

:( T. luuseri vaimo. (ja kolme sormusta minulla on muuten siksi koska mentiin kihloihin ja halusin sormuksen, mentiin naimisiin ja halusin sormuksen ja kolmas sormus on muistoksi meidän esikoisen syntymästä.) Ja kun mies ei noita ole ostanut niin olen itse itselleni ostanut. :/ )

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä halusit naimisiin ei niinkään mies

Vierailija
2/14 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap, että kolme sormusta naisen nimettömässä tarkoittaa leskeyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt mutta ei ole kolmea sormusta ikinä samaan aikaan sormessa.

Ja yhdessä naimisiin haluttiin vaikkakaan ei mieskään pidä omaa sormustaan jonka minä ostin...

Ap

Vierailija
4/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen kitsastelija.

Vierailija
5/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää ketju taas! Jes!

Vierailija
6/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet viimeksi itse ostanut miehellesi sormuksen tai jotain muuta?

Vierailija
7/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on ihan helppo ymmärtää. Mies on pihi, eipä siinä sen kummempaa.

Vierailija
8/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ihan ymmärrä miksi rouva ei itse pulita yhtä 50 ekua omasta pussistaan, jotta saa sormuksen sormeen? t: onnellisesti naimisissa 15v, sormus kaapissa viim. 10v

Vierailija
9/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuus on siinä, että ei suostu kosintaan ennenkun polvistuu sormuksen kanssa. Mä en olis alunperinkään huolinu tommosta ukkoa, ostaako se sulle ikinä mitään muutakaan? Rakastava aviomies huomaa kyllä mikä on toiselle tärkeää ja jos sua harmittaa sen sormuksen puute niin sen aviomiehen tehtävä on sillon se hommata. Nosta kissa pöydälle ja sanele ehdot ja pistä ukko kuriin!

Vierailija
10/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista! Mistä se kolmas sormus "tulee"? Ostaako leski sen itselleen vai ottaako kuolleen puolison sormuksen (pienennyttää/suurentaa itselleen)? Onko vain suomalainen tapa vai käytössä muuallakin?

Vierailija
11/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas mies kun katselee 3-4 tonnin autoja????

Vierailija
12/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi_kun_se_ei_halua.

Vierailija
13/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista! Mistä se kolmas sormus "tulee"? Ostaako leski sen itselleen vai ottaako kuolleen puolison sormuksen (pienennyttää/suurentaa itselleen)? Onko vain suomalainen tapa vai käytössä muuallakin?

Kolmas sormus on kuolleen puolison sormus.

Vierailija
14/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet viimeksi itse ostanut miehellesi sormuksen tai jotain muuta?

Useita vuosia yllätin mieheni hiustenhoitotuotteilla, yllätyshierojan käynneillä, yms. mutta lopetin kun vastavuoroisuus pyöreä 0. Voisin itse helposti ostaa itselleni just sellasen sormuksen kun haluan mutta ei sillä mitään tunnearvoa kyllä ole. Ehkä kohta ostan jonkun erosormuksen. :*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan