Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisen mielestä romanttista, jos mies äityy nyrkkitappeluun hänen takiaan?

Vierailija
27.09.2016 |

Mietin että siksikö ne lyhytpinnaiset jännämiehet ovat niin suosittuja naisten keskuudessa, koska nainen saa konkreettisesti tuntea olevansa tavoiteltu ja puolustettu? Ja senkö takia tylsän väkivallattomat, puhejudoon tyytyvät kilttimiehet eivät herätä seksuaalista kiinnostusta?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
42/50 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Hävettäis ja vatuttais vaan tappeleva idioottimies.... jättäisin välittömästi.

En keksi mitään tilannetta, missä miehen olisi syytä aloittaa nyrkkitappelu minun vuokseni.  Mutta jos joku päälle käy, niin tottakai pitää sen verran puolustautua, että pääsee tilanteesta pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kerran eksäni kanssa baarissa, kunnes joku mies tuli puristelemaan häntä pyllystä ja flirttailemaan, kerroin että hän on varattu, mutta mies sanoi että se ei olisi mahdollista minun kaltaiseni kanssa. Sitten hän tanssi eksäni kanssa ja provosoi minua. Kun yritin vetää eksäni pois, halusi hän jäädä tanssimaan miehen kanssa. Yritin vielä lähestyä miestä ja sanoa että pitää näppinsä irti hänestä. Hän tönäisi minua pois ja katsoi uhkaavasti osoittaen minua sormella ikään kuin "varoitukseksi". Tämän jälkeen kutsuin portsarin paikalle hakemaan miehen pois. Tämän jälkeen eksäni suivaantui ja sanoi että olen pelkuri, eikä minussa ole tarpeeksi miestä. Ilta päättyi riitaan jolloin kävelin yksin vihaisena kotiin ja jätin hänet baarin ulkopuolelle.

Onneksi on eksä!

Teit oikein. Jos kavaljeeri oli Viikinki niin olisit kadonnut atomeiksi yhdellä käden pyyhkäisyllä.

Viikingillehän oli tapana ensin piestä vastustaja kehässä ja vielä viedä tämän nainenkin, siten ettei hävinneelle jäänyt edes lohtupilluakaan.

Vierailija
44/50 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kerran eksäni kanssa baarissa, kunnes joku mies tuli puristelemaan häntä pyllystä ja flirttailemaan, kerroin että hän on varattu, mutta mies sanoi että se ei olisi mahdollista minun kaltaiseni kanssa. Sitten hän tanssi eksäni kanssa ja provosoi minua. Kun yritin vetää eksäni pois, halusi hän jäädä tanssimaan miehen kanssa. Yritin vielä lähestyä miestä ja sanoa että pitää näppinsä irti hänestä. Hän tönäisi minua pois ja katsoi uhkaavasti osoittaen minua sormella ikään kuin "varoitukseksi". Tämän jälkeen kutsuin portsarin paikalle hakemaan miehen pois. Tämän jälkeen eksäni suivaantui ja sanoi että olen pelkuri, eikä minussa ole tarpeeksi miestä. Ilta päättyi riitaan jolloin kävelin yksin vihaisena kotiin ja jätin hänet baarin ulkopuolelle.

Onneksi on eksä!

Ensinnäkin, miksi menit vetämään akkaa sieltä pois kun kerran meni vapaaehtoisesti, ja toiseksi, eikö viimeistään se että se halus jäädä sen toisen miehen kanssa ollut se viimeinen vihje että ei se sun kans ole halunnut edes olla?

Vierailija
45/50 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on eksä!

Ensinnäkin, miksi menit vetämään akkaa sieltä pois kun kerran meni vapaaehtoisesti, ja toiseksi, eikö viimeistään se että se halus jäädä sen toisen miehen kanssa ollut se viimeinen vihje että ei se sun kans ole halunnut edes olla?

No tulisiko sinulle hyvä mieli jos puolisosi tanssisi jonkun muun kanssa joka kopeloi hänen pyllyään jatkuvasti, puhuu sinusta paskaa ja flirttailee, vaikka tietää että on varattu? Ja jos eksäni nyt olisi halunnut jäädä hänen kanssaan niin miksi hän sitten tuli MINULLE valittamaan että en ole tarpeeksi mies?

Olisiko minun pitänyt nöyrästi jäädä katsomaan kun joku tuntematon juippi vie tyttöystäväni pois minulta?

Vierailija
46/50 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni puolusti minua kerran sanallisesti ja puoliksi voimakeinoin kun eräs mies ei jättänyt minua rauhaan.

Aluksi kiristi hampaat yhteen ja käski häipyä. Otsa uhkaavasti edessä ja sihautti hampaiden välistä.

Kun niljake ei uskonut niin täräytti nyrkillä vessan ovea siten että oveen muodostui nyrkin mentävä reikä. Sen jälkeen lähti ja mieheni tilasi itselleen oluen. Yhdessä naureskeltiin kaveriporukassa sitä mitä niljakkeelle olisi käynyt jos mieheni olisi ladannut jalkapallon kokoisen nyrkkinsä päin nekkua.

Vierailija
47/50 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että siksikö ne lyhytpinnaiset jännämiehet ovat niin suosittuja naisten keskuudessa, koska nainen saa konkreettisesti tuntea olevansa tavoiteltu ja puolustettu? Ja senkö takia tylsän väkivallattomat, puhejudoon tyytyvät kilttimiehet eivät herätä seksuaalista kiinnostusta?

Ei. 

Mä olen aina inhonnut noita nyrkit pystyssä heiluvia miehiä ja jos oma mies olisi sellainen, se ei olisi oma mies. Koska jos ei pinna kestä niin koska se sit katkeaisi kun mä olen vastassa?

Lisäksi mä osaan kyllä puolustaa ihan itse itseäni.

Vierailija
48/50 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on eksä!

No tulisiko sinulle hyvä mieli jos puolisosi tanssisi jonkun muun kanssa joka kopeloi hänen pyllyään jatkuvasti, puhuu sinusta paskaa ja flirttailee, vaikka tietää että on varattu? Ja jos eksäni nyt olisi halunnut jäädä hänen kanssaan niin miksi hän sitten tuli MINULLE valittamaan että en ole tarpeeksi mies?

Olisiko minun pitänyt nöyrästi jäädä katsomaan kun joku tuntematon juippi vie tyttöystäväni pois minulta?

Ei. Sinun olisi pitänyt kerätä itsetuntosi ja ylpeytesi rippeet, jättää tytsy ja juippi puristelemaan toistensa perseitä ja poistua taaksesi katsomatta paikalta.

Tuo tanssilattialta pois kiskominen teki sinusta nautettavan.

Vierailija
49/50 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on eksä!

Ei. Sinun olisi pitänyt kerätä itsetuntosi ja ylpeytesi rippeet, jättää tytsy ja juippi puristelemaan toistensa perseitä ja poistua taaksesi katsomatta paikalta.

Tuo tanssilattialta pois kiskominen teki sinusta nautettavan.

Sinun mielestä ainoastaan. Ei siinä oikeasti ole mitään naurettavaa tai väärää. Olen itse miltei itkien roikkunut naisen jalassa samallaisessa tilanteessa ja olen myös kiskonut pois tanssilattialta melko kovinkin ottein ja siten että tämä yllättävä kavaljeeri on sitten lyönyt minut maihin.

Vierailija
50/50 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi anaalisesti kiihoittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi