Onko naisen mielestä romanttista, jos mies äityy nyrkkitappeluun hänen takiaan?
Mietin että siksikö ne lyhytpinnaiset jännämiehet ovat niin suosittuja naisten keskuudessa, koska nainen saa konkreettisesti tuntea olevansa tavoiteltu ja puolustettu? Ja senkö takia tylsän väkivallattomat, puhejudoon tyytyvät kilttimiehet eivät herätä seksuaalista kiinnostusta?
Kommentit (50)
Ei ei ei
Nolouden huipentuma olisi
Ei, alkaisi vaan pelottamaan että milloin itse saan turpaan. Inhoan tappelevia ihmisiä.
Mulla ainakin kostuis pikkarit heti märäksi ja varma saanti olisi illalla kotona.
Henkilökohtaisesti en kiinnostu tuollaisista miehistä. Mielestäni on seksikästä jos mies osaa hoitaa konfliktit puhumalla. Ylipäätään mun mielestä ei oo mitään epäseksikkäämpää, kuin tyhmä mies ja ihminen käyttää väkivaltaa siinä vaiheessa kun ei osaa ratkaista tilannetta muuten.
N27
Ei, se on ahdistavaa ja kertoo, että miehellä on vihanhallintaongelmia. Ei kuulosta kovin turvalliselta. Mistä sitä tietää, ketä se seuraavaksi lyö?
Kertoo siitä että on köyhä (tuloton ja varaton) ja ei ole mitään menetettävää (työpaikka, maine, vapaus, perhe) jos hakkaa muita.
Ei kiinnosta sellainen ihminen.
Ei todellakaan. Mutta jos joku riehuja sattuu kävelemään paikallaan seisovan vahvan rauhallisen alfamieheni nyrkkiin, se on ihan ok.
Ei. Pelottava ja idiootti ja lisäksi miettii mitä tauteja ja basilleja se hankkiikaan taipumuksillaan. Hyh.
No ei se romanttista ole, mutta mieluummin minä katson sitä että mies tappelee kuin että se alistuu ja ottaa turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei, alkaisi vaan pelottamaan että milloin itse saan turpaan. Inhoan tappelevia ihmisiä.
Harvoin neutraalisti käyttäytyvä ja hyväkäytöksinen saa koskaan turpaan. Vähän sama kuin harvoin lakia noudattava tulee koskaan poliisien kanssa tekemisiin.
Jos turpaansa saa niin siihen usein löytyy syy suuresta suusta ja kovista luuloista. Jos on kovat luulot niin pitää olla valmis puolustautumaan. Muuten voi pitää päänsä ihan suosiolla kiinni.
Aika usein saa kuunnella tyyppejä jotka ovat ottaneet pahasti pataansa ja syynä oli suun soittaminen sellaiselle jolla on lyhyt pinna.
Kannattaa aina miettiä onko todella tarvetta päteä ja viisastella, kun se vastapuoli ei välttämättä kunnioita yhtään sitä "sinun parasta mielipidettä".
Joskus on vain tilanteita, joista ei selviä puhumalla. Esimerkiksi joku idiootti käy päälle yllättäen tai lääppii kielloista huolimatta ja ei ymmärretä selvää suomea. Siksi vastaus on kyllä.
Palstalla esitetään kyllä sivistynyttä, mutta kun yöelämässä linnakundin tai muun raakalaisen nyrkki mäjähtää päin jonkun betamiehen naamaa, niin on IHAN toinen ääni kellossa ;)
Varmaan perustuu siihen, että siinä vahvempi uros osoittaa korkeamman asemansa, mikä taas takaa hyvät geenit jälkikasvulle, joten naisen on päästävä parittelemaan.
Nkkkkkkk kirjoitti:
Kertoo siitä että on köyhä (tuloton ja varaton) ja ei ole mitään menetettävää (työpaikka, maine, vapaus, perhe) jos hakkaa muita.
Niin se metsa vastaa. Ei sellaista ihmistä kiinnosta myöskään sinun kaltaiset ihmiset. Joten kannattaa opetella käyttäytymään elämänkoululaisten kanssa siten ettei anna itsestään nenäkästä kuvaa. Muuten voi tavallaan syyttää itseään, kun sitä varmasti tiesi miten käy kun lähtee soitellen sotaan.
metsa vastaa, ei kiinnosta kirjoitti:
Nkkkkkkk kirjoitti:
Niin se metsa vastaa. Ei sellaista ihmistä kiinnosta myöskään sinun kaltaiset ihmiset. Joten kannattaa opetella käyttäytymään elämänkoululaisten kanssa siten ettei anna itsestään nenäkästä kuvaa. Muuten voi tavallaan syyttää itseään, kun sitä varmasti tiesi miten käy kun lähtee soitellen sotaan.
Totta. Ei kannata esim. kertoa liian monimutkaisia vitsejä, tai elämäm koululainen voi luulla, että hänelle nauretaan.
Mulla kiinostus lopahti jo kun ihastus joutui taksijonossa sanaharkkaan. Oli rumaa kuultavaa vaikka minua puolustikin.
En pidä nyrkkisankariöykkäreistä. Itsepuolustus on eri asia.
Ei tod, ei ikinä!