Onko naisen mielestä romanttista, jos mies äityy nyrkkitappeluun hänen takiaan?
Mietin että siksikö ne lyhytpinnaiset jännämiehet ovat niin suosittuja naisten keskuudessa, koska nainen saa konkreettisesti tuntea olevansa tavoiteltu ja puolustettu? Ja senkö takia tylsän väkivallattomat, puhejudoon tyytyvät kilttimiehet eivät herätä seksuaalista kiinnostusta?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
metsa vastaa, ei kiinnosta kirjoitti:
Nkkkkkkk kirjoitti:
Kertoo siitä että on köyhä (tuloton ja varaton) ja ei ole mitään menetettävää (työpaikka, maine, vapaus, perhe) jos hakkaa muita.
Ei kiinnosta sellainen ihminen.
Niin se metsa vastaa. Ei sellaista ihmistä kiinnosta myöskään sinun kaltaiset ihmiset. Joten kannattaa opetella käyttäytymään elämänkoululaisten kanssa siten ettei anna itsestään nenäkästä kuvaa. Muuten voi tavallaan syyttää itseään, kun sitä varmasti tiesi miten käy kun lähtee soitellen sotaan.
Totta. Ei kannata esim. kertoa liian monimutkaisia vitsejä, tai elämäm koululainen voi luulla, että hänelle nauretaan.
Juuri näin. Ei oikeastaan kannata turhaan yrittää olla kontaktissa toiseen mitenkään jos ei ole asiaa.
Se henkikulta voi olla aika pienestä kiinni monesti. Väärä paikka, aika ja väärälle hullulle yksi ainoa sana niin se on naps ja pimeää.
Harva tajuaa miten hulluja ihmisiä keskuudessamme elää. Moni kuvittelee että akateemisilla taidoilla ja korkeakoulutuksella on turvassa, mutta todellisuudessa se nyrkin voima voi ottaa kaiken pois.
Elämä on pienestä kiinni. Menetin oman mieheni, koska hän oli liian ylpeä ja tahtoi pilkata laitapuolen kaveria. Olisi vain pitänyt päänsä kiinni ja olla tutustumatta turhiin tuntemattomiin :(
Vierailija kirjoitti:
metsa vastaa, ei kiinnosta kirjoitti:
Nkkkkkkk kirjoitti:
Kertoo siitä että on köyhä (tuloton ja varaton) ja ei ole mitään menetettävää (työpaikka, maine, vapaus, perhe) jos hakkaa muita.
Ei kiinnosta sellainen ihminen.
Niin se metsa vastaa. Ei sellaista ihmistä kiinnosta myöskään sinun kaltaiset ihmiset. Joten kannattaa opetella käyttäytymään elämänkoululaisten kanssa siten ettei anna itsestään nenäkästä kuvaa. Muuten voi tavallaan syyttää itseään, kun sitä varmasti tiesi miten käy kun lähtee soitellen sotaan.
Totta. Ei kannata esim. kertoa liian monimutkaisia vitsejä, tai elämäm koululainen voi luulla, että hänelle nauretaan.
Juuri näin. Viisaalla käytöksellä elämä pidentyy.
Suomessa moni on menettänyt henkensä vitsailemalla esimerkiksi kapakassa toisen kustannuksella.
Voi tulla puukosta tai nyrkistä ja henki pois. Turha kuolema :/
Mun mies on hyväkuntoinen, tykkää treenata ja omaa hyvän koordinaation. Pärjäisi varmasti aikas hyvin tappeluissa. Mutta mä en voi sitä kuvitellakaan nyrkit pystyssä uhoamassa - se on sellaiseen aivan liian fiksu. Jos ihan pakko on puolustautua, niin se puhuu itsensä leppoisan varmasti ulos tilanteesta kuin tilanteesta. Jos niikseen tulis, niin muakin se puolustaisi muutamilla harkituilla sanavalinnoilla. Tilanneäly ja hallintakyky jos mikä on romanttista, ei mikään typerä keskenkasvuisten rystyspolska :)
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti en kiinnostu tuollaisista miehistä. Mielestäni on seksikästä jos mies osaa hoitaa konfliktit puhumalla. Ylipäätään mun mielestä ei oo mitään epäseksikkäämpää, kuin tyhmä mies ja ihminen käyttää väkivaltaa siinä vaiheessa kun ei osaa ratkaista tilannetta muuten.
N27
Hoitaa konfliktit puhumalla?
Yleensä näissä tilanteissa riittää kun pyytää anteeksi vaikkei ole anteeksi pyydeltävää ja sanoo olleensa väärässä ja pyytää anteeksi uudestaan ja poistuu alistuneesti.
Jos jää sanailemaan niin varmasti heiluu nyrkki tai puukko. Se on varma.
Eli mitä oikeastaan pidät seksikkäänä? Sitä että mies ensin puhejudottaa ja kun ei tottele niin paiskaa katujen kasvatin judolla naama edellä katuun siten että kasvot murtuvat?
Todelliset konfliktit yleensä hoidetaan poistumalla paikalta ja jätetään uhoaja yksin paikalle uhoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on hyväkuntoinen, tykkää treenata ja omaa hyvän koordinaation. Pärjäisi varmasti aikas hyvin tappeluissa. Mutta mä en voi sitä kuvitellakaan nyrkit pystyssä uhoamassa - se on sellaiseen aivan liian fiksu. Jos ihan pakko on puolustautua, niin se puhuu itsensä leppoisan varmasti ulos tilanteesta kuin tilanteesta. Jos niikseen tulis, niin muakin se puolustaisi muutamilla harkituilla sanavalinnoilla. Tilanneäly ja hallintakyky jos mikä on romanttista, ei mikään typerä keskenkasvuisten rystyspolska :)
Sepä se kun lähtee sanailemaan vaikkapa jollekin motoristille niin saattaa käydä aika köpelösti.
Voi vaikka pitää päänsä kiinni niin ei käy mitenkään. Sinäkin voit sitten miettiä kannattiko miehesi puolustaa sinua nokkelan sanallisesti kun miehesi makaa lamppu pimeänä kadulla ja hitaasti kylmeten.
Se sanailu on provoilua ja tietty porukka tarttuu sanaan hyvin herkästi.
Miehellesi kehottaisin että sulkee suunsa ja ottaa sinua kädestä kiinni ja menette pois ennenkuin käy huonosti. Moni on turhaan näissä tilanteissa kuollut.
Minä olen iso nainen ja mies on iso mies, ei ole 16 vuoden aikana tullut tilannetta jossa olisi pitänyt tappeluun alkaa, edes puhumalla. Jos sellainen tilanne tulisi että mies joutuisi puolustamaan minua tai lapsia fyysisesti, se kävisi sangen nopeasti mitään öykkäröimättä koska mies on poliisivankilan vartija, on koulutus ja kokemus tehdä se siististi jos joku pitää laittaa kuriin. Ensisijaisesti selvittää asiat puhumalla, rauhallinen mies, ei koskaan hermostu pössöille.
Jos tositilanne tulisi, voisi olla mielenkiintoista nähdä mies niin erikoisessa tilanteessa, mutta oikeasti siinä tilanteessa mulla vois tulla joku ihan ihme reaktio, pelästyisin tai sitten hakkaisin itse käsilaukulla hulluna sitä öykkäriä :)
Turhaa egoilua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se kun lähtee sanailemaan vaikkapa jollekin motoristille niin saattaa käydä aika köpelösti.
Voi vaikka pitää päänsä kiinni niin ei käy mitenkään. Sinäkin voit sitten miettiä kannattiko miehesi puolustaa sinua nokkelan sanallisesti kun miehesi makaa lamppu pimeänä kadulla ja hitaasti kylmeten.
Miehellesi kehottaisin että sulkee suunsa ja ottaa sinua kädestä kiinni ja menette pois ennenkuin käy huonosti. Moni on turhaan näissä tilanteissa kuollut.
Luepas uudestaan kohta "...jos ihan pakko on" :) Kas kun se ei auo päätään nokkeluuttaan korostaakseen. Luovii pois, jos vain pakotie on. Mun viesti käsittelikin tilannetta, jossa sitä pakotietä ei olisi.
Jos oma mies puolustaa sanallisesti niin sillon tuntee ittensä tärkeeksi ja tulee sellanen vittu sää oot ihana-fiilis mut nyrkeillä ei missään nimessä tunnu romanttiselta vaan kauheelta.
En ole koskaan tapellut ja aina on pillua riittänyt.
En toki oli mikään puhejudo kaveri vaan perinteinen hiljainen kikkelinheiluttaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos oma mies puolustaa sanallisesti niin sillon tuntee ittensä tärkeeksi ja tulee sellanen vittu sää oot ihana-fiilis mut nyrkeillä ei missään nimessä tunnu romanttiselta vaan kauheelta.
Lisään tähän vielä et mun mies ei haasta koskaan kenenkään kanssa tahallaan riita mut ei myöskään katso vierestä jos joku on mulle törkee tai epäkunnioittava. Muutenki se on pitkä ja lihaksikas et ei porukka tuu kovin helposti haastaan riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, alkaisi vaan pelottamaan että milloin itse saan turpaan. Inhoan tappelevia ihmisiä.
Harvoin neutraalisti käyttäytyvä ja hyväkäytöksinen saa koskaan turpaan. Vähän sama kuin harvoin lakia noudattava tulee koskaan poliisien kanssa tekemisiin.
Jos turpaansa saa niin siihen usein löytyy syy suuresta suusta ja kovista luuloista. Jos on kovat luulot niin pitää olla valmis puolustautumaan. Muuten voi pitää päänsä ihan suosiolla kiinni.
Aika usein saa kuunnella tyyppejä jotka ovat ottaneet pahasti pataansa ja syynä oli suun soittaminen sellaiselle jolla on lyhyt pinna.
Kannattaa aina miettiä onko todella tarvetta päteä ja viisastella, kun se vastapuoli ei välttämättä kunnioita yhtään sitä "sinun parasta mielipidettä".
Asetelma on sinällään hassu. Peukutuksista päätellen tietyn porukan mielestä on ihan oikein naljailla tietylle porukalle, mutta siten ettei vastapuoli suutu ja menetä malttiaan.
Todellisuudessa epäsosiaaliset henkilöt voivat vaikka tappaa muutamasta väärästä sanasta.
Siksi pitääkin miettiä mitä sanoo ja miten ihmisiä kohtelee. Lakia noudattava harvemmin joutuu viranomaisten tai rikollisten kanssa tekemisiin.
Hyvällä käytöksellä oma elämäkin voi olla pidempi.
Minä olin kerran eksäni kanssa baarissa, kunnes joku mies tuli puristelemaan häntä pyllystä ja flirttailemaan, kerroin että hän on varattu, mutta mies sanoi että se ei olisi mahdollista minun kaltaiseni kanssa. Sitten hän tanssi eksäni kanssa ja provosoi minua. Kun yritin vetää eksäni pois, halusi hän jäädä tanssimaan miehen kanssa. Yritin vielä lähestyä miestä ja sanoa että pitää näppinsä irti hänestä. Hän tönäisi minua pois ja katsoi uhkaavasti osoittaen minua sormella ikään kuin "varoitukseksi". Tämän jälkeen kutsuin portsarin paikalle hakemaan miehen pois. Tämän jälkeen eksäni suivaantui ja sanoi että olen pelkuri, eikä minussa ole tarpeeksi miestä. Ilta päättyi riitaan jolloin kävelin yksin vihaisena kotiin ja jätin hänet baarin ulkopuolelle.
Onneksi on eksä!
Vierailija kirjoitti:
Turhaa egoilua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepas uudestaan kohta "...jos ihan pakko on" :) Kas kun se ei auo päätään nokkeluuttaan korostaakseen. Luovii pois, jos vain pakotie on. Mun viesti käsittelikin tilannetta, jossa sitä pakotietä ei olisi.
Minusta miehesi pitäisi ottaa vielä nöyrempi asenne. Tuli vähän sellainen mielikuva että jaahas tämä jätkä kuvittelee olevansa pahakin poika.
Yksi tillikka korville niin olisi kainalossas ulisemassa halitulia.
Ei. Sellainen jäisi justiinsa rannalle ruikuttamaan.
Tottakai Jännämies vetää heti lättyyn pariskuntaa jos tai kun joku loukkaa hänen yh/wt / siiderivalas valloitustaan :D
Niin itseasiassa yh , wt ja siiderivalas ovat kaikki yhtä arvokkaita eli 0e ja ei jatkoon ikinä
Jotkut naiset näistä nyrkkisankareista kiihottuvat mutta kuten niin monta kertaa jo aiemminkin on sanottu: Ne naiset joita jännämiehet kiinnostavat eivät muutenkaan olisi kelvollisia seurustelukumppaneiksi tavismiehille. Se innostuminen väkivaltaisuuksiin taipuvaisista miehistä kun on vain yksi oire monen muun ongelman joukossa.
Saa kyllä olla rauhassa jos kävelee vain pois ja alistuu.
Jos saa pataansa niin usein syynä on se että on pitänyt mennä viisastelemaan elämänkoululaiselle jolla ei oikeastaan ole mitään menetettävää ja hauskahan se on olla omalla tavallaan sosiaalinen jos toinen yrittää sanallisesti näpäyttää.
Parempi on olla vain hiljaa ja kävellä pois jos oma elämä on kallis. Muuten pitääkin osata sitten tapella jos haluaa ratkaista sitä tilanteen paremmuutta.