Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat miehet saa mut kiihottumaan n22

Vierailija
27.09.2016 |

Mä en vaan ymmärrä miksi haluan seksiä vanhempien miesten kanssa.. Onko muilla nuorehkoilla tytöillä samoja tuntemuksia? Itellä varmaan siinä on etuna, että se on kertaluontoista. Ja nautin kun saan uuden miehen laukeamaan sisälleni tai suuhuni. Vanhemmat miehet ovat myös yleensä hyvä käytöksiäsi ja osaavat saada mut laukeamaan. Kertokaa omia kokemuksianne

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho eiku piti siis olla m42

Vierailija
2/15 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on, nuoret naiset on kimpussa kiimaisine perseineen ja vihjaamassa joka paikassa, voitko työntyä minuun hitaasti takaapäin. Yleensä olen suostunut, ei tämän ikäinen voi kieltäytyä sellaisista perseistä, mitä nuo parikymppiset tällaiselle keski-iän saavuttaneelle tarjoavat. M68

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerro isäsuhteestasi.

Vierailija
4/15 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattu on, nuoret naiset on kimpussa kiimaisine perseineen ja vihjaamassa joka paikassa, voitko työntyä minuun hitaasti takaapäin. Yleensä olen suostunut, ei tämän ikäinen voi kieltäytyä sellaisista perseistä, mitä nuo parikymppiset tällaiselle keski-iän saavuttaneelle tarjoavat. M68

Kyllähän se aika kuluu noinkin, että tekee itse aloituksen ja kommentoi sitten eri nimimerkillä omaa keskuteluaan :D

Mukavaa iltaa, pertti!

Vierailija
5/15 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M68; se oliki muistihoitaja, joka sanoi sulle, että "voitko nyt ottaa nuo dementiapillerit, ettet taas näe ja kuule harhoja".

Vierailija
6/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainut tuollaisia nuoria parikymppisiä kiimaperseitä tajunnan rajamaille huuto-orgasmineen, että ei pysty edes laskemaan. Kun täytin 60, se alkoi. Nyt 68 täynnä ja tänä 8 vuoden aikana olen nainut enemmän kuin koko elämäni aikana, joka on muutenkin ollut aika kiivastahtista naimista, johtuen siitä että suonikas paksu kullini on aina kovana ja valmiina palvelemaan näitä kiimamahlaa valuvia nuoria neitejä/rouvia.

Muutama kuukausi sitten nain pystyyn yhden jo 30 ikävuotta saavuttaneenkin, mutta se oli vain sellainen kokeilu. Ei voi verrata noihin parikymppisiin herkkuperseisiin.

Vierailija
7/15 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi on aika suhteellinen käsite. Jollekin se on jo 30vee ja jollekin 60..

Nuorena harrastin mieluummin itseäni vanhempien kanssa, koska osasivat asiansa ja ottivat toisenkin huomioon verrattuna teinipoikiin..

Vierailija
8/15 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainut tuollaisia nuoria parikymppisiä kiimaperseitä tajunnan rajamaille huuto-orgasmineen, että ei pysty edes laskemaan. Kun täytin 60, se alkoi. Nyt 68 täynnä ja tänä 8 vuoden aikana olen nainut enemmän kuin koko elämäni aikana, joka on muutenkin ollut aika kiivastahtista naimista, johtuen siitä että suonikas paksu kullini on aina kovana ja valmiina palvelemaan näitä kiimamahlaa valuvia nuoria neitejä/rouvia.

Muutama kuukausi sitten nain pystyyn yhden jo 30 ikävuotta saavuttaneenkin, mutta se oli vain sellainen kokeilu. Ei voi verrata noihin parikymppisiin herkkuperseisiin.

Kirjotappa kuule kirja nimeltä "Vaarin seksiseikkailut", se olisi siis vitsikirja tietenkin. Vai olisko se sittenkin fantasiakirja. Pelkästään tuo "kulli aina kovana 68-vuotiaalla" saa aikaan hillittömiä naurunpuuskia :D. Sä muistelet nyt jotain 40 v:n takaista aikaa, nykyään sulla on vaikeuksia löytää sitä pehmoista katkarapua sieltä villahousujen kätköistä.

Vierailija
9/15 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Danny tai vastaavan ikäinen ällöttäisi, mutta kiinnostun aina 10-20 vuotta itseäni vanhemmista.

N20

Vierailija
10/15 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjotappa kuule kirja nimeltä "Vaarin seksiseikkailut", se olisi siis vitsikirja tietenkin. Vai olisko se sittenkin fantasiakirja. Pelkästään tuo "kulli aina kovana 68-vuotiaalla" saa aikaan hillittömiä naurunpuuskia :D. Sä muistelet nyt jotain 40 v:n takaista aikaa, nykyään sulla on vaikeuksia löytää sitä pehmoista katkarapua sieltä villahousujen kätköistä.

Siinä olisi kyllä sivuja siinä kirjassa. Jo pieni muistelo varhaiseen nuoruuteen, eli n. 13 ikävuoteen, jolloin poikuuteni meni talossamme palvelleelle 17 vuotiaalle piikatytölle ja n. 15 vuodesta tähän 68 vuoden ikään, jona aikana on kaatunut tai edessäni perse pystyssä ollut tuhatkunta tyttöä ja kaikki hieman erilaisia naitavia, huh huh, taas alkaa "vaaria" panettamaan kun ajatteleekin.

Voi kun olisikin noita mainitsemiasi vaikeuksia löytää sitä pehmoista katkarapua, pääsisi huomattavasti helpommalla. Mutta onhan se kiva ottaa uljas kalu (21 cm ja ympärysmitta 16 cm) kouraan ja asetella se kauniin neidon kosteille huulille ja painautua hitaasti sisään ja syvälle. M68

Vierailija
11/15 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä olisi kyllä sivuja siinä kirjassa. Jo pieni muistelo varhaiseen nuoruuteen, eli n. 13 ikävuoteen, jolloin poikuuteni meni talossamme palvelleelle 17 vuotiaalle piikatytölle ja n. 15 vuodesta tähän 68 vuoden ikään, jona aikana on kaatunut tai edessäni perse pystyssä ollut tuhatkunta tyttöä ja kaikki hieman erilaisia naitavia, huh huh, taas alkaa "vaaria" panettamaan kun ajatteleekin.

Voi kun olisikin noita mainitsemiasi vaikeuksia löytää sitä pehmoista katkarapua, pääsisi huomattavasti helpommalla. Mutta onhan se kiva ottaa uljas kalu (21 cm ja ympärysmitta 16 cm) kouraan ja asetella se kauniin neidon kosteille huulille ja painautua hitaasti sisään ja syvälle. M68

No ei sua voi ainakaan mielikuvituksen puutteesta syyttää! Eli fantasiakirjoihin lajitellaan.

Vierailija
12/15 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Danny tai vastaavan ikäinen ällöttäisi, mutta kiinnostun aina 10-20 vuotta itseäni vanhemmista.

N20

Tuollaisen parikymppisen kireäperseen mä naisin pystyyn, siinä se huutaisi ja kouristelisi aina vaan jatkuvien orgasmien ilotulituksessa ja vinkuisi tuota suht. valtavaa kullia tiukkaan pilluunsa aina vaan lisää. M68 

Vierailija
13/15 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko isät leikkineet liikaa tämmösten 20nymfojenkans vai mistä näitä sikiää?

Vierailija
14/15 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen: En tiedä, kun en ole koskaan himoillut vanhempia miehiä. Nuorempia kyllä. n34

Vierailija
15/15 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Harvempaa kiinnostaa ryppyinen, lerppakaluinen mies. Onhan niitä toki fetissejä monenlaisia, jotkut innostuu kun papparainen koittaa jotain touhuta nitropurkki kädessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan