Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä joku yksi ihminen jota kohtaan teillä on ihan järjetön himo?

Vierailija
27.09.2016 |

Vai onko kaikkia kiinnostavia kohtaan samankaltaista himoa? Mulla ei ole koskaan ollut yhtä vahvaa himoa ketään kohtaan kuin viime aikoina ollut. Enkä edes oikeastaan pidä koko henkilöstä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Työtoveriini. Himoa ja rakkautta. Järjenvastaista.

Vierailija
22/64 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisen vuotta olen tuntenut aivan mieletöntä himoa komeaan työkaveriini. Miten mies voi olla niin komea, mutta myös toaalisen mukava ja sympaattinen. Perheellinen mies tietenkin. Hävettää, että pyysin hänet viime kesänä kesämökilleni saunomaan nähdäkseni hänet alasti. Onneksi sain hillittyä himoni ja ihailtuani hänen olemustaan vaivihkaa huomiota herättämättä.

-mies 32v.

Hyi, hinuttaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tuo himo on kestänyt jo 30 vuotta eikä näytä laantumisen merkkejä. Vaikka kuinka yritämme olla vuosiakin erossa, olla vain ystäviä tms se pahuksen tunne on meillä aina välissä. Kun olemme samassa tilassa tuntuu että tosiaan kipinöi ja hehkuu niin että muutkin näkee.  Ahdistaa, itse olen menossa nyt lopultakin psykoterapiaan jotta pääsisin tästä(kin) asiasta eroon.

Meistä piti tulla pari aikoinaan mutta elämä vei erilleen ja menimme kumpikin tahoillamme naimisiin. Rakastamme puolisoitamme mutta emme samalla tavalla.

Vierailija
24/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oma mies. Mutta siksi sen halusinkin, vaikka on tosi köyhä ja vähemmän koulutettu. Jään vielä naimisissa ollessakin tuijottamaan häntä vähän väliä epäuskoisena, että miten koku voi olla niin kuuma.

Alapeukutin katkeruuttani. Anteeksi.

Olen ansassa lapsien takia.

Vierailija
25/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomieheni. En ole koskaan himoinnut ketään näin paljon. Se on itsestänikin todella hämmentävää.

Vierailija
26/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä himota kukaan. Ei maita. En jaksa.

Tämän halusin teille himokkaille pervoille tulla kertomaan. Ei mulla muuta. Jatkakaa.

Vierailija
27/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eräs tulikuuma duunarimies, johon aiemmin törmäsin töissä. Ei ehkä penaalin terävin kynä, mutta hyväntuulinen ja hauska, ja fyysisesti niin puoleensavetävä, ettei mitään järkeä. Jos en olisi naimisissa, olisin yrittänyt uida liiveihin silloin aikoinaan.

Vierailija
28/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oma mies. Mutta siksi sen halusinkin, vaikka on tosi köyhä ja vähemmän koulutettu. Jään vielä naimisissa ollessakin tuijottamaan häntä vähän väliä epäuskoisena, että miten koku voi olla niin kuuma.

Sama! Tosin tienaa enemmän kuin minä :D

Vierailija
29/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän halusin teille himokkaille pervoille tulla kertomaan. Ei mulla muuta. Jatkakaa.

Ollappa samanlainen aseksuaali.. Elämä olisi paljon helpompaa, jos ei jatkuvasti pyörisi vieraat miehet mielessä.

Vierailija
30/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avomieheni. En ole koskaan himoinnut ketään näin paljon. Se on itsestänikin todella hämmentävää.

Lucky you..

Vierailija
31/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin alkoi kuvottaa lukiessa noiden parin pettäjän kommenttia. Miten maailmassa voikaan olla niin inhottavia ihimisiä? Hävisi kaikki himo kaikkia ihmisiä kohtaan.

Vierailija
32/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tää tyyppi on kunnon naistenmies ja kusipää niin silti ajattelen häntä joka päivä ja haluaisin tehdä kaikkea kivaa hänen kanssaan.. miksi???

Vierailija
33/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noita toisinaan astuu elämään. Viimeisin oli silloisen mieheni kaveri, jonka kanssa en tullut toimeen ollenkaan. Ällöttävän itsevarma ja suorastaan itseriittoinen mies, ei mitenkään erityisen komea enkä oikein ikinä ymmärtänyt mistä se itsevarmuus kumpusi. Koitin kuitenkin edes sietää häntä, kun oli miehelleni niin tärkeä. No, jossain vaiheessa tilanne oli kääntynyt siihen, että vaikken edelleenkään pitänyt ihmisestä, himoitsin sitä niin paljon että se oli suorastaan naurettavaa. Tai no - ainoastaan ovulaation aikaan. Tällöin mun oli tietoisesti vältettävä sen seuraa, koska pelkäsin etten pystynyt peittelemään haluani, vähintään naamasta näkyisi mitä naisella mielessä...

No mitään ei koskaan tapahtunut, paitsi sen jälkeen, kun olimme jo eronneet mieheni kanssa ja tämä miehen kaveri kuvaili kokeneensa samanlaista himoa mua kohtaan, mitä itse häneen, jotain järjenvastaista siinä oli. Kerran suutelimme, ja hän oli niin surkea suutelija, että ei senkään vuoksi ollut kiinnostusta viedä asiaa pidemmälle... Se siitä. 

Vierailija
34/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollappa samanlainen aseksuaali.. Elämä olisi paljon helpompaa, jos ei jatkuvasti pyörisi vieraat miehet mielessä.

Testosteronit koholla? Meneekö paljon alkoa? Se nostaa niitä.

Vierailija
35/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muĺla tyttöystävän kaveri on tällainen. Tosi kiusalista! En mä halua tai suunnittele oman kumppanini pettämistä, naiseni on ihana ihminen, mut jos sellainen tilanne tulisi jossa tämä ystävätär ehdottaisi spontaanisti seksiä, en MITENKÄÄN pystyisi vastustamaan himojani.

Lähden yleensä omien kavereideni kanssa jonnekin jos tiedän että tämä yksi on tulossa kylään. Tätä on jatkunut jo vuosia. Pahinta on se, että tiedän tämän henkilön olevan kiinnostunut musta.

Ihania salaisia haaveita, jotka eivät ole muilta pois? Ei lainkaan!!! Tämmöset himokkaat ajatukset ovat multa pois, koska en halua niitä enkä silti voi niille mitään!

Oon oikeesti miettinyt jopa hypnoosia et sais ajatukset kuriin.

Vierailija
36/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mun miestä. Ei vaan lopu . Ollaan tosi viriilejä, lähes joka päivä annetaan himoille valta, usein monta kertaa päivässä.  Hänelläkin taitaa olla aikamoinen himo mua kohtaan :)

Vierailija
37/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testosteronit koholla? Meneekö paljon alkoa? Se nostaa niitä.

No en ole mikään suurkuluttaja, testosteronimääriäni en myöskään ole mittauttanut. Toisaalta mun nimettömät sormet ovat paljon etusormia pidemmät, se kuulemme viittaisi sikiöaikaiseen "testosteronialtistukseen". Aihetta on tutkittu: http://www.hs.fi/tiede/a1305926593439

Vierailija
38/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme naimisissa tahoillamme mutta olemme halunneet toisiamme järjettömästi jo 15 vuotta tavattuamme työn merkeissä. Asumme (onneksi) kaukana toisistamme, muuten voisi jotain särkyä. Näemme tosi harvoin mutta sitäkin laadukkaammin.... Molemmat tiedämme että voimme ehkä joskus saada toisemme pysyvästi mutta tällä hetkellä meillä molemmilla on rakastava ja hyvä puoliso sekä lapsia. On raskasta ajatella muitakin eikä vain itseään. Muuten olisimme jo rikkoneet liitot.

Huh millaista tekopyhää sontaa. Jos puolisonne tietäisivät suhteestanne, tuskin haluaisivat olla teidän kanssanne. Törkeää tuollainen vuosien mittainen valhe.  Varastatte puolisoiltanne vuosia, jotka he ehkä haluaisivat elää ihan jonkun toisen kanssa. Ihan omaa napaasi sinä ajattelet, turha kuvitella muuta. Koska tehän ette kovin rakastavia puolisoita ole. 

Vierailija
39/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole KOSKAAN ollut parisuhdemielessä jännämiehien perään enkä todellakaan haluaisi sellaista kumppanikseni. 

Mutta mihin perustuu se, että jollain eläimellisellä tavalla kuitenkin voin seksuaalisesti himoita miestä joka on nimenomaan itseriittoinen, ärsyttävä ja jonka kanssa on jatkuvasti napit vastakkain? Se tuntuu niin järjenvastaiselta. Mikä siinä kitkassa ja riitelyssä voi samalla kiihottaa? 

Vierailija
40/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up