Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaaninainen, voisitko seurustella miehen kanssa joka syö lihaa?

Vierailija
27.09.2016 |

Kuinka tärkeä asia palstan vegaaninaisille on että heidän miehensä ei myöskään syö lihaa?
Ja jos vastaus on että erittäin tärkeää niin mitä muita vaatimuksia miestä kohtaan löytyy?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen menossa naimisiin sekaanin kanssa.

Vierailija
2/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen seurustellutkin, vaikka kyseinen mies kyllä söi paljon kasvisruokaakin. Vaatimuksena vaan se ettei yököttele mun ruuille, koska minäkään en jaksa haukkua sekaanin ruokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkee se mies "lihaansa" sinun sisuksiin vaikka olisitte molemmat vegaaneja

Vierailija
4/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, kunhan asenne ei ole sellainen, että "vegaanit syö kuin puvut" ja ei mussuta lenkkimakkaraa joka päivä. Ja tottakai kun en halua lihaan koskea, hän joutuisi itse kokkaamaan lihansa. 

Vierailija
5/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti kirjoittaa puput

Vierailija
6/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi seurustella vegaanin kanssa. En pelkästään käytännöllisistä syistä, vaan siksikin, että vegaanit tuppaavat olemaan tekopyhiä ja takakireitä hurskastelijoita.

Vierailija
7/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi seurustella vegaanin kanssa. En pelkästään käytännöllisistä syistä, vaan siksikin, että vegaanit tuppaavat olemaan tekopyhiä ja takakireitä hurskastelijoita.

Kuinkas monta vegaania tämä tonttu taas tuntee? Veikkaanpa, että ei yhtäkään. Voin minäkin sanoa, että voisi koskaan seurustella Turkulaisen kanssa koska ovat kaikki nirppanokkaisia hölmöläisiä.

Vierailija
8/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi edes seurustella sekaanin kanssa, vähintään kasvissyöjä täytyisi olla. Ei meillä arvot kohtaisi selvästi tarpeeksi, joten mitään kaveruutta syvempää olis turha yrittää :D

Plus en haluaisi nähdä joka toinen päivä lihaa mun keittiössä, yök.

Vierailija
9/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, siinähän se käännytys menee samalla kun muukin miehen tapojen muokkaus.

Vierailija
10/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän tässä ei kysytty, mutta kiitos tiedosta kuitenkin :D

Vierailija
11/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, siinähän se käännytys menee samalla kun muukin miehen tapojen muokkaus.

Niin no itse en nyt näe, että avioliitto tätä meidän suhdetta varsinaisesti muuttaisi. Eiköhän me aamenenkin jälkeen jatketa samalla linjalla kuin jo vuosia tähänkin asti, että kotona syödään vegaanista ruokaa ja töissä mies syököön sitten ihan mitä haluaa.

Vierailija
12/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas monta vegaania tämä tonttu taas tuntee? Veikkaanpa, että ei yhtäkään. Voin minäkin sanoa, että voisi koskaan seurustella Turkulaisen kanssa koska ovat kaikki nirppanokkaisia hölmöläisiä.

Niinhän me turkulaiset vähän ollaankin. Samaa mieltä vegaaneista kuin aiempi kirjoittaja.

Vierailija
13/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella ja olenkin seurustellut sekaanin kanssa, mutta he ovat olleet hyvin kasvispainoitteisesti syöviä (eli lihankulutus vähäistä). Jos olen lihansyöjän kanssa, minimivaatimus on, että hän ainakin tiedostaa ruokavalionsa eettiset ja ekologiset epäkohdat ja pyrkii vähentämään/pitämään lihansyönnin minimissä.

Mies, joka kailottaisi lihansyönnin iloista tuskin olisi minusta lainkaan viehättävä, vaan aika juntti. En näe tulevaisuutta ihmisen kanssa, jonka maailmankatsomus eroaa niin radikaalisti minusta.

Vierailija
14/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole "täysin vegaani" - syön 99% ajasta vegaanisesti, mutta täysin ehdoton en ole.

Mies syö lihaa, maitotuotteita yms yms. On kyllä alkanut syömään todella kasvispainotteisesti nyt viimeisen vuoden aikana, en ole häntä millään tavalla tähän ratkaisuun painostanut.

Vierailija
15/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
16/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse vegaani, mutta tiedän kyllä useammankin pariskunnan joissa toinen on joko vegaani tai kasvissyöjä, ja toinen sekaruokainen. Eli eiköhän se mahdollista ole, riippuu varmaan ihmisestä. Minusta kaikki syököön mitä haluaa ja omatuntonsa mukaan, mutta kertoo jo aika fanaattisesta maailmankatsomuksesta jos ei suostu sekasyöjän kanssa olemaan. Ne on varmaan niitä "liha on murha" tyyppejä sitten...

Vierailija
17/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aika monta vegaania, mutta en yhtäkään pariskuntaa jossa molemmat olisivat vegaaneja. Eli kaikki tuntemani vegaanit seurustelevat sekaanin kanssa (+ yksi sinkku).

Vierailija
18/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole "täysin vegaani" - syön 99% ajasta vegaanisesti, mutta täysin ehdoton en ole.

Mies syö lihaa, maitotuotteita yms yms. On kyllä alkanut syömään todella kasvispainotteisesti nyt viimeisen vuoden aikana, en ole häntä millään tavalla tähän ratkaisuun painostanut.

Lisäisin vielä:

Sekaanin kanssa seurustelu on minulle ok. Kuitenkaan en seurustelisi sellaisen sekaanin kanssa, jonka mielestä vegaanius ja kasvisruoka ovat lähes maailman pahin asia. Minulla on pari ystävää, joiden mielestä vegaanius on sen luokan synti, että huhhuh (eivätpä hekään kyllä varmasti minun kanssani seurustelisi vapaaehtoisesti).

Vierailija
19/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vegaani, mutta syön hyvin vähän lihaa enkä sianlihaa ollenkaan.

Maitoa en myöskään käytä.

Sinänsä mies "saa" syödä mitä haluaa, mutta mä en halua pussailla juuri äskettäin maitoa juoneen ihmisen kanssa, enkä sianlihaa syöneen.

Maito jääkaapissani on okei, sianliha sen sijaan ällöttäisi ihan jo kaapin täytteenä.

Vierailija
20/22 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella, jos mies tosiaan olisi tiedostava ja kasvispainotteinen. En ole ehkä ihan paras vastaaja, mutta ruokavalioni koostuu 98% kasvispohjaisista tuotteista. Joskus kun ei ole vegaanista vaihtoehtoa saatavilla kylässä tai ravintolassa, niin valitsen vaihtoehdoista pienimmän pahan.

En sietäisi ihmistä, jonka elämänkatsomus olisi erkaneva omastani. En kyttää toisten lautasia, mutta pakko myöntää että vähän ihistäisi nähdä oma jääkaappi pullollaan maito- ja lihatuotteita. Oma avokkini on onneksi about samanlainen ruokailutottumuksiltaan kuin minä ja minua ei haittaa hänen pienet eläinkunnantuotteita sisältävät syömiset. Välillä se vetelee salamisnackia tai ottaa kahvin lehmänmaidolla ja tää on ihan okei. Syödään kummatkin tosi pitkälle pelkästään kasvispohjaisesti et koen tämän jo riittäväksi tasoksi. Jos suurin osa ihmisistä söisi kuten me, niin se lopullinenkin eläinperäinen ruokatuotanto katoaisi ennen pitkää maailmasta.