Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko vauvalta mennä luottotiedot?

Vierailija
27.09.2016 |

Serkkuni on kovan elämämkoulun käynyt ja sikinyt enemmän kuin laki sallii, mutta lastensa nimillä tulevia laskuja ei maksa. Joten voiko kersaraukat menettää luottotietonsa äitinsä takia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meinasi mennä 20 vuotta sitten, kun äiti tilaili tavaraa postimyynnistä mun nimissä.

Onneksi selvisin tekemällä rikosilmoituksen.

Vierailija
22/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan kokonaa liity aiheeseen, mutta tämmösiä ikäviä yllätyksiä voi tulla. http://www.studio55.fi/tositarina/article/ex-puoliso-otti-velkaa-nimiin…

Huh!

Tuo Jarin ja Minnan tarina on juurikin hyvä tarina, että ihmiset perustavat perhettä eikä edes tunne toisinaan. Kolme lasta ja  omakotitalo seitsemän vuoden sisällä. Eihän siihen yhteistä aikaa ole ehtinyt kertymään. Jari on alunperinkin ottanut ongelmaisen ihmisen, johon ei vaivautunut tutustumaan. Oppirahat on maksettava.

Ihmettelen, että miten onnistui vielä asuntolaina noilla veloilla. Jotenkin juttu haisee, vaikken epäile, etteikö tuommoista tapahtuisi.

Esim mä voisin tehdä miehelleni vastaavan tempun. Mä hoidan meillä kaiken rahaliikenteen, sijoitukset, lainat, laskut... Mulla on miehen pankki- ja korttitunnarit jne. Nykyään kaikki hoituu näppärästi netissä, varjopuolena tietty, että joku voi käyttää tilannetta väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vauvalta meni luottotiedot päihteiden käytön vuoksi. Nyt on asiat jo paremmin ja ryyppään vain kun vauva on äidilläni. Tosin uskon että saan onat ja lapseni asiat kuntoon ennen kuin lapsi täyttää 18. Kaduttaa, mutta onneksi mul on nyt vakityö kampaajana.

Vierailija
24/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan kokonaa liity aiheeseen, mutta tämmösiä ikäviä yllätyksiä voi tulla. http://www.studio55.fi/tositarina/article/ex-puoliso-otti-velkaa-nimiin…

No tuo akkahan kuulostaa täysin serkultani! Yritti pimittää miehensä laskuja, jotka löytyi onneksi ajoissa, asuin serkkuni luona jonkin aikaa vaihdettua paikkakuntaa, ja auttamishaluisena (tyhmänä) luotin häneen kun otin pikavippejä omiin nimiini auttaakseni häntä. Lupasi maksaa kaiken pois, mutta lopulta ei maksanut ja velkani olivat n.10 000€

Vierailija
25/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vauvalta meni luottotiedot päihteiden käytön vuoksi. Nyt on asiat jo paremmin ja ryyppään vain kun vauva on äidilläni. Tosin uskon että saan onat ja lapseni asiat kuntoon ennen kuin lapsi täyttää 18. Kaduttaa, mutta onneksi mul on nyt vakityö kampaajana.

Kas kun ei lähihoitajana.