Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kananpersetukka - nyt se tulee!

Vierailija
27.09.2016 |

Olen keski-ikäinen nainen, jolla on "aina" ollut pitkä tukka. Olen viimeisen vuoden aikana leikkauttanut tukkaani lyhyemmäksi ja lyhyemmäksi. Nyt ollaan jo kipurajalla, hiukseni ovat puolipitkät. Omasta mielestäni jo liian lyhyet. Pelkään, että seuraavaksi haluan kampaajalla itselleni ns. kananpersetukan. Minulle on tapahtumassa jotain, jota en enää hallitse. Hiusmalli muuttuu, naamaani ajatellen epäedulliseen suuntaan. Mistä on kysymys?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä vaan kaipaa jännitystä elämäänsä. Haastan sut ap ja kaikki vaarallisessa iässä olevat naiset, antakaa kampaajallenne vapaat kädet!

Se on vähän kuin jännämiehen kelkkaan lähtis, ei voi tietää miten käy ja joutuuko piileskelemään kotiseinien sisäpuolella pitkäänkin käsittelyn jälkeen.

Jännämiehistä on ihan tarpeeksi riesaa. Ei jaksa jännäkampaajaakin vielä.

Vierailija
22/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan. Peli on menetetty.

Seuraavaksi menet kampaajalle ja sanot, että voi tasoittaa vähän (noin 1 sentti). 45 min jälkeen poistut kananperseenä. Sitten töissä kaikki kehuvat miten pirteä leikkaus ja että olet nuorentunut vuosia. Alat uskomaan tähän itsekin ja seuraavaksi, kun menet kampaajalle, pyydät leikkaamana samaan malliin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananperse on ensimmäinen askel. Seuraavaksi huomaat ostaneesi riemunkirjavan marikoltun, ja ennen kuin huomaatkaan, ovat korkkarisi vaihtuneet terveyssandaaleihin. Paluuta ei ole...

Vierailija
24/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teillä on kanoja vastaan?

Ei kanoja vastaan mitään mutta en halua sen ahteria päähäni.