Saara Aalto esiintyy Robbie Williamisille oudossa meikissä - Katso tuoreet kuvat!
Tämä meni kyllä yli minun käsityskyvyn, olen Saaran fani mutta nyt ei ollut meikki kohdillaan.
Liekö Meri-rakkaan ideoita nämä ylilyönnit. Aiemmin ei tällaista ole nähty, sivusiilikin tuli Merin jälkeen, enkä pidä siitäkään.
Kommentit (18)
Ei toi meikki vielä mitään mutta mikä ihme toi asu on? Sillä ei oikeesti ole mitkään hyvät sääret, eikä toi maha ole edukseen tuolla lailla pullottamassa.
Se on show'ta. Näyttävyyttä, fantasiaa, glamouria. Kuuluu asiaan.
Ihanaa kommentaatiota. Mehän tiedämme jo, että Saara pääsi live-lähetyksiin kiitos spoilereiden, joten antakaa jo olla. Eiköhän se ollut ihan pätevästi stailattu, jos tonne asti on päässyt. Ehkä olisi muuten vain hukkunut massaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on show'ta. Näyttävyyttä, fantasiaa, glamouria. Kuuluu asiaan.
Halpa pyjamariepu joka korostaa kaikkia vääriä kohtia...
Mä luulin, että noin isolla showlla olisi omat stylistit. Olin ilmeisesti väärässä... Vai tuleeko vasta lähempänä finaalia mukaan?
Aamutakissa paljasjaloin, hohhoijaa! Williams ei näytä vaikuttuneelta. Karseet pisteet kulmissa, näyttää ankaralta.
Yrittää erottautua joukosta? Laulaahan ne kaikki osaa kun on tuohon asti päässet eli ehkä yrittää saada huomiota ja jäädä mieleen erilaisuudella. En tiedä, mutta tsemppiä vaan Saaralle ja toivottavasti pääsee pitkälle :-)
Sehän on kostoksi repäissyt päällensä Sharonin pitsiverhot tämän ruokasalista. Eikä Sharon edes tajunnut.
Maneerit näyttää olevan ennallaan. Kurkotus taivaaseen, tuskainen katse, huoh.
Hyvä Saara! Tuossa kisassa on ihan pakko yrittää jäädä katsojien ja tuomareiden mieliin, tarkoitti se sitten panostamista outoihin asuihin tai omituisen roolin vetämistä. Saaran onneksi hän osaa oikeasti laulaakin toisin kuin moni muu roolilla ratsastava.
Nyt sormet ristiin, että Saara on osannut valita itselleen hyviä kappaleita! Lupaavilta kuulostavat UK:sta kantautuvat nettihuhut, joiden mukaan Saara tosiaan olisi mukana live-jaksoissa...
Jollekin Gagalle tai muulle erikoinen meikki sopii, mutta jos naama on kuin "hei olen maatalon emäntä itä-suomesta" niin tulee vaikutelma naamiaisteemalla oleviin toimiston pikkujoulupippaloihin osallistuvasta Tarja-Kyllikistä.
Vierailija kirjoitti:
Jollekin Gagalle tai muulle erikoinen meikki sopii, mutta jos naama on kuin "hei olen maatalon emäntä itä-suomesta" niin tulee vaikutelma naamiaisteemalla oleviin toimiston pikkujoulupippaloihin osallistuvasta Tarja-Kyllikistä.
Mun mielestä sillä on Ohukaisen naama.
Sitä on varmaan kritisoitu persoonattomuudesta ja hän yrittää tuoda persoonaa esiin. Tai sitten hän on vapautunut ja uskaltaa olla sellainen kuin haluaa. Mutta hienostihan hän on pärjännyt siellä. Itse miellän hänet Disney-tytöksi, enkä näe siinä mitään huonoa. Siis siinä imagossa.
Vierailija kirjoitti:
Musta näyttää hyvältä!
On ainakin erikoinen. Tuossa kisassa täytyy jäädä mieleen.
Kaikkein parhaat arvioinnit se sai kun oli jollain tapaa normaalinnäköinwn.
En tajua miten jollakulla voi olla noin täydellisen totaalisen uskomattoman käsittämättömän surkea tyylitaju.
Eikä tuo yöpaitakaan ole eduksi hänelle.
Toivottavasti nämä ulkomusiikilliset asiat eivät vaikuta jatkoon pääsyssä.
Nyt tarvittaisiin kunnon stailaaja Saaralle.