Saara Aalto pääsee Robbie Williamsin valmennukseen Los Anglesiin, nyt on mamma kateellisia
Kommentit (34)
saara voisi jopa voittaa tuon kisan. Mutta, X-factor on kaikkein helpoin kisa, muut on vaikeampia, esim. Idols, Voice, tai Talent- Niissä kysytäään jo tosi lahjakkuutta. X-factori on kaikkein uusin näistä kisoista.
Vierailija kirjoitti:
Koskas se robbie teki viimeksi levyjä?
Uus levy tulee ulos marraskuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä tosikoita, vitsihän tuo kosintajuttu on. Puuh.. Mutta tuo kateellinen -kortti ei ole vitsi. En pidä Saaran laulamisesta ja en ole kateellinen. Että minulle on ihan samaa pääsikö johonkin vai ei. Elämäni jatkuu ennallaan yhtä hyvänä ja auvoisana.
Niinpä. Tuo kateudesta meuhkaaminen alkaa käydä vanhaksi. Näköjään Saaran fanit, joiden olemassaolosta on suoraan sanottuna yllättynyt, ovat yhtä herkkänahkaisia kuin Saara itse. Jos itseään tyrkyttää jatkuvasti julkisuuteen, niin pitää olla kritiikinsietokykyä. Ja kykyä oppia. Ei mikään ihme, ettei ura etene, jos kaiken kritiikin näkee vain kateutena ja kuvittelee tietävänsä itse parhaiten. Taito luoda yhteys kuuntelijaan on ihan yhtä tärkeä kuin tekninen laulutaito, itse asiassa tärkeämpi.
Todella väsynyttä leimata kaikki jotka eivät ole negatiivisia ja vedä mattoa alta Saaran faneiksi. Koeta nyt sinäkin ymmärtää, että kaikki eivät vaan negaile kaikesta, eivät tunne myötähäpeää kaikesta, eivät häpeä kaikkea, eivätkä halua päteä kaikkialla osoittamalla omaa "fiksuuttaan" negailemallsa kaikelle.
Robbie on ihana ja olen iloinen että Saara pääsee laulamaan sille. Itse haluaisin tavata Robbien mutta menisin varmaan ihan veteläksi :D
Miten tää prosessi jatkuu? Millaisia seuraavat pudotukset ovat? Kuka/ketkä pudottaa?
Vierailija kirjoitti:
Oi onks ihana Robbie tässä mukana?!? Jes!
Robbie ja sharon on kyllä molemmat sitä tyyppiä että tolla OLEN LUMIKEIJU hihittelyllä ei pitkälle pötkitä. :)
Lumikuningatar sopisi paremmin. Onhan Saara teknisesti hyvä laulaja ja kaunisääninen, mutta ei kykene välittämään minkäänlaista tunnekokemusta. Ulkoa opitut maneerit ja tekniikalla briljeeraaminen jättävät kylmäksi ja se on syy, miksi en usko Saaran pääsevän juuri tämän pidemmälle.
Ihan naurattais jos et itkettäisi miten asennevammaisia suuri osa suomalaisista on. Miksi ihmeessä ette kannusta omaanne? Eikö ole raskasta olla noin negatiivinen ihminen? Saara on hienosti päässyt eteenpäin ja suuri osa teistä vaan on siitä turpa lintassa. En käsitä. Te olette epäonnistujia mun silmissä.
Eikö tällä Saaralla ole käytöstapoja. Jotain tämmöistä olen aistivinani
Intää vastaan tuomareille. Lisäksi pitäisi niiden paljaiden säärten esittely jättää jo vähemmälle.
Saara on tosi hyvä laulamaan mutta kuten joku jo sanoikin niin jotain tosi epäaitoa siinä on. Tekopirteys ja Disney-prinsessojen ihkuttaminen ei oikein toimi enää 29-vuotiaana.
Mutta toivottavasti pärjää pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Maitojunalla kotia.
Saara on jo nyt päässyt niin pitkälle, että maitojunalla kotiintulosta ei voi puhua, vaikka putoaisin seuraavassa karsinnassa. Siis oikeasti, Simon Cowellin kehuma, useampaan kertaan. Mielettömän hienoa ja kaikki ihan itse, olematta lainkaan kenenkään muun tuote. Oma täysin aito itsensä, ilman tyylineuvoja, stylistiä, hiottua olemusta, levy-yhtiön brändäystä.
Huhujen mukaan pääse finaalitusinaan. Se olisi käsittämättömän upea suoritus.
7 laulajaa ja vain 3 valitaan jatkoon, joten yli puolet putoaa. Eipä ole suomalaisia paljoa tällaisissa kisoissa näkynyt edes alkumetreilllä, joten saa olla vähän ylpeäkin, että tuonne asti on selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurattais jos et itkettäisi miten asennevammaisia suuri osa suomalaisista on. Miksi ihmeessä ette kannusta omaanne? Eikö ole raskasta olla noin negatiivinen ihminen? Saara on hienosti päässyt eteenpäin ja suuri osa teistä vaan on siitä turpa lintassa. En käsitä. Te olette epäonnistujia mun silmissä.
En mä ainakaan pidä/kannusta/fanita ketään sen perusteella, että kappas, satutaan olemaan samasta maasta.
Ihan omilla ansioilla, taidoilla ja persoonalla se fanitus pitää ansaita. Muuta Saaralla on, mutta sen persoona on mulle välittynyt noloksi julkisuustyrkyksi. En tykkää. Kaikkea hyvää silti hälle, menestyispä tuolla niin ei tarvis aina kotimaan joka ikisessa musajutussa hänen pyöriä. Kyllästyttää jo koko nainen.
Koskas se robbie teki viimeksi levyjä?