Alkoivatko kuukautisesi ala- vai yläasteella?
Kerro myös että monennella luokalla, jos haluat?
Itselläni alkoi yläasteella, 7. luokalla.
Kommentit (20)
Ala- ja yläasteen välisenä kesänä, että miten se nyt katsotaan? Ikää oli 13v.
Missä on vaihtoehto c) olen mies ja sain yöllisen housunkasteluni pyjamaan alakouluiässä?
Kansakoulussa, mutta en enää muista, olinko kolmannella vai neljännellä luokalla. Siis kymmenvuotiaana.
Ala-aste, kesä 5lk ja 6lk välissä. Kaiken lisäksi ulkomailla, onneksi hotellin respan nainen osasi opastaa apteekkiin, josta saatiin siteitä. Oli hotellin lähellä. Ei estänyt meressä uimista (hotellin uima-allas remontissa), sen verran niukat oli :)
Siitä sitten vuosi toisensa jälkeen runsastuivat, kunnes vuodin kaksi viikkoa kerrallaan. Siinä vaiheessa hain minipillerit ja nyt ei ole ollut kuukautisia 5 vuoteen.
Lukiossa vasta vähän ennen kuin täytin 16 v, myös äidilläni alkoi myöhään (15-vuotiaana).
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans, keväällä täytin 13 ja ala-aste loppui, kesällä alkoi ja syksyllä sitten seiskalle.
Ala-asteella 5-luokalla, muutama päivä ennen joulua. Parin kuukauden päästä tulee 10 vuotta tuosta, voisikin pistää jotkut kuukautisjuhlat pystyyn sen kunniaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans, keväällä täytin 13 ja ala-aste loppui, kesällä alkoi ja syksyllä sitten seiskalle.
Lapsuuden loppu aika optimaaliseen aikaan teillä! :D
Vitosen ja kutosen välisenä kesänä. Eli olin 12v.
9v olin silloin ja ihan liian aikaisin alkoi. Nyt 30v ja lapsettomuushoidoissa.
Ala-asteella, olin luokan ekojen joukossa. Taisin olla neljännellä tai viidennellä luokalla.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa vasta vähän ennen kuin täytin 16 v, myös äidilläni alkoi myöhään (15-vuotiaana).
Täällä toinen samanlainen! :) Siskolla sama juttu, ja näyttäisi olevan omalla tyttärellä myös, joka on nyt 9. luokalla - ei vielä kuukautisia.
Seiskan ja kasin välisenä kesänä.
Oppikoulussa. Ja yhä riittää riemua joka 28. päivä.