Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu, onko tämä miten yleistä?

Vierailija
27.09.2016 |

Päätin pitkästä aikaa kokeilla nettideittailua. Olen mies.

Nyt on viikon sisään jo muutamalta naiselta tullut viestiä jossa tyyliin suoraan kysyvät että tulenko yöksi ja tarjoavat heti puhelinnumeroaan.

Ihan uusi juttu minulle, luulin ensimmäistä jonkinlaiseksi huijaukseksi mutta sitten noita tuli lisää. Näiden naisten profiilit ovat vielä aika tavallisia, ei haettu seksiseuraa tai muuta vastaavaa.

Muilla kokemuksia näistä? Onko jokin huijaus kyseessä vai onko vaan nykyaikaa?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on viikon sisään jo muutamalta naiselta tullut viestiä jossa tyyliin suoraan kysyvät että tulenko yöksi ja tarjoavat heti puhelinnumeroaan.

Ihan uusi juttu minulle, luulin ensimmäistä jonkinlaiseksi huijaukseksi mutta sitten noita tuli lisää. Näiden naisten profiilit ovat vielä aika tavallisia, ei haettu seksiseuraa tai muuta vastaavaa.

Tuollaisesta ei ole ole kokemusta, mutta Tinderiä olen käyttänyt noin pari viikkoa ja se tuntuu ainakin olevan täynnä maailmanmatkaajia, pahoja poikia etsiviä rokkimimmejä, yksinhuoltajia (jopa 18-vuotiaita sellaisia), sekopäitä yms.

Moni nainen laittanut alle listauksen, että mitä mies ei saa olla. Antaa jo lähtökohtaisesti negatiivisen vaikutelman. Kertoisivat mieluummin, että millainen miehen pitää olla. Muutenkin noissa nätimmissä on todella paljon vahvasti meikattuja ja suoraan sanottuna tympeän näköisiä naisia.

Olen jo alkanut miettimään, että löytyykö täältä normaaleja naisia lainkaan. Ehkä pitää poistaa profiili ja kokeilla uudestaan uusilla kuvilla jos tulisi enemmän matcheja ja sattuisi muutama täysipäinenkin tulemaan kohdalle. Yksi nuori tyttö vaikutti ihan normaalilta, mutta minä olin niin vahvasti keskustelua vievä osapuoli, että lopetin keskustelun aika nopeasti. Toivottavasti ei ollut kiinnostunut.

Eikö yksinhuoltaja ole normaali nainen?

Vierailija
42/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaa

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta ei ole ole kokemusta, mutta Tinderiä olen käyttänyt noin pari viikkoa ja se tuntuu ainakin olevan täynnä maailmanmatkaajia, pahoja poikia etsiviä rokkimimmejä, yksinhuoltajia (jopa 18-vuotiaita sellaisia), sekopäitä yms.

Moni nainen laittanut alle listauksen, että mitä mies ei saa olla. Antaa jo lähtökohtaisesti negatiivisen vaikutelman. Kertoisivat mieluummin, että millainen miehen pitää olla. Muutenkin noissa nätimmissä on todella paljon vahvasti meikattuja ja suoraan sanottuna tympeän näköisiä naisia.

Olen jo alkanut miettimään, että löytyykö täältä normaaleja naisia lainkaan. Ehkä pitää poistaa profiili ja kokeilla uudestaan uusilla kuvilla jos tulisi enemmän matcheja ja sattuisi muutama täysipäinenkin tulemaan kohdalle. Yksi nuori tyttö vaikutti ihan normaalilta, mutta minä olin niin vahvasti keskustelua vievä osapuoli, että lopetin keskustelun aika nopeasti. Toivottavasti ei ollut kiinnostunut.

On, mutta ei se ole mikään ykkösvalinta parikymppiselle miehelle. Vaikka pidän lapsista haluan elää naisen kanssa jonkin aikaa kahdestaan ilman lapsia. Deittailkoon lapselliset ihmiset keskenään. (En ole lainaamasi kirjoittaja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta vain tinderistä mutta noin mäkin toimin jos ja kun haluan vain seksiä. En näe mitään outoa antaa numeroani ja pyytää miestä kylään. Miten mä muuten saisin seksiä? N27

Vierailija
44/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaa

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna jos on 18-vuotiaana yksinhuoltaja, niin ei ehkä edusta sitä naistyyppiä, jota pidän miellyttävänä tai täysipäisenä. Nuo vanhemmat yksinhuoltajat ovat asia erikseen, mutta heidän elämäntilanteensa ei vastaa omaani, joten ei heistä ole oikein edes kavereiksi minulle. En myöskään halua parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on jo lapsia.

Vierailija
45/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kokemusta vain tinderistä mutta noin mäkin toimin jos ja kun haluan vain seksiä. En näe mitään outoa antaa numeroani ja pyytää miestä kylään. Miten mä muuten saisin seksiä? N27

Vaihtamalla muutama viesti ennen ja tutustumalla vähän? Seksiä saa vaikka maksamalla siitä ammattilaiselle itse käytän tätä, koska aiheutan yhtä paljon tuntemuksia naisissa, kuin Unikko verhot.

Vierailija
46/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa tuollaisia kutsuja paljonkin. Itselläni oli aivan asiallinen treffi-ilmoitus. Seksiehdotuksia sateli. Moni juttu meni aivan överiksi. Yksikin mies väitti olevansa tohtori koulutukseltaan. Hän ehdotti, että voisi tulla luokseni harrastamaan seksiä mukanaan skumppaa jne. 

Aivan hyvin uskon, että myös naiset ehdottelevat suoraan seksitreffejä.

Oma ilmoitukseni oli suomi24:ssä.

Naisten on tosi vaikea välillä ymmärtää tätä miesten ja naisten ratkaisevaa eroavaisuutta, mitä tulee vastakkaisen sukupuolen lähestymiseen.

Ei, naiset eivät ehdottele netissä suoraan seksitreffejä. Jos ehdottelevat, on kyseessä joko maksullinen nainen tai huijausyritys. Pahimmassa tapauksessa mieheltä menee rahat, terveys ja henki, jos noihin lähtee.

Vierailija
47/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla muutama viesti ennen ja tutustumalla vähän? Seksiä saa vaikka maksamalla siitä ammattilaiselle itse käytän tätä, koska aiheutan yhtä paljon tuntemuksia naisissa, kuin Unikko verhot.

Miksi mun pitäisi tutustua mieheen keneltä saan seksiä kerran? Ei mun tarvi mun panokumppaneita tuntea. Seksi on seksiä. N27

Vierailija
48/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä tuttavapiirissäni parikin naista, jotka tekevät tapaamisehdotuksen hyvin pian kirjoittelun alkamisen jälkeen. Itsekin vaihdoin "perinteiset" palstat Tinderiin, kun en jaksanut sitä "tutustumista", jonka päätteeksi itse tapaaminen olikin turn-off. Tutustua voi sitten face-to-face -tapaamisilla, kun toteaa, että kemiat kohtaavat.

Vierailija
49/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäisi tutustua mieheen keneltä saan seksiä kerran? Ei mun tarvi mun panokumppaneita tuntea. Seksi on seksiä. N27

...tautiriskit?

Tuolla asenteella ei ole kyllä ihme, että väki on niin sp-tautista nykyään. Yäh.

Vierailija
50/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin haluavat seksiä ja ovat suorasukaisia, mutta tuollainen yhteydenotto, painostus tule heti tänne ja tässä numero tuo ekana mieleen että siellä on äijäporukka vastassa ryöstämässä. Kukaan todellinen ja tervejärkinen nainen ei tekisi noin.

Jonkin verran yleensä täytyy "haistella" että ehdotetaanko tapaamista. Itse s24-aikoinani suosin tapaamista pian, koska joku voi olla paperilla tosi ihana ja sitten kasvokkain ei vaan toimi mikään. Yhdet treffit oli kerran niin että mies otti itse puheeksi että sori nyt vaan, tästä ei tule mitään. Olin samaa mieltä. Pelkän viestittelyn varassa kyllä ihastuttiin, mutta jotenkin kun nähtiin silmästä silmään niin oli epämukavaa.

Eipä muuta kuin tsemppiä ap:lle ja muille mukavan ja luotettavan kumppanin hakuun. Löysin aviopuolison s24:ltä niin että ei ne nettitreffit ihan kusetusta ole, työläitä vaan.

Vierailija
51/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin haluavat seksiä ja ovat suorasukaisia, mutta tuollainen yhteydenotto, painostus tule heti tänne ja tässä numero tuo ekana mieleen että siellä on äijäporukka vastassa ryöstämässä. Kukaan todellinen ja tervejärkinen nainen ei tekisi noin.

Jonkin verran yleensä täytyy "haistella" että ehdotetaanko tapaamista. Itse s24-aikoinani suosin tapaamista pian, koska joku voi olla paperilla tosi ihana ja sitten kasvokkain ei vaan toimi mikään. Yhdet treffit oli kerran niin että mies otti itse puheeksi että sori nyt vaan, tästä ei tule mitään. Olin samaa mieltä. Pelkän viestittelyn varassa kyllä ihastuttiin, mutta jotenkin kun nähtiin silmästä silmään niin oli epämukavaa.

Eipä muuta kuin tsemppiä ap:lle ja muille mukavan ja luotettavan kumppanin hakuun. Löysin aviopuolison s24:ltä niin että ei ne nettitreffit ihan kusetusta ole, työläitä vaan.

Työläitä varsinkin miehille.

Vierailija
52/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...tautiriskit?

Tuolla asenteella ei ole kyllä ihme, että väki on niin sp-tautista nykyään. Yäh.

Mulla ei ole koskaan ollut sukupuolitautia. Yleistys taas. N27

Vierailija
53/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan äärimmäisen vähän suoria ehdotuksia, vaikka melko seulattomasti ryhdyn keskustelemaan uusien tuttavuuksien kanssa. Ehkä muutaman yhteensä on tullut vastaan, jotka ovat edes vihjailleet mitään ekojen keskustelujen aikana. Ja käytän sentään tinderiä!

Vierailija
54/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...tautiriskit?

Piileviä senkin edestä.

Vierailija
55/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...tautiriskit?

Piileviä senkin edestä.

Sinähän sen tiedät ☺️

Vierailija
56/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko naiset kotimaisia vai lähinaapurista tulleita...? Osa näistä naisista ehdottaa heti yökyläilyä, you know ;)

Vierailija
57/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä Tinder on tähän mennessä ainakin ollut vain lämmittelyä. En ole pitkään aikaan jutellut naisille, joten tuolla saa kivasti kerättyä itsevarmuutta sen suhteen, että omat jutut eivät ole paskoja. Ainakin tähän mennessä on mennyt hyvin, koska 100% naisista on alkanut keskustelemaan kanssani, kun olen ensin keskustelun aloittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi