Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu, onko tämä miten yleistä?

Vierailija
27.09.2016 |

Päätin pitkästä aikaa kokeilla nettideittailua. Olen mies.

Nyt on viikon sisään jo muutamalta naiselta tullut viestiä jossa tyyliin suoraan kysyvät että tulenko yöksi ja tarjoavat heti puhelinnumeroaan.

Ihan uusi juttu minulle, luulin ensimmäistä jonkinlaiseksi huijaukseksi mutta sitten noita tuli lisää. Näiden naisten profiilit ovat vielä aika tavallisia, ei haettu seksiseuraa tai muuta vastaavaa.

Muilla kokemuksia näistä? Onko jokin huijaus kyseessä vai onko vaan nykyaikaa?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime tapaus laittoi tosiaan puhelinnumeronsa tosi nopeasti ja pyysi soittamaan. Tiedustelin lisäinfoa viesteillä niin laittoi joka kerta että soita tai että puhutaan puhelimessa. Numeropalvelu kertoi numeron olevan salainen mutta on se kyllä tavallinen 040 numero.

Ap.

Eikö hälytyskellot jo soi? Miksi ihmeessä normaali nainen ei vastaisi viesteillä, vaan suostuu puhumaan ainoastaan puhelimessa? Kuinka usein naiset livenä heittäytyvät jalkoihisi anoen, että tulisit yöksi? Niinpä.

Vierailija
22/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei sinä kjomea mjies. Minä olla Annika Scwrostosorwporista Venäjältä. Minä rakasta sinnu hyvin paljon. Otathan yhteyttää pian. XXX"

Niin tuollaisia vai?

Ei, yksi aloitti aika lailla näin:

"Moi! Haluatko tulla tänään käymään? Tekisi mieli tutustua suhun paremmin"

Vastasin että jaa-a on myöhä ja duuniakin on huomenna.

"Voit kyllä jäädä yöksi ja lähteä täältä töihin aamulla"

Jne.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime tapaus laittoi tosiaan puhelinnumeronsa tosi nopeasti ja pyysi soittamaan. Tiedustelin lisäinfoa viesteillä niin laittoi joka kerta että soita tai että puhutaan puhelimessa. Numeropalvelu kertoi numeron olevan salainen mutta on se kyllä tavallinen 040 numero.

Ap.

Eikö hälytyskellot jo soi? Miksi ihmeessä normaali nainen ei vastaisi viesteillä, vaan suostuu puhumaan ainoastaan puhelimessa? Kuinka usein naiset livenä heittäytyvät jalkoihisi anoen, että tulisit yöksi? Niinpä.

Soihan ne, siksi tulin tänne tiedustelemaan että onko muilla näistä kokemuksia. Pakkohan tämän joku törkeä huijaus on oltava.

Vierailija
24/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hei sinä kjomea mjies. Minä olla Annika Scwrostosorwporista Venäjältä. Minä rakasta sinnu hyvin paljon. Otathan yhteyttää pian. XXX"

Niin tuollaisia vai?

Jne.

Ap.

Melkein veikkaan, että on maksullinen. Puhelimessa sitten selviää se pillun hinta. Oletko minkä ikäinen? Näkyykö profiilistasi, että olet hyvin toimeentuleva ja koulutettu?

M27

Vierailija
25/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 Joku nainen ois ehkä voinut uskoa, mutta keneenkään mieheen tämä ei mene läpi.

Aamen.

Vierailija
26/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kaikki ole nyt kunnossa tässä, ole varovainen. Ole aina erittäin varovainen, kun nainen ehdottaa suoraan seksiin viittaavaa tuntemattomalle. Kyseessä on ihan mahdollinen ryöstöyritys.

Tai kiristysyritys.

Vierailija
27/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusetat tai sitten ne varastaa sulta sisäelimet.

M27

Sitähän tässä oon miettinytkin että joutuuko sitä ryöstetyksi. Sitten kun olen vähän epäröinyt niin suorastaan kinuavat että tulen ja neuvovat miten pääsee helpoimmin perille. Vähän epäilyttävää.. ja en kuseta.

Ap.

Miksi sinä esiinnyt miespuolisena? Kannattaisi edes opetella miesnäkökulmasta kirjoittamista ennen kuin alkaa esittämään miestä.

Vierailija
28/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuollaisia vai?

Jne.

Ap.

Melkein veikkaan, että on maksullinen. Puhelimessa sitten selviää se pillun hinta. Oletko minkä ikäinen? Näkyykö profiilistasi, että olet hyvin toimeentuleva ja koulutettu?

M27

Joo voi hyvinkin olla. Tuon ikä oli 31, muut olleet vähän nuorempia. Vaikuttivat ihan normaaleilta työssäkäyviltä naisilta. Ei kyllä ole mitään aikomustakaan soittaa.

Ap.

Vierailija
29/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ketju.

Vierailija
30/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ei 040 -alku kerro mitään siitä, onko se prepaid vaiko ei. 040 on Soneran operaattoritunnus eli Soneran prepaidit ovat 040 -alkuisia

Vierailija
31/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuollaisia vai?

Jne.

Ap.

M27

Joo voi hyvinkin olla. Tuon ikä oli 31, muut olleet vähän nuorempia. Vaikuttivat ihan normaaleilta työssäkäyviltä naisilta. Ei kyllä ole mitään aikomustakaan soittaa.

Ap.

Aika perus duunarilta vaikutan joten en usko että erityisesti otettu kohteeksi. Jos muille alkaa tulla noita viestejä niin älkää ihmetelkö.

Ap.

Vierailija
32/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ei 040 -alku kerro mitään siitä, onko se prepaid vaiko ei. 040 on Soneran operaattoritunnus eli Soneran prepaidit ovat 040 -alkuisia

Jaa no selkishän se. Maksullisiahan nämä sitten kaikki on.

Ap.

Vierailija
33/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin huonosti pimppi käynyt kaupaksi, kun pitää ihan markkinoimaan ryhtyä. Kovat ajat.

M27

Vierailija
34/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa tuollaisia kutsuja paljonkin. Itselläni oli aivan asiallinen treffi-ilmoitus. Seksiehdotuksia sateli. Moni juttu meni aivan överiksi. Yksikin mies väitti olevansa tohtori koulutukseltaan. Hän ehdotti, että voisi tulla luokseni harrastamaan seksiä mukanaan skumppaa jne. 

Aivan hyvin uskon, että myös naiset ehdottelevat suoraan seksitreffejä.

Oma ilmoitukseni oli suomi24:ssä.

Vierailija
35/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut ensimmäisen viestin nettitreffeillä ainoastaan maksullisilta naisilta tai homomiehiltä. Enää en ole jaksanut kiinnostua koko treffailusta.

M23

Vierailija
36/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on viikon sisään jo muutamalta naiselta tullut viestiä jossa tyyliin suoraan kysyvät että tulenko yöksi ja tarjoavat heti puhelinnumeroaan.

Ihan uusi juttu minulle, luulin ensimmäistä jonkinlaiseksi huijaukseksi mutta sitten noita tuli lisää. Näiden naisten profiilit ovat vielä aika tavallisia, ei haettu seksiseuraa tai muuta vastaavaa.

Tuollaisesta ei ole ole kokemusta, mutta Tinderiä olen käyttänyt noin pari viikkoa ja se tuntuu ainakin olevan täynnä maailmanmatkaajia, pahoja poikia etsiviä rokkimimmejä, yksinhuoltajia (jopa 18-vuotiaita sellaisia), sekopäitä yms.

Moni nainen laittanut alle listauksen, että mitä mies ei saa olla. Antaa jo lähtökohtaisesti negatiivisen vaikutelman. Kertoisivat mieluummin, että millainen miehen pitää olla. Muutenkin noissa nätimmissä on todella paljon vahvasti meikattuja ja suoraan sanottuna tympeän näköisiä naisia.

Olen jo alkanut miettimään, että löytyykö täältä normaaleja naisia lainkaan. Ehkä pitää poistaa profiili ja kokeilla uudestaan uusilla kuvilla jos tulisi enemmän matcheja ja sattuisi muutama täysipäinenkin tulemaan kohdalle. Yksi nuori tyttö vaikutti ihan normaalilta, mutta minä olin niin vahvasti keskustelua vievä osapuoli, että lopetin keskustelun aika nopeasti. Toivottavasti ei ollut kiinnostunut.

Vierailija
37/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa tuollaisia kutsuja paljonkin. Itselläni oli aivan asiallinen treffi-ilmoitus. Seksiehdotuksia sateli. Moni juttu meni aivan överiksi. Yksikin mies väitti olevansa tohtori koulutukseltaan. Hän ehdotti, että voisi tulla luokseni harrastamaan seksiä mukanaan skumppaa jne. 

Oletkin vähän lapsenuskoinen.

Vierailija
38/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta ei ole ole kokemusta, mutta Tinderiä olen käyttänyt noin pari viikkoa ja se tuntuu ainakin olevan täynnä maailmanmatkaajia, pahoja poikia etsiviä rokkimimmejä, yksinhuoltajia (jopa 18-vuotiaita sellaisia), sekopäitä yms.

Moni nainen laittanut alle listauksen, että mitä mies ei saa olla. Antaa jo lähtökohtaisesti negatiivisen vaikutelman. Kertoisivat mieluummin, että millainen miehen pitää olla. Muutenkin noissa nätimmissä on todella paljon vahvasti meikattuja ja suoraan sanottuna tympeän näköisiä naisia.

Olen jo alkanut miettimään, että löytyykö täältä normaaleja naisia lainkaan. Ehkä pitää poistaa profiili ja kokeilla uudestaan uusilla kuvilla jos tulisi enemmän matcheja ja sattuisi muutama täysipäinenkin tulemaan kohdalle. Yksi nuori tyttö vaikutti ihan normaalilta, mutta minä olin niin vahvasti keskustelua vievä osapuoli, että lopetin keskustelun aika nopeasti. Toivottavasti ei ollut kiinnostunut.

Tässä ois sulle etsimäsi nainen.

"Tässäpä tumma ja tulinen tamma :D ainako tähänki pittää kertua mitä hakkee..no joojoo..täsä minä kattelen josko löytys se kunnolla miehinen mies mulle vihdoin!hintelät ja lyhyet miehet ei tule kysymykseen.. myöskin vässykät ja tössykät ,pullan tuoksuset koti isit raitapaitoineen voi jatkaa seuraavaan profiiliin :D pahat pojat,soitellaan! ..eiku :D

ASIAT, JOTKA SAAVAT MINUT SYTTYMÄÄN

pitkät, parrakkaat,tatuoidut könsikkäät

Vierailija
39/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailu webcameran kanssa kummatkin alasti on ihanaa...

Kyllä, olemme saaneet monta orgasmia yhdessä Thaimaalaisen nettiystäväni kanssa...

Vierailija
40/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko seksitreffeiksi maksullisen naisen laittama viesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän