Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu, onko tämä miten yleistä?

Vierailija
27.09.2016 |

Päätin pitkästä aikaa kokeilla nettideittailua. Olen mies.

Nyt on viikon sisään jo muutamalta naiselta tullut viestiä jossa tyyliin suoraan kysyvät että tulenko yöksi ja tarjoavat heti puhelinnumeroaan.

Ihan uusi juttu minulle, luulin ensimmäistä jonkinlaiseksi huijaukseksi mutta sitten noita tuli lisää. Näiden naisten profiilit ovat vielä aika tavallisia, ei haettu seksiseuraa tai muuta vastaavaa.

Muilla kokemuksia näistä? Onko jokin huijaus kyseessä vai onko vaan nykyaikaa?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miesmalli asiaa tietämättä? Muuten asia ei ole selitettävissä.

Vierailija
2/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miesmalli asiaa tietämättä? Muuten asia ei ole selitettävissä.

Eh en todellakaan ole. Tosin ehkä astetta parempi profiilikuva kun viime kerralla. Tekstissäni kerron etsiväni vakavaa suhdetta, joten sekin hämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetat tai sitten ne varastaa sulta sisäelimet.

M27

Vierailija
4/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Nainen kertoo omia kokemuksiaan mieheksi muuttuneena.

Vierailija
5/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä anna puhelinnumeroasi! Alkaa tulla epämääräisiä soittoja kaukomailta jossa myydään jotain hömppäpalveluja ja pyydetään kirjautumaan nettisivuille. Sivuilla taas kysytään luottokortin numeroa.

Vierailija
6/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen sää Porvoossa? Ei mies saa viikon tai edes kuukauden sisällä yhtään viestiä, korkeintaa joku toinen äijä heittää rivoa läppää.

Vierailija
7/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kusettaa sua jotenkin tai tämä oli provo. Naisilta tulee "Moi" korkeintaan ja sekin kerran vuodessa.

M33

Vierailija
8/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M27

Sitähän tässä oon miettinytkin että joutuuko sitä ryöstetyksi. Sitten kun olen vähän epäröinyt niin suorastaan kinuavat että tulen ja neuvovat miten pääsee helpoimmin perille. Vähän epäilyttävää.. ja en kuseta.

Ap.

Vierailija
9/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Joku nainen ois ehkä voinut uskoa, mutta keneenkään mieheen tämä ei mene läpi.

Vierailija
10/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Sitähän tässä oon miettinytkin että joutuuko sitä ryöstetyksi. Sitten kun olen vähän epäröinyt niin suorastaan kinuavat että tulen ja neuvovat miten pääsee helpoimmin perille. Vähän epäilyttävää.. ja en kuseta.

Ap.

Tapaa ne yleisellä paikalla. Tietty sen naisen kämpillä voi olla ne sisäelimien irroittajat odottamassa sua.

M27

Vierailija
11/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas tiedän kyllä itsekin miten uskomattomalta tämä kuulostaa, siksi kummastelen ja epäröin.

Sivusto on happypancake.

Ap.

Vierailija
12/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulle käyny noin. Epäilisin vahvasti huijareiksi. Mulle on kyllä venäläiset naiset lähetelleet sähköpostiosoitteita, mut tollasta ei ole tapahtunu.

Vierailija
13/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan joku Ylen uus deittisarja ja ne etsii haasteellisia miehiä paritettavaksi. Naisen kämpillä sua odottaa Miia Halonen, Peltsi ja kameraryhmä. Pommittavat sua useammasta profiilista.

Vierailija
14/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei sinä kjomea mjies. Minä olla Annika Scwrostosorwporista Venäjältä. Minä rakasta sinnu hyvin paljon. Otathan yhteyttää pian. XXX"

Niin tuollaisia vai?

Vierailija
15/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusettavat. Vaikka olisi pari viikkoa viestitellyt naisen kanssa, niin silti eivät halua tavata livenä. Voihan ne tietty olla toisia miehiä.

Vierailija
16/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kaikki ole nyt kunnossa tässä, ole varovainen. Ole aina erittäin varovainen, kun nainen ehdottaa suoraan seksiin viittaavaa tuntemattomalle. Kyseessä on ihan mahdollinen ryöstöyritys.

Vierailija
17/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime tapaus laittoi tosiaan puhelinnumeronsa tosi nopeasti ja pyysi soittamaan. Tiedustelin lisäinfoa viesteillä niin laittoi joka kerta että soita tai että puhutaan puhelimessa. Numeropalvelu kertoi numeron olevan salainen mutta on se kyllä tavallinen 040 numero.

Ap.

Vierailija
18/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime tapaus laittoi tosiaan puhelinnumeronsa tosi nopeasti ja pyysi soittamaan. Tiedustelin lisäinfoa viesteillä niin laittoi joka kerta että soita tai että puhutaan puhelimessa. Numeropalvelu kertoi numeron olevan salainen mutta on se kyllä tavallinen 040 numero.

Ap.

Soita sille prepaidistä

Vierailija
19/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu webcameran kanssa kummatkin alasti on ihanaa...

Vierailija
20/57 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuossa jotain hämärää on, jos ei suostuta viestittelemään. Aioin ehdottaa, että ehkä olet vain niin kuuma, mutta tuo kuulostaa kyllä oudolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä