Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos saisit mieheltäsi luvan tehdä?

Vierailija
27.09.2016 |

Otsikossa kysymys, eli onko sinulla jokin sellainen asia, jonka haluaisit tehdä, mutta et tee koska miehesi suuttuisi siitä tai ei anna siihen lupaa? Voitte mainita myös useamman asian ja miltä elämänosaalueelta hyvänsä.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ajatella, että osa joutuu oikeasti kyselemään mieheltään lupaa omaan elämään. Ei ihme, että erotaan.

Vierailija
22/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin hamsterin. Sinänsä minä nyt en tarvitse kumppanin lupaa mihinkään, mutta on toinen saman katon alla asuva otettava huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuisin keittiöstä.

Vierailija
24/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin takapihalle pienen kanalan.

Vierailija
25/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkisin panosuhteen, kun omalta mieheltä ei enää irtoa, eikä halua tehdä asialle mitään. Saisin edes jostain.

Olette kuusikymppisiä , aikansa kutakin. .rupea kutomaan villasukkia 👍

Vai minkä ikäisiä olette ?

Vierailija
26/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin opiskelemaan, mutta mies ei suostu. Ymmärrän miestäni, koska minulla on ok ammatti ja perheen taloudelle olisi kova paikka jos palkkani muuttuisi opintorahaksi. Lisäksi olen aika nuori, joten ehdin myöhemminkin..

Lisäksi haluaisin lähteä juhlimaan niin, että jättäisin sormuksen kotiin. Tosin en ole varma pystyisinkö vaikka saisinkin luvan. Ainakin minun pitäisi olla varma, että se on miehelle ihan oikeasti ok.

Miksi juhlimassa pitäisi olla sormus kotona? Että pääset pettämään? Jos ei niin siksikö, että näet, kuka sinusta vielä kiinnostuisi, vai? Miksi miehellä olisi mitään tätä vastaan? Jos et kerran siis aio pettää.

Viestini on vähän tulkinnanvarainen. Tarkoita sormuksen kotiin jättämisellä sitä, että voisin käydä esim viikonlopun reissun jossain, jossa saisin olla kuin sinkku, eli mitä huvittaa. Ja tuohan ei olisi pettämistä, jos minulla olisi lupa.

Vierailija
27/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankkisin myös seksiä joltakin toiselta mieheltä. Oma on ollut haluttomana nyt kolmisen vuotta.

Vierailija
28/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin miehelle kaikki vaatteet. Takit, kengät, vyöt, kaikki.

Vierailija
29/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin vaaleanpunaiset pussilakanat

Vierailija
30/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin heti viikon luxusmatkan etelän lämpöön. Onneksi mies on sen verran järkevä että nyt ei matkusteta kun oikeasti siihen ei ole varaa. Mutkun mä haluun...

Vierailija
31/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala ajatella, että osa joutuu oikeasti kyselemään mieheltään lupaa omaan elämään. Ei ihme, että erotaan.

Tässä nyt varmaankin tarkoitettiin sellaisia asioita, joihin toisellakin on sanomista. Vai eikö parisuhteessa mielestäsi sellaisia ole?

Vierailija
32/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin opiskelemaan, mutta mies ei suostu. Ymmärrän miestäni, koska minulla on ok ammatti ja perheen taloudelle olisi kova paikka jos palkkani muuttuisi opintorahaksi. Lisäksi olen aika nuori, joten ehdin myöhemminkin..

Lisäksi haluaisin lähteä juhlimaan niin, että jättäisin sormuksen kotiin. Tosin en ole varma pystyisinkö vaikka saisinkin luvan. Ainakin minun pitäisi olla varma, että se on miehelle ihan oikeasti ok.

Miksi juhlimassa pitäisi olla sormus kotona? Että pääset pettämään? Jos ei niin siksikö, että näet, kuka sinusta vielä kiinnostuisi, vai? Miksi miehellä olisi mitään tätä vastaan? Jos et kerran siis aio pettää.

Viestini on vähän tulkinnanvarainen. Tarkoita sormuksen kotiin jättämisellä sitä, että voisin käydä esim viikonlopun reissun jossain, jossa saisin olla kuin sinkku, eli mitä huvittaa. Ja tuohan ei olisi pettämistä, jos minulla olisi lupa.

Miksi olet parisuhteessa, jos haluat olla sinkku?

Vierailija
33/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen käsitys on porukalla suhteessa olemisesta. Tyyliin en tarvitse lupaa teen mitä haluan. Siis tottakait kumppanilta pitää pyytää lupa/sopia sellaisista asioista jotka hänenkin elämään vaikuttaa. Asiat pitää suhteessa sopia ja jos jostain itselle tärkeästä asiasta ei pääse sopuun, niin sitten voi miettiä eroa

Vierailija
34/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgfgfhfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet parisuhteessa, jos haluat olla sinkku?

Pitääkö tämä nyt vääntää rautalangasta, no sopiihan se. En ole sanonut, että haluaisin olla sinkku, enkä haluakkaan. Voin jättää tällaisen hauskanpidon tekemättä, jos suhteeni sen takia päättyisi. Siitä huolimatta kaipaan joskus jännitystä ja seikkailua, jollaista voi sinkkuna kokea.

Eli haluaisin lähteä esim. Viikonlopuksi ystäväni kanssa juhlimaan ja sen jälkeen palaisin mieheni luokse ja jatkettaisiin kuten ennenkin. Tämän haluaisin, tehdä jos se olisi miehelleni ok.

Vierailija
35/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen käsitys on porukalla suhteessa olemisesta. Tyyliin en tarvitse lupaa teen mitä haluan. Siis tottakait kumppanilta pitää pyytää lupa/sopia sellaisista asioista jotka hänenkin elämään vaikuttaa. Asiat pitää suhteessa sopia ja jos jostain itselle tärkeästä asiasta ei pääse sopuun, niin sitten voi miettiä eroa

Tämä. Itsekin ihmettelen kommentteja joissa mainostetaan ettei lupaa tarvita. Ihanko oikeasti te voitte päättää yhteisen asunnon remontista ilman toisen asunnon omistajan lupaa? Ihanko oikeasti te voitte päättää tehdä sellaisen elämänmuutoksen jossa riskeerataan myös puolison omistuksessa oleva omaisuus ilman lupaa? Ihanko oikeasti on ok tehdä aina juuri mitä haluaa ja puolison on vaan se nieltävä? Eihän tuollaiset ihmiset sovi laisinkaan tasa-arvoiseen parisuhteeseen.

Vierailija
36/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin oman auton

Vierailija
37/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa luvan ostaisin Anna-lehden. Myös Fatzerin Sinistä.

Miks aina Fatzerin sinistä? Miks ei vaikka Marabuu tai Banda suklaata?

Vierailija
38/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehystäisin ja ripustaisin seinälle yhden miehen saaman kunniakirjamaisen paperin, koska se on minusta kaunis. Mutta mies ei halua.

Vierailija
39/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäisin miehelle yhdeksi illaksi seksitreffit toisen miehen kanssa ja minä saisin katsoa...

Vierailija
40/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustaisin takapihalle pienen kanalan.

Ihana! Vähän ohiksena, et kanat on niin cooleja... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän