Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos saisit mieheltäsi luvan tehdä?

Vierailija
27.09.2016 |

Otsikossa kysymys, eli onko sinulla jokin sellainen asia, jonka haluaisit tehdä, mutta et tee koska miehesi suuttuisi siitä tai ei anna siihen lupaa? Voitte mainita myös useamman asian ja miltä elämänosaalueelta hyvänsä.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustaisin Tunisiaan. Mutta mies ja tytär, 23 v. pitää sitä liian vaarallisena. Itse en pelkää, jos kuolema siellä on mun kohtalo, sitten se on. Paras lomapaikka ollut mulle.

Saitko kyrp*ä siellä?

Vierailija
62/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kysymys. Miksi ihmeessä olisin sellaisen miehen kanssa yhdessä, jolle ei olisi päivänselvää etten kysele tekemisilleni lupia sen enempää häneltä kuin keneltäkään muultakaan. Jos mä jotain haluan tehdä, niin totta hemmetissä mä sen myös teen ja sama pätee myös toisin päin.

sinkku n40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin asua jonkinaikaa ulkomailla. Käytännössä tämä on kuitenkin todella hankalaa. Oman alan hommia en ilman lisäkoulutusta saisi toisessa maassa tehdä, joten eläisin siellä ainakin alkuun miehen siivellä.

Vierailija
64/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen kysymys. Miksi ihmeessä olisin sellaisen miehen kanssa yhdessä, jolle ei olisi päivänselvää etten kysele tekemisilleni lupia sen enempää häneltä kuin keneltäkään muultakaan. Jos mä jotain haluan tehdä, niin totta hemmetissä mä sen myös teen ja sama pätee myös toisin päin.

sinkku n40

Enpä ihmette, että tuollaiset ihmiset ovat sinkkuja.

Vierailija
65/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin treffi-ilmoituksen ja etsisin itselleni tyttöystävän, jonka kanssa viettää aikaa kuten ystävävien kanssa, mutta lisäksi tähän ystävyyssuhteeseen kuuluisi myös ripaus romantiikkaa ja seksiä. N28

Minä ilmoittaudun! :D

Vierailija
66/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette tarvitse lupia miehiltänne yhtään mihinkään, niin tuostako vaan voisitte mitään kyselemättä esim pyöräyttää uuden vauvan? Nimetä ja kasvattaa vauvan kuten itse haluatte? Ottaa lemmikin, kymmenen lemmikkiä? Lähteä kuukaudeksi Egyptiin ja jättää lapset miehen hoiviin? Myydä yhteisen kämppänne? Maalata koko asuntonne pinkiksi? Polttaa miehenne vaatteet ja ostaa erilaiset tilalle koska olette kyllästyneet miehen iänikuiseen tyyliin? :) Te jotka haukutte kysymystä tyhmäksi/oudoksi, itse olette. Ei tuo ole normaali parisuhde.

Vierailija
67/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin treffi-ilmoituksen ja etsisin itselleni tyttöystävän, jonka kanssa viettää aikaa kuten ystävävien kanssa, mutta lisäksi tähän ystävyyssuhteeseen kuuluisi myös ripaus romantiikkaa ja seksiä. N28

Minä myös :) N29

Vierailija
68/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hgfgfhfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin opiskelemaan, mutta mies ei suostu. Ymmärrän miestäni, koska minulla on ok ammatti ja perheen taloudelle olisi kova paikka jos palkkani muuttuisi opintorahaksi. Lisäksi olen aika nuori, joten ehdin myöhemminkin..

Lisäksi haluaisin lähteä juhlimaan niin, että jättäisin sormuksen kotiin. Tosin en ole varma pystyisinkö vaikka saisinkin luvan. Ainakin minun pitäisi olla varma, että se on miehelle ihan oikeasti ok.

Miksi juhlimassa pitäisi olla sormus kotona? Että pääset pettämään? Jos ei niin siksikö, että näet, kuka sinusta vielä kiinnostuisi, vai? Miksi miehellä olisi mitään tätä vastaan? Jos et kerran siis aio pettää.

Viestini on vähän tulkinnanvarainen. Tarkoita sormuksen kotiin jättämisellä sitä, että voisin käydä esim viikonlopun reissun jossain, jossa saisin olla kuin sinkku, eli mitä huvittaa. Ja tuohan ei olisi pettämistä, jos minulla olisi lupa.

Miksi olet parisuhteessa, jos haluat olla sinkku?

Pitääkö tämä nyt vääntää rautalangasta, no sopiihan se. En ole sanonut, että haluaisin olla sinkku, enkä haluakkaan. Voin jättää tällaisen hauskanpidon tekemättä, jos suhteeni sen takia päättyisi. Siitä huolimatta kaipaan joskus jännitystä ja seikkailua, jollaista voi sinkkuna kokea.

Eli haluaisin lähteä esim. Viikonlopuksi ystäväni kanssa juhlimaan ja sen jälkeen palaisin mieheni luokse ja jatkettaisiin kuten ennenkin. Tämän haluaisin, tehdä jos se olisi miehelleni ok.

Eli haikailet vielä sinkkuelämän perään. Liian nuorena menit naimisiin, liittosi ei tule kestämään. Tulet pettämään miestä jossain vaiheessa 100% varmuudella.

Ja pyh. Tiesitkö, että pitkissä suhteissa on aivan normaalia haluta vaihtelua. Olen vahva luonteeltani ja terve itsetunnoltani, joten uskon että 99 % varmuudella en tule pettämään koskaan. Olen elänyt sinkkuelämää ihan riittävästi, enkä vaihtaisi parisuhdettani siihen. Mutta jos sinkkuelämän parhaalla puolella, eli vapaudella pitää hauskaa, voisin joskus maustaa muuten täydellistä elämääni niin mikä ettei. Voin kuitenkin aivan hyvin olla ilmankin, jos mieheni sitä edellyttää.

Vierailija
69/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös :) N29

Eiköhän tytöt pyydetä vain miehiltämme luvat ja tehdä ne treffi-ilmot ;) Minä ainakin aion ja varmaan myös saan luvan.

Vierailija
70/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ette tarvitse lupia miehiltänne yhtään mihinkään, niin tuostako vaan voisitte mitään kyselemättä esim pyöräyttää uuden vauvan? Nimetä ja kasvattaa vauvan kuten itse haluatte? Ottaa lemmikin, kymmenen lemmikkiä? Lähteä kuukaudeksi Egyptiin ja jättää lapset miehen hoiviin? Myydä yhteisen kämppänne? Maalata koko asuntonne pinkiksi? Polttaa miehenne vaatteet ja ostaa erilaiset tilalle koska olette kyllästyneet miehen iänikuiseen tyyliin? :) Te jotka haukutte kysymystä tyhmäksi/oudoksi, itse olette. Ei tuo ole normaali parisuhde.

Sä olet omituinen. Miksi mä kysyisin "luvan" mieheltä lapseen tai lapsen nimeen? Eikö nämä ole asioita joista keskustellaan yhdessä ja jos ei yksimielisiä olla, niin sitten yritetään saada aikaan joku kompromissiratkaisu jonka kanssa kumpikin voi elää. Sama pätee noihin lemmikkeihin ja tässä auttaa paljon jos valitsee sen puolison sitä(kin) silmällä pitäen että eläinrakkautta löytyy kummaltakin. Tai kämpän maalaus, jos siellä kerran yhdessä asutaan ja se yhdessä omistetaan, niin ei sitä kumpikaan tietenkään maalaa minkään väriseksi ilman keskustelua eikä myöskään yksin myy, mutta ei näihin mitään "lupaa" kysytä.

Eikä polteta toisen vaatteita vaikka ne toisen vaatteet kenkuttaisi kuinka. Sen sijaan uuden vaatteen toiselle voi ostaa ihan omin luvin, mutta ei siitäkään pidä suuttua jos toinen ei vaatetta päälleen pistä. Toisaalta myös kannattaa ehkä miettiä miksi sen toisen kanssa ylipäätään on yhdessä, jos vääräntyyliset vaatteet on noin iso asia. Luulisi sen merkitsevän enemmän mitä siellä vaatteiden alla on.

Muutenkin kannattaa miettiä sitä omaa parisuhdettaan ja sen jatkamista, jos kovasti paljon on asioita joita suhteessa ollessaan haluaisi tehdä, mutta ei niitä parisuhteen vuoksi voi tehdä. Silloin on parempi olla sinkku.

Vierailija
71/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkisin panosuhteen, kun omalta mieheltä ei enää irtoa, eikä halua tehdä asialle mitään. Saisin edes jostain.

Olette kuusikymppisiä , aikansa kutakin. .rupea kutomaan villasukkia 👍

Vai minkä ikäisiä olette ?

Ollaan 30+ ja olen vähän huono kutomaan villasukkia, en osaa tehdä kärkiä, enkä kantapäitä. T. Ysi

Vierailija
72/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet omituinen. Miksi mä kysyisin "luvan" mieheltä lapseen tai lapsen nimeen? Eikö nämä ole asioita joista keskustellaan yhdessä ja jos ei yksimielisiä olla, niin sitten yritetään saada aikaan joku kompromissiratkaisu jonka kanssa kumpikin voi elää. Sama pätee noihin lemmikkeihin ja tässä auttaa paljon jos valitsee sen puolison sitä(kin) silmällä pitäen että eläinrakkautta löytyy kummaltakin. Tai kämpän maalaus, jos siellä kerran yhdessä asutaan ja se yhdessä omistetaan, niin ei sitä kumpikaan tietenkään maalaa minkään väriseksi ilman keskustelua eikä myöskään yksin myy, mutta ei näihin mitään "lupaa" kysytä.

Eikä polteta toisen vaatteita vaikka ne toisen vaatteet kenkuttaisi kuinka. Sen sijaan uuden vaatteen toiselle voi ostaa ihan omin luvin, mutta ei siitäkään pidä suuttua jos toinen ei vaatetta päälleen pistä. Toisaalta myös kannattaa ehkä miettiä miksi sen toisen kanssa ylipäätään on yhdessä, jos vääräntyyliset vaatteet on noin iso asia. Luulisi sen merkitsevän enemmän mitä siellä vaatteiden alla on.

Muutenkin kannattaa miettiä sitä omaa parisuhdettaan ja sen jatkamista, jos kovasti paljon on asioita joita suhteessa ollessaan haluaisi tehdä, mutta ei niitä parisuhteen vuoksi voi tehdä. Silloin on parempi olla sinkku.

No niin ollaampa sitä näppäriä... Tottakai asiat hoidetaan parisuhteessa keskustelemalla, sopimalla ja kompromisseja tekemällä. En tiedä mikä tuo oikea termi sitten sinusta pitäisi olla. Kait nyt jokainen ymmärtää, ettei tässä yhteydessä "luvalla" tarkoiteta mitää kirjallista lupa-asiakirjaa, jossa olisi puolison leima.. 

Vierailija
73/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visbaisin lettuja.

Vierailija
74/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontoisin vessat ja keittiön. Nykyiset ovat vielä ihan ok kunnossa mutta tosi rumat ja epäkäytännölliset, säilytys- ja laskutilaa ei ole nimeksikään vaikka huoneissa on yllin kyllin sille tilaa. Rahatkin löytyisi mutta miehen mielestä on ihan turhaa alkaa mitään muuttamaan:(

Vierailija
75/76 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N51 kirjoitti:

Visbaisin lettuja.

En tajunnut tätä kun aamulla unisena luin... Nyt yhtäkkiä lause tuli mieleen ja repesin. Hyvä minä :D

Vierailija
76/76 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisin sohvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi