Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko läski? Miehen mielestä olen.

Vierailija
27.09.2016 |

Onko sinun mielestä 65kg/ 175cm läski? Painan saman verran kuin tavatessamme 8 vuotta sitten. Nyt kahden lapsen äitinä. Näillä mitoilla mieheni pitää minua läskinä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kakskyt kiloa painavampi kuin minä, ja olen saman pituinen. Do the math, olet ihan vi*un läski. Varmaan myös siannäköinen?

Olet vakavasti anorektinen, joten panostasi tähän keskusteluun ei huomioida täyspäisten toimesta....

No vi**u niinkö? Sinä taidat olla vakavasti mt-häiriöinen kun teet diagnooseja ihmisestä näkemättä. Mahdatkohan kuitenkin olla itse syömishäiriöinen sika?

En ole syömishäiriöinen, enkä sika, en myöskään nt-ongelmainen, vaan ihan laskutaitoinen ja ymmärrän lukemaani, ja tiedän, että kun bmi on alle 15, niin kroppa alkaa olla heikoilla. Sinusta sen huomaa jo tuosta v-sanan ihannoinnista.

*haukottelee*

Vierailija
22/29 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten itse tiedät, et ole lihava. Sitä taas on mahdoton sanoa ilman näkemistä, onko sinussa kiinteytymisen varaa....

Kiinteytymistä ei ole olemassakaan. Vain laihduttamista ja lihasmassan lisäämistä.

kiintetytyminen on nimenomaan rasvaprosentin tiputtamista?

Rasvaprosentin tiputtaminen tapahtuu laihduttamalla tai lisäämällä lihasmassaa.

Seuraava!

Taitaa olla sulla ymmärryksessä jotain vikaa. Nimenomaan tuo laihduttaminen ja lihasmassan lisääminen ON sitä kiinteytymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sanonut monta kertaa epäsuorasti, että olen läski. Varsinkin raskausaikana (lihoin 12 kiloa) mutta edelleen raskauksien jälkeen vaikka olen nopeasti ollut takas lähtömitoissa. Kyllä mulla pehmeitä kohtia on. Jos on läskiä on läski?

Ap

Voi helvetin helvetti että sää olet tyhmä!!!

Epäsuorasti???Eli se vihjailee???Ehkä??

Jospa lopettaisit tuon huomiohuoraamisen?

Et ole läski.Helpottiko?Mene olemaan lastesi kanssa.

Vierailija
24/29 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehesi kanssa? Miksi teet tällaisen avauksen? Tiedät hyvin, että olet hoikka ja miehesi on idiootti.

Vierailija
25/29 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt "läski" ole, mutta kyllä sulta ylimääräistä löytyy. Itse olen 175/60, lihasmassaa löytyy ja silti on vielä vähän ylimääräistä. Miehesi taitaa juuri ajatella tuon noin, eli jos on läskiä niin olet läski. Eihän se nyt noin mene, ja muutenkin mieheltäsi törkeää haukkua, oli se sitten suoraa tai epäsuoraa.

Vierailija
26/29 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on täysi mul*** ja hirvee munapää.Se on varmaan ruma ja tyhmä ja pienimunainen.Se kertoo susta ja sun lapsistakin jotain.

Oletko nyt tyytyväinen?

Vierailija
27/29 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kakskyt kiloa painavampi kuin minä, ja olen saman pituinen. Do the math, olet ihan vi*un läski. Varmaan myös siannäköinen?

Olet vakavasti anorektinen, joten panostasi tähän keskusteluun ei huomioida täyspäisten toimesta....

No vi**u niinkö? Sinä taidat olla vakavasti mt-häiriöinen kun teet diagnooseja ihmisestä näkemättä. Mahdatkohan kuitenkin olla itse syömishäiriöinen sika?

Painoindeksisi on 14 ja 15 välillä. Eli olet vakavasti alipainoinen.

Vierailija
28/29 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun mielestä 65kg/ 175cm läski? Painan saman verran kuin tavatessamme 8 vuotta sitten. Nyt kahden lapsen äitinä. Näillä mitoilla mieheni pitää minua läskinä.

Jätä se mies

Vierailija
29/29 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski=lihava, ylipainoa 20+kg

Läskinen=kehossa on löysää

Kukaan bmi 22-24 ei voi olla läski, sorry!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi