Onko netti- ja whatsapp kavereista iloa vai haittaa sosiaaliselle elämälle?
Minulla on sellaisia,jotka on myös livetuttuja, mutta haluavat vaihtaa joskus kuulumisia koneella. Itse en niin välittäisi joten pidän keskustelut lyhyinä. Olen miettinyt, pitäisikö vain sanoa että ei enää turhia jutteuita, nähdään mieluummin.
Kommentit (5)
Minä en oikein ymmärrä, miten se whatsappaaminen olisi vähemmän sosiaalista kuin kasvokkain tapaaminenkaan. Onhan se tietysti mukavaa tavata kasvotusten ja silloin pääsee juttelemaan paljon enemmän, mutta onhan se viestittely kuitenkin parempi kuin ei mitään, jos ei vain jostain syystä ehdi tapaamaan.
Ei haittaakaan mutta mukavampi nähdä irl. Kyllästynyt someen. Poistelen profiilejani hiljaksiin eri saiteilta.
Aikaa ne "feikkikaverit" somessa vie liikaa. Oikeille kavereille pitää löytyä aina aikaa edes hetki niin somessa kuin irl.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaakaan mutta mukavampi nähdä irl. Kyllästynyt someen. Poistelen profiilejani hiljaksiin eri saiteilta.
Aikaa ne "feikkikaverit" somessa vie liikaa. Oikeille kavereille pitää löytyä aina aikaa edes hetki niin somessa kuin irl.
Teet oikein. Elämässä kannattaa keskittyä oikeisiin ja itselle tärkeisiin asioihin. Pätee kaikkiin asioihin. Mielummin käyttää aikaansa oikeisiin kavereihin, joita kerkeää myös näkemään oikeasti.
olen poistanut suurimman osan apeista. samat ihmiset haluaa päteää vain netissä, mutta kohtelee kuin sontaa oikeassa elämässä. ei kiitos.
Iloa. BLING!