Minkä asian luulet laskevan markkina-arvoasi eniten?
Ymmärtääkseni koiranaiset ovat aika matalalla tasolla markkinoilla, joten itselläni se. Miten teillä?
Kommentit (76)
Ulkonäkö. Oon tosi tavis harmaavarpunen, harvoin jään mieleen.
Ja tietty se, että oon naimisissa. ;) Mutta ehkä mielsin kysymyksen vähän eri tavoin, enemmän ajatusleikkinä, jolloin sillä, oletko sinkku vai varattu ei periaatteessa ole merkitystä. :)
T. N27
Ohuet hiukset ja vatsahapoista johtuen kuluneet hampaat. Jos ottaisin hiustuuhennukset ja kuoret hampaisiin luulisin että markkina-arvoni kohoaisi humisten. Lisäksi olen laiska kuteiden suhteet. Kroppani on aika makee (tanssi, ratsastusja kuntosali) ja kasvoni kauniit.Myös hyvät tissit. Mutta hampaat estävät hymyilyn.
JOs ulkonäon saisi kuntoon niin sitten vielä jäisi hieman sarkastinen ja omahyväinen luonne.
Seksuaalinen kokemattomuus ja ujous.
Mies
-ujous
-pieni penis
-lyhyys (176cm)
-olen opiskelija hyväpalkkaisen ammatin sijaan
Pienet tissit, jos omistaisin kunnon bosat niin miehiä olisi varmaan jonoksi. Karu fakta on että näytän pieneltä tytöltä, kun satun vielä olemaan lyhyt ja muutenkin siro.
Homouteni, koska valikoima pieneneee, samoin nuori ikäni sulkee tarjontaa aika paljon.. noh paremmat ajat edessäpäin toisin kuin suurimalla osalla AV-mammoista.
t.M18
Vierailija kirjoitti:
Homouteni, koska valikoima pieneneee, samoin nuori ikäni sulkee tarjontaa aika paljon.. noh paremmat ajat edessäpäin toisin kuin suurimalla osalla AV-mammoista.
t.M18
Naisia vihaava teini-homo bongattu. :D
Vierailija kirjoitti:
Pienet tissit, jos omistaisin kunnon bosat niin miehiä olisi varmaan jonoksi. Karu fakta on että näytän pieneltä tytöltä, kun satun vielä olemaan lyhyt ja muutenkin siro.
Eipä rintojen koolla ole juurikaan väliä. Pienelle ja sirolle naiselle pienet rinnat sopii hyvin.
- paljon pisamia naamassa + muutenkin todella rumat kasvonpiirteet
- kaksisuuntainen mielialahäiriö, keskivaikea masennus, sos. tilanteiden pelko
- olemattomat aa-kupin tissi
- löytyypä multa koirakin (tosin itse en tätä kohtaa olisi osannut listata)
- en ole koskaan seurustellut
- yli 20 seksikumppania
- en osaa ottaa suihin
...joo, oha noit. N27
Minä viis veisaan mistään markkina-arvosta. Jos joskus eroan tai jään leskeksi, en takuulla etsi uutta miestä.
Kapakassa:
-koulutus, liikaa ja väärältä alalta
-mielipiteet (ei noudata kansan syvien rivien jakolinjoja, jokin ärsyttää aina)
-älykkyys
-outo luonne
Kiinnostavien miesten keskuudessa:
-rahattomuus
-hermoilu (tapahtuu vain näiden kiinnostavien kanssa)
-ulkonäkö?
Vierailija kirjoitti:
Minä viis veisaan mistään markkina-arvosta. Jos joskus eroan tai jään leskeksi, en takuulla etsi uutta miestä.
Sama täällä! Mulla ei ole minkäänlaista markkina-arvoa enää. Ja hyvä niin.
Varmaan lyhyys, ruokavalio (syön vain riistaa ja kalaa, muuten kasvis, mutta usein myös täys vegaani viikkoja) ja se että en yleensä pukeudu "klassisen naisellisesti", vaan pidän väreistä ja skandinaavisesta minimalistisuudesta (eli ennemmin säkki kuin vartalon muotoja korostava vaate).
Terävä päänuppi ja vielä terävämpi kieli :)
Ikä joka valitettavasti näkyy naamasta.
Roikkuva selluliittinen perä
Nostaa: hyvät tissit ja mukava luonne, en ole mustasukkainen ja annan tilaa, en ole enää tekemässä lapsia