Minkä asian luulet laskevan markkina-arvoasi eniten?
Ymmärtääkseni koiranaiset ovat aika matalalla tasolla markkinoilla, joten itselläni se. Miten teillä?
Kommentit (76)
Terveysrasitteet joista johtuva masentuneisuus ja vetäytyminen.
Odotan tähän ketjuun sitä elämäntapatyötöntä vastaamaan, että hänen markkina-arvoaan laskee eniten naisten ahneus ja maksullisuus.
Ikä ja terveys.
Markkina-arvo tippui negatiiviseksi (delta about 150keur).
Viimeiselle työnantajalle putoo mustapekka, eläkevastuut.
Markkina exit menossa, toivottavasti säilyy henki....
Se, että en välitä mitä muut musta ajattelee.
Ikä, 40. En toisaalta etsikään mitään.
Epäsäännölliset työajat ja joskus todella pitkiä työvuoroja. Pidän työstäni enkä tingi siitä.
Kaksi chihuahuaa josta toinen ylisuojelevainen, ei päästä ketään minun lähelle
Olen hyvin pedantti ja tarkka esim siisteyden suhteen.
En harrasta basreissa käymistä enkä juurikaan pidä juhlimisesta muutenkaan.
Olen pihi ja tarkka raha-asioistani. En menisi naimisiin ilman avioehtosopimusta koska mun omaisuus on minun.
Yksinhuoltajuus, köyhyys. Rumat tissit. Ikää yli 35v. Taisi tämä juna mennä multa jo ohi :(
Enpä nyt äkkiseltään keksi mitään. Toki itseni arvostaminen on ollut ns. esteenä joillekin suhteille, mutta sitä taas en pidä yhtään huonona asiana.
Miehet ei kiinnosta. (Eikä naisetkaan.)
Se, etten suostu olemaan miehelle arjen mahdollistaja ja viettämään kaiken aikani hellan ja nyrkin välissä ja jatkuvasti pitämään itseni ulkoisesti tip top kunnossa.
En ole mikään rönämuija (varmaan ihan keskiverto naisen näköinen, normipainoinen jne.), mutta en myöskään jaksa saati välitä meikata ja laittaa kunnon kampausta joka ikinen päivä tai istua sievästi nilkat ristissä, imuroida korkkarit jalassa, hoitaa siinä sivussa hymysuin lapsukaiset ja kokata miehelle paistia, joka on sopivasti valmiina, kun hän, "perheen pää" tulee töistä kotiin.
Eli näin, ainakin jos joltain Laasasilta kysytään, paitsi että ei kysytä, koska edustaa henkisesti kaikkea muuta kuin kohderyhmääni miehissä. :D
Mielenterveysongelmat ja niistä aiheutuneet talousvaikeudet sekä AV-palstailu elämäntapana.
Tupakointi, ylipaino, hankalan akan maine.
Silti vientiä riittäisi, vaikka olenkin onnellisesti naimisissa.
Olen varmaankin kuivahtanut, käytetty vanha kääkkä(38), jolla on koiria, kissa ja mies. Mutta ei se mittään, mua ei kiinnosta mun markkina-arvo; en ole markkinoilla.
Vakaa uskoni markkina-arvoteoriaan?
Ei minun markkina-arvoani mikään laske. Olen mitä olen.
Jos ei ole vientiä, on väärillä markkinoilla.
Vihkisormus, ulkonäöllisesti varmaan lyhyet jalat ja ruma suu.