Minkä asian luulet laskevan markkina-arvoasi eniten?
Ymmärtääkseni koiranaiset ovat aika matalalla tasolla markkinoilla, joten itselläni se. Miten teillä?
Kommentit (76)
En ole miettinyt markkina-arvoani. Mulla on tärkeämpiäkin juttuja mietittävänä kuin se.
Työttömyys. Voi se toki vielä nousta koska opiskelen mutta työllistyminen yli-ikäisenä voi olla aika karua. Toisaalta kun putken saa auki niin sitten kaikki on taas mahdollista.
Olen ruma, mulla on hassut ja kurittomat hiukset enkä osaa pukeutua
Mt-ongelmat joista johtuu myös kesken olevat koulutukset.
Ikä, ylipaino, lapset ja 195cm/110 kg aviomies?
Oikeasti olen pihalla tästä markkina-arvojutusta. Olen vaan mennyt rakastumisen tunteen perässä, hyvä tuli.
Voisin kuvitella, että selvästi näkyvä raskausvatsa häiritsisi hieman parisuhdemarkkinoilla.
Tupakointi, aviomies ja 3 lasta, pullero olemus, työpaikka sidottu mieheen kiinni.
En minkään asian koe laskevan ns. markkina-arvoani. En halua olla muutenkaan joku objekti, eikä ole siihen tarvettakaan. Sen sijaan näen itseni subjektina, toimijana, joka itse säätelee arvonsa. Jos joku ei kiinnostu minusta, hänellä on syynsä. Jos minua ei taas joku kiinnosta, minulla on syyni. Elämässä on muutakin kuin asettautua valinnan kohteeksi tai valitsijaksi.
Mitähän jos kasvaisit aikuiseksi?
Mä en aattele, että ois tasoja, vaan kun ihmisten välille syttyy kipinä niin siitä se sitten lähtee :) Mut jos lähtis mukaan tohon markkina-arvo-ajatukseen niin ap kirjoitti, että koirat vois olla turn off joillekin niin minulla on kyllä koira, mut suurin turn off lienee, että olen toipuva anorektikko. Kaikki ei hyväksy tai halua tapailuvaiheessa, että kumppanilla on tai on ollut psyykkinen sairaus ja tokihan se ulkonäköönkin vaikuttaa. Olen kyllä naimisissa, ettei ole kokemuksia treffeistä nyt pitkään aikaan muuta kuin oman aviomiehen kanssa.
Kihomato kirjoitti:
Tavallinen ulkonäkö, en ole kiinnostunut seksistä, enkä ole erityisen kiinnostavaa seuraa.
Kihomadot harvemmin ovat siellä seuralaislistan kärkipäässä.
Olen laihaläski. Hoikka vyötärö ja BMI 20, mutta reidet kamalat..
Vierailija kirjoitti:
Vakaa uskoni markkina-arvoteoriaan?
Haha, niin totta! :D
Varmaan se että olen todella menestynyt urallani ja moni mies kokee sen uhkana.
Täyteen viilletyt kädet ja jalat.
Ikä: 33v.
Lasten lukumäärä: 3.
BMI: 27.
Ihmiset, jotka puhuvat kapitalismin käsitteillä talouteen liittymättömistä asioista, ovat tärähtäneitä. Minulla ei ole markkina-arvoa, koska en ole esine tai hyödyke tai palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että olen todella menestynyt urallani ja moni mies kokee sen uhkana.
Voin luvata ettei miehiä kiinnosta työpaikkasi, vika on muualla. Luultavasti ulkonäössä.
Aamen.