Minkälainen on luonteeltaan kaunein tuntemasi nainen?
Minäpä aloitan. On kaikille äärimmäisen mukava aina. Miehille puhuu pehmeän flirttailevaan sävyyn. Kaveeraa aina työpaikan ym pahimpien kiusaajien kanssa ja on mahdollisimman vähän nörttien ja epäsuosittujen seurassa. Yleensä siis jättää pääkiusaajan tekemään likaisen työn.
Kommentit (20)
Luonteeltaan kaunein vai ulkoisesti kauneimman luonne?
Jos tarkoitettiin ulkonäöllisesti kauneimman tuttavanaisen luonnetta, niin aavistuksen viherhörhö, huumorintajuinen, uskollinen, oikeudenmukainen, alentuva ja nipo.
Ujohko mutta määrätietoinen, hyväsydäminen, ennakkoluuloton.
Tunnen kaksi, jotka ovat samaa luokkaa. Molemmista olisi ollut nuorempana malliksi, mutta tietääkseni eivät ole. Toinen on naapuri, todella ujo. Moikkaa, ei puhu paljon muuta. En oikeastaan tiedä luonteesta mitään, mutta ujolta vaikuttaa. Hänellä on autopaikka minun vieressä, moikkaa mutta sanoo vain joo, jos kommentoin jotain autoon liittyvää. Eli ujo, tai ainakin haluton juttelemaan vieraille. Toinen on myös ujo, mutta juttelee silti mielellään, tosi rauhallinen. Nää molemmat ovat luonnonkauniita, olen nähnyt ilman meikkiäkin molemmat.
Nuoria kauniita on paljon, en osaa laittaa järjestykseen. Osa tosi kivoja, osa vähän ylpeitä.
Joo olipa kyllä huonosti muotoiltu otsikko. Piti lukea useampaan kertaan, kun ihmettelin, miten tuo nyt on luonteeltaan kaunis nainen... :D
Itsevarma ja äänekäs. Tuo esiin ajatuksia, joita muut eivät ehkä sanoisi ääneen. Tottunut saamaan kaikki miehet ulkonäkönsä takia. Suuttui, kun yksi mies valitsikin hänen sijastaan hänen "tavallisen" näköisen kaverinsa ja katkaisi välit.
En pysty sanomaan kuka on kaunein.
Kauneimmat tuntemani naiset ovat vanhoja lukiolaisia, ja kaikki heistä ilkeitä tai vähintään ajattelemattomia - omasta aloitteestaan tai ryhmäpaineen takia. Tunnen myös yhden huomattavan kauniin ja mukavan ja iloisen naisen. Onneksi, koska en halua yleistää kaikkia kauniita naisia jotenkin epämiellyttäviksi. Pidän itseäni myös kauniina, ja olen ihan herttainen ja ystävällinen tyyppi. Summa summarum: kauneus ei korreloi luonteen kanssa.
Oma siskoni. Sosiaalinen, osin ailahtelevainen, spontaani, hieman naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitettiin ulkonäöllisesti kauneimman tuttavanaisen luonnetta, niin aavistuksen viherhörhö, huumorintajuinen, uskollinen, oikeudenmukainen, alentuva ja nipo.
Tässä on jotain tuttua.. :D
Suoraan sanottuna kovin persoonaton.
Miehen sisko on äärimmäisen kaunis, sellainen että näin heteronaisellakin kääntyisi pää jos kadulla tulisi vastaan.
Luonne on kyllä oudon olematon. Ei tunnu olevan kiinnostunut oikein mistään, ei siis innostu koskaan mistään, mutta ei myöskään tunnu murehtivan mistään. Hänen kanssaan keskustelu on äärimmäisen hankalaa, koska kaikki keskustelut kääntyvät takaisin häneen itseensä, ja silloinkin pinnallisiin asioihin kuten miten kampaajareissu meni. Koskaan en ole kuullut hänen puhuvan mistää asiasta lämpimän kuuloisesti.
Koko elämän hän on mennyt ulkonäkönsä siivillä, merkonomin paperit saatuaan oli jo kihloissa erittäin hyväpalkkaisen isomman johtajan kanssa. Hankki yhden lapsen mutta ei kuulemma halua enempää ettei kroppa mene enempää pilalle.
Ei ole luonteeltaan mitenkään ilkeä, mutta tuntuu kuin siellä kauniin ulkokuoren sisällä ei vaan kertakaikkisesti olisi mitään.
Kaunein tuntemani ihminen on myös luonteeltaan kaunein ihminen. Ei tosin itse pidä itseään niin kauniina. Luonteeltaan tulee toimeen kaikkien kanssa, ei koskaan varmaan ole riidellyt kenenkään kanssa ja jos joku haastaa riitaa, niin antaa heti periksi. Usein löydän itseni puolustamasta häntä, koska ärsyttää, ettei hän pidä puoliaan ja sano vastaan :D Ei myöskään kiroile, mikä on musta hyvin outoa, koska itse kiroilen kuin merirosvo. Laittaa aina myös muiden edun oman etunsa edelle, mihin oon myös puuttunut pari kertaa. Toisinaan ärsyttää, että hän on liian mukava.
Vierailija kirjoitti:
Kaunein tuntemani ihminen on myös luonteeltaan kaunein ihminen. Ei tosin itse pidä itseään niin kauniina. Luonteeltaan tulee toimeen kaikkien kanssa, ei koskaan varmaan ole riidellyt kenenkään kanssa ja jos joku haastaa riitaa, niin antaa heti periksi. Usein löydän itseni puolustamasta häntä, koska ärsyttää, ettei hän pidä puoliaan ja sano vastaan :D Ei myöskään kiroile, mikä on musta hyvin outoa, koska itse kiroilen kuin merirosvo. Laittaa aina myös muiden edun oman etunsa edelle, mihin oon myös puuttunut pari kertaa. Toisinaan ärsyttää, että hän on liian mukava.
Ainiin, oon puuttunut hänen asioihinsa, koska seurustellaan. Ei mua muuten niin paljoa kiinnostas.
Luonteiltaan kaunis ja nainen on aika pitkälti toisensa poisulkeva yhdistelmä, ts. paradoksi.
Hyvin mukava. Aina valmis auttamaan toisia, erinomainen huumorintaju, ei tuo itseään esille mitenkään. Lisäksi erittäin älykäs. Hyvin harvinaislaatuinen.
Hyväsydäminen, ihanin ja ajattelevaisin ihminen jonka tiedän, epäitsekäs, hyväsydäminen,huumorintajuinen, sisältä ihan yhtä kaunis kuin ulkoa.<3
Kaunis.