Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna aika laihdutuslääkärille ja olen lihonnut viime käynnin jälkeen (kesäkuu) 8,5 kg

Vierailija
26.09.2016 |

Ei ole oikein dieetti edennyt niin sanotusti

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotatko pääsyä vatsalaukun pienennysleikkaukseen?

Toi leikkaus olisi mun pelastus mutta ei kuulemma vielä ajankohtainen. Mulla on polvet huonossa kunnossa niin pitäisi paino saada laskemaan

Ap

Vitsi miten lihavat on yksinkertaisia... Ei se leikkaus ole mikään taikatemppu. Ennen sitä ja tietenkin sen jälkeen pitää olla tiukalla dieetillä. Miksei sitten ilman leikkausta sama onnistu? Kuukausia ja vuosia joka tapauksessa.

Jos pystyt syömään 600 ylimääräistä kaloria päivittäin niin kai se on yhtä helppoa syödä 1000 vähemmän? Kun kuitenkin puhutaan jo lähtökohtaisesti jostain 3000 kalorin päivämätöstä.

Vierailija
22/29 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua siihen, että paino sen kun nousee niin kauan kun syöt niitä masislääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietääkseni syömishäiriö (pakko olla joku ahmimishäiriö jos noin paljon lihoo lyhyessä ajassa) ja sairastettu masennus on molemmat esteitä laihdutusleikkaukselle...?

Vierailija
24/29 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varautua siihen, että paino sen kun nousee niin kauan kun syöt niitä masislääkkeitä.

Osa lihottaa enemmän kuin toiset. Kysy siltä OIKEALTA lekurilta että voisiko vaihtaa toiseen lääkkeeseen, tai jättää pois, jos et lääkettä tarvitse.

Kaverini söi jotain masislääkettä (Voxra?) ja laihtui. Tosin en tiedä oliko syynä lääke vai ruokahaluttomuus.

Vierailija
25/29 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina kummeksuttaa tällaiset ihmiset, jotka ovat ihan pihalla siitä kenen tai minkä tahon kanssa ovat tekemisissä. Yleensä sotkevat Kelan, Te-toimiston ja sossun keskenään. Tämäkin laihdutuslääkäri voi olla lääkäri, sairaanhoitaja, psykologi tai ravintoterapeutti mutta hei, mitä välii.

Vierailija
26/29 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpatkaa syömällä perunamuusia ja tölkkilihapullia. .On muuten hyvää 😃

Nälkä lähtee syömällä ja muija juomalla.

Vierailija
27/29 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tietääkseni syömishäiriö (pakko olla joku ahmimishäiriö jos noin paljon lihoo lyhyessä ajassa) ja sairastettu masennus on molemmat esteitä laihdutusleikkaukselle...?

Eihän ap sinnen olekaan jonossa vaan käy jollain ravitsemusterapeutilla. Ja onhan tosta jo useempi kuukausi. Paljon grillimakkaraa, sidukkaa, jädeä... hupsista

Vierailija
28/29 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalahermanni kirjoitti:

Karpatkaa syömällä perunamuusia ja tölkkilihapullia. .On muuten hyvää 😃

Nälkä lähtee syömällä ja muija juomalla.

Perunassa on hiilareita

Vierailija
29/29 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan tää tyyppi painaa?