Puljujärvi näyttää koulukiusaajalta
Just tuollainen isoleukainen virnuilija on usein se mitä nörtinrääpäle ensimmäisenä näkee kun hänen päänsä nostetaan vessanpöntöstä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilulta jätkältä vaikuttaa vaan ei älykkäältä. Ei ole sattumaa, että juuri Puljun englanti ei suju.
No minkä verran on ehtinyt sitä englantia opiskella, jos on viettänyt suurimman osan elämästään suomalaisessa jäähallissa? Ehtii vielä oppia, nuori kaveri. Onhan näitä muitakin urheilijoita, jotka puhuvat tankero-englantia, mutta urheilu kuitenkin sujuu :)
Kai se nyt sentään koulussa on vuosia englantia lukenut vaan eipä ole jäänyt päähän. No, pitkän NHL-uransa aikana varmaan oppii ihan suht hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vain näytä, vaan myös oli. Ei niinkään aktiivisessa roolissa, vaan lähinnä sellainen pääkiusaajan jutuille päättömästi naurava ja kannustava hahmo.
Oletko itse ollut paikalla todistamassa tällaista tilannetta vai onko joltakin toiselta henkilöltä kuultu juttu? Ihan kaikkea mitä muut sanovat, ei kannata ottaa tosissaan.
Tuukka Rask näyttää ihan oikeasti. Ei nyt kiusaajalta, mutta eräältä melko epämiellyttävältä tyypiltä. Ovat niin samannäköisiä, että luulisi veljiksi.
Kiusaajia siellä, kiusaajia täällä, sinä kiusaat minä kiusaan, joka puolel kiusataan, hiiala hiiala hei!
Jesse on fiksu ja erittäin kohtelias nuori mies. Enpä ole koskaan kuullut et kiusaaja olisi vaikka vuosia olen Jessen tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilulta jätkältä vaikuttaa vaan ei älykkäältä. Ei ole sattumaa, että juuri Puljun englanti ei suju.
No minkä verran on ehtinyt sitä englantia opiskella, jos on viettänyt suurimman osan elämästään suomalaisessa jäähallissa? Ehtii vielä oppia, nuori kaveri. Onhan näitä muitakin urheilijoita, jotka puhuvat tankero-englantia, mutta urheilu kuitenkin sujuu :)
Kai se nyt sentään koulussa on vuosia englantia lukenut vaan eipä ole jäänyt päähän. No, pitkän NHL-uransa aikana varmaan oppii ihan suht hyvin.
Jospa siellä Torniossa ja Oulussa ei tarvinnut niin kovasti harjoitella tuota enkun puhumista;), on riittänyt kun on ollut hyvä pelaamaan. Sellaiset oppii varmaan paremmin englantia, jotka roikkuu tietsikalla ja tv:n ääressä iltakaudet. Siihen Jessellä ei ole ollut aikaa, kun on ollut siellä jäähallilla.
Vierailija kirjoitti:
Jesse on fiksu ja erittäin kohtelias nuori mies. Enpä ole koskaan kuullut et kiusaaja olisi vaikka vuosia olen Jessen tuntenut.
Minustakin hän on iloisen ja rehdin tuntuinen, hyvän mielen tuoja. Kaikkea hyvää hänelle, yritetään me muut pitää kateutemme kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuukka Rask näyttää ihan oikeasti. Ei nyt kiusaajalta, mutta eräältä melko epämiellyttävältä tyypiltä. Ovat niin samannäköisiä, että luulisi veljiksi.
Tuo on sinun ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
No sinun mielipiteesi ja inhoittaa minua kyllä sinun asenteesi Tuukan ulkonäköä kohtaan.
Voin sanoa ettei Tuukka ole kiusaaja missään muodossa tai tavalla. Vaan normaali aikuinen mies.
Puljujärvi on nuori kaveri, lopettakaa hänen enkun arvosteleminen (on kehittynyt huimasti!), hän ehtii oppia vielä, kun asuu ja työskentelee P-Amerikassa. Hän on sentään käyttänyt aikansa fiksusti hallilla, eikä vaan hakannut pleikkaria (vaikka olisikin siinä oppinut enkkua).
Hyvin mahdollista.
Monet jääkiekkoilijat ovat olleet koulukiusaajia esim. Olli Jokinen.