Maailman rumin koriste-esine/kynttilänjalka! Reikäkammoiset älkää katsoko...
Googlatkaa Pentikin Kaamoskivi. Ai kauhea. Kyllä olis komea sisustuselementti, huh huh!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo ei ole ollenkaan hassumpi. Esim ulkoterassilla tuulensuojassa kiva. Kiitti vinkistä.
Tai ovistopparina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo ei ole ollenkaan hassumpi. Esim ulkoterassilla tuulensuojassa kiva. Kiitti vinkistä.
Tai ovistopparina.
Cannonballseille tupaantulijaislahjaksi! Stumppaa tähän!
http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Pentik_Kaamos_kynttelikko_30618207…
Tästä yksilöstä rei'istä valuu jotain visvakuplia...
Voi ristus, edes Lovecraft ei loisi tuollaista :O
Minun proppuiset nielurisani näyttivät juuri tältä ennen leikkausta. Älä katso, jos yökötysrefleksisi on herkässä.
Tuo on niin kamala, että se on jo hauska.
Vierailija kirjoitti:
Minun proppuiset nielurisani näyttivät juuri tältä ennen leikkausta. Älä katso, jos yökötysrefleksisi on herkässä.
Minusta sinun sananvapauttasi olisi syytä rajoittaa. Ihan oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli jostain syystä tuosta asettelusta mieleen Jorma Reinin ns. kikkelikortti. (90-luvun poliittinen skandaali)
Vierailija kirjoitti:
:D :D Ai kamala!
Mikähän tarina liittyy tuon kyseisen esineen suunnitteluun?
Onko väsätty kauheassa krapulassa vessanlattialla oksentaen samalla tuijottaen tyhjiä vessapaperi hylsyjä....
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tarina liittyy tuon kyseisen esineen suunnitteluun?
Onko väsätty kauheassa krapulassa vessanlattialla oksentaen samalla tuijottaen tyhjiä vessapaperi hylsyjä....
Ei kun tässähän ( https://issuu.com/kauppasuomi/docs/51-pohjoinen/6 ) Pentik kertoo kauneuden pelastavan maailman ja samalla sytyttelee kynttilöitä valtavaan Kaamoskynttilään. Näyttää olevan ihan ylpeä siitä.
Tuo vois oikeasti sopia hyvinkin johonkin hämyiseen, mutta hulppeaan hirsimökkiin, tai ulkosaunan terassille.
Vierailija kirjoitti:
Miks noiden kynttilöiden on oltava vielä tommoset keltaiset pätkät?! En oo ikinä nähnyt yhtä rumaa "koriste"esinettä.
Minulla on reikäkammo, mutta tuon esineen näkeminen ei laukaise sitä.
On kyllä erikoisen näköinen, en osaa edes sanoa onko tuo kamala vai ei.
Minulla on kai sitten jotenkin omituinen maku, sillä minusta tuo on hieno. Tykkään kaikenlaisista luonnon muotoja muistuttavista esineistä, esim. Kumelan Petäjä-maljakoista.
Öh, en huolisi edes ilmaiseksi. Tuo kaamos-kynttelikköhän on just kuin jonkun kauhuelokuvan sisustukseen passeli kammotus.
Ja tuo on kaiken lisäksi muuten julmetun painava. Voisi käyttää myös itsepuolustukseen jollain yksinäisellä erämökillä...