Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introverttien pariutuminen?

Vierailija
26.09.2016 |

Missä ja miten introvertit pariutuu, vai pariutuvatko ollenkaan?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä pariudu. Kuikuillaan toisia vuosi tolkulla, mutta kumpikaan ei tee aloitusta. Sitten yksin yksiöissämme maataan toisistamme haaveillen.

Vierailija
2/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttien naisten pitää mennä johonkin esille ja introverttien miesten pitää rohkaistua tekemään aloite naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset ja ystävät pakottavat johonkin juhlaan ja siellä huomaa seisovansa piilossa jonkun toisen kanssa ja tadaa! Pariutuminen, eikä ikinä tarvitse mennä niihin pippaloihin kun voi nyhvötä kotona jonkun kanssa.

Vierailija
4/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttien naisten pitää mennä johonkin esille ja introverttien miesten pitää rohkaistua tekemään aloite naiselle.

Näin herran vuonna 2016 voi nainenkin tehdä aloitteen, eikä kukaan edes kuole.

N32

Vierailija
5/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pariutuu ja osa ei. Silleen se menee ekstrovertimmillakin. Kyllä mäkin viihdyn parisuhteessa, vaikka tykkään olla välillä yksin.

Vierailija
6/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vasta 25 vuotta naimisissa. En nuorena tiennyt mitään mistään -verteistä. Ei estänyt puolison löytymistä.

Vierailija
7/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan ole pariutunut. Kiinnostaa kuulla vinkkejä.

Vierailija
8/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Tekisivätkin edes joskus.

Vierailija
9/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus.

Missä ekstrovertit pariutuu, vai pariutuuko ollenkaan?

Vierailija
10/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan baarissa pariudu, mutta katsopa mitä kuhinaa on kirjastojen siivouskomeroissa meneillään ympäri maan.

Vierailija
11/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme aloitus. Itse olen intro ja sitä ei minusta ulospäin kovin moni arvaisi. Uskallan jutella kenelle vaan, mutta en jaksa.

Voisitko siis selventää kysymystä koska en oikein tajunnut mitä ajat takaa?

Vierailija
12/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Tekisivätkin edes joskus.

Kyllä ne tekee. Paitsi jotkut "vanhan liiton naiset" joiden mielestä miehen kuuluu maksaa ravintolassa ja tarjota drinkit baarissa tasa-arvon nimissä.... tai jotain.

Vierailija
13/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän introvertti nainen pariutuu, jos viitsi edes tehdä profiilin deittisivulle tai olla miesten lähestyttävissä.

Vierailija
14/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tapasin aviomieheni.

Ainut ihminen jonka seurassa viihdyn.

N32

Vierailija
15/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttina naisena keräsin rohkeuteni reilut 10 kertaa ja tein aloitteen samanhenkiseltä vaikuttavalle miehelle. Pakit joka kerta, tai ainakin kauhistunut pakoreaktio. Enää en uskalla yrittää eikä minua ikinä kukaan lähesty. Ikää jo 30v.

Joten ei taida pariutua koskaan ellei ole huomattavan kaunis tai pysty leikkimään ekstroverttia pitkiä jaksoja kerrallaan.

Vierailija
16/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä introverttipari, joka menee naimisiin ensi kesänä o/

Vierailija
17/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme aloitus. Itse olen intro ja sitä ei minusta ulospäin kovin moni arvaisi. Uskallan jutella kenelle vaan, mutta en jaksa.

Voisitko siis selventää kysymystä koska en oikein tajunnut mitä ajat takaa?

Ihmettelin ihan samaa,ehkä ap:lla on käsitteet sekaisin? Siis introvertti ei ole automaattisesti ujo tai täysin erakko,vaikka viihtyykin itsekseen.

Eiköhön introvertit pariudu samalla tavalla kuin ekstovertitkin:tutustuvat mielenkiintoiseen ihmiseen ja syventävät tuttavuuden parisuhteeksi.Missä ihmisiä nyt yleensä tapaa,itse tutustuin miesystävääni kun nuorena asuimme naapureina opiskelijakämpissä.

Vierailija
18/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon introvertti, mutta se ei ole synonyymi ujolle hissukalle. Mä vaan saan jossain kohtaa tarpeekseni ihmisistä, enkä taas vähään aikaan jaksa sosiaalista kontaktia. Sitten se taas maistuu.

Hyvin oo pariutunu. Mies antaa mulle tilaa ja on sattumalta otse samanlainen.

Vierailija
19/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan baarissa pariudu, mutta katsopa mitä kuhinaa on kirjastojen siivouskomeroissa meneillään ympäri maan.

Pariutuminen on eri asia kuin  parittelu.

Vierailija
20/39 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja miten introvertit pariutuu, vai pariutuvatko ollenkaan?

Samassa lukiossa ollut tuntematon tyyppi lähetti minulle kirjeen, jossa ehdotti tapaamista. Tapasimme, menimme vuotta myöhemmin kihloihin ja paljon myöhemmin naimisiin. Parisuhdetta on nyt jatkunut 23 vuotta. Teemme asiat enimmäkseen yhdessä, eikä meillä ole muita ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi