Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

46-v siskoni on raskaana, esikoinen tulossa..

Vierailija
26.09.2016 |

Olen kyllä päällä puuhun lyöty. Hän asuu ulkomailla ja lapsen isä on 10 vuotta vanhempi. Siskoni on ns. uraihminen ja olin aivan varma ettei tule ikinä hankkimaan lasta. Ainakin sen käsityksen olen saanut ettei ole edes yrittänyt, kunnes tämä uusi mies ilmestyi kuvioihin muutama vuosi sitten. Itselläni on kolme jo teini-ikäistä lasta ja olen häntä nuorempi, joten tuntuu aika hassulle. En vaan voi uskoa tätä. Raskaus on jo sen verran pitkällä, että halusi julkistaa tämän. Hoidoissa käyneet. Sisko täyttää 47 ennen kuin lapsi syntyy.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee eläkkeelle kun lapsesta tulee ylioppilas. Voi järjestää kahdet juhlat yhdellä kertaa.

Vierailija
22/28 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnet siskolle ja toivottavasti en ole itse tuossa iässä enää lapsia tekemässä; omat pitäisi olla siihen mennessä 21v ja 17v. ;) Oikeasti nytkin kun ovat 2v ja 6v sitä välillä huokaisee, että eikö tämä lapsiperhehärdelli jo piisaa. :)

Kaikki aina sanoivat, että kun toisen lapsen tekee niin alkaa miettiä kolmatta; enpä ole alkanut. Aina olen tiennyt, että kaksi riittää minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika vanha. Ja osaakohan käsitellä lapsia?

t. Esikoinen saatu kolmevitosena ja olin mielestäni vanha

Huh! Mummoäiti arvostelee toista.

Vierailija
24/28 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt oikeasti aika korkea ikä ensisynnyttäjälle, mutta jos on nyt tähän asti halunnut tehdä uraa ja nyt on oikea aika lapselle, niin mikäs siinä. Suomessahan on jo 30-vuotiaskin keskimääräistä vanhempi ensisynnyttäjä, joten ei se nyt mielestäni ole väärinkään sanoa, että 47 on jo oikeasti aika vanha, kun se on totuus. Kuitenkin jokainen saa lapsia omassa tahdissaan, en minäkään olisi ollut alle 25-vuotiaana vielä tarpeeksi valmis äidiksi, joku toinen taas kokee ettei enää kolmekymppisenäkään jaksa vauva-arkea. Kukin tyylillään.

Vierailija
25/28 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukholmassa ensisynnyttäjät oli muistaakseni pääosin 42-vuotiaita.Lapsuahan voi tehdä niin kauan kuin se on mahdollista.

Tukholmalaiset ensisynnyttäjät ovat keskimäärin 31,0-vuotiaita (tilasto vuodelta 2014, http://statistik.stockholm.se/attachments/article/38/arsbok_2016.pdf). Yli 40-vuotiaita tukholmalaisista ensisynnyttäjistä on 4,5 %. Suurin osa tukholmalaisista ensisynnyttäjistä (43,3 %) on 30-34-vuotiaita.

Vierailija
26/28 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tuossa vaiheessa 4 lasta joista yksi ala-asteella ja lisäksi myös 4 lastenlasta, mutta kukin tyylillään. Onnea!

Vierailija
27/28 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä nuorena kun saa vauvan aikuisena, jotkuthan ne ikääntyy jo kolmenkympin jälkeen vaivaisiksi. :D Kukin ikääntyy omassa tahdissaan, itse en ole onneksi mummoiässä vielä henkisesti tai fyysisesti vaikka nelikymppiset on vietetty. 

Vierailija
28/28 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nelikymppiset mummot on kyllä melkoista WT:tä vielä useammassa polvessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan