Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuttava keskeyttää aina puheeni ettei muka ole aikaa puhua!

Vierailija
26.09.2016 |

Tapasin vanhan tuttavani pitkästä aikaa. Hän puhui kuulumisistaan. Sitten kun olisin kertonut lyhyesti mitä mulla on ollut, hän keskeytti sanoen ettei nyt ole aikaa.
Teki tämän toisen kerran myös.
Ja silloin joskus aikoinaan kun tapailimme.
Uskomatonta.
Hän itse kyllä puhuu koko ajan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehken puhu enää mitään.

Vierailija
2/5 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan kyllä niin jännän äärellä, että taidan oikein laittaa popparit uuniin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on sellainen ihminen, että ei halua kuunnella toisten juttuja. Et kai itse ole jaarittelija? Mulla on yksi tuttu, joka puhuu, puhuu ja puhuu. Olen polttanut monet ruuat pohjaan hänen kanssaan puhuessani, kun jutulle ei vain tule loppua. Hoidamme erästä yhteistä asiaa yhdessä, joten en voi aina olla vastaamattakaan. Viimeksi, kun hänelle vastasin, sanoin, että ihan nopeasti, mulla on työt kesken, ja sanoin varmaan neljästi, että nyt on ihan pakko lopettaa, kun pitää jatkaa töitä. Ei mene perille. Hän haluaa kertoa kaiken.

Vierailija
4/5 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä halua puhua hänelle omiakaan asioitani, koska hän on tunnettu siitä, että levittelee kaiken ympäri kyliä.

Vierailija
5/5 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarkoittaa että ei ole aikaa puhua kun hänen elämästään. Ala itsekin keskeyttään heti kun avaa suunsa että nyt ei ole aikaa sun jutuille ja kerro omasta elämästäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan