Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa vielä yhden lapsen "vähän myöhemmin", olen nyt 38...

Vierailija
26.09.2016 |

Siis mitä tästä pitäis ajatella? Meillä on kaksi lasta ja kolmannesta ollaan puhuttu epämääräisesti jo useampi vuosi, mutta koska parisuhde oli kriisissä, ei siitä ole tullut sen enempää.

Nyt kriisi on selätetty, mutta mies haluaa vieläkin lykätä kolmannen lapsen hankintaa. Itse en tiedä, olisiko se nytkään enää edes mahdollista, sillä lähestyn neljääkymppiä.

Mitä tästä teidän mielestä pitäisi ajatella tai mitä itse tilanteessani ajattelisitte?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minä haluaisin kolmanne lapsen vaikka heti! Mies myöhemmin.

ap

Suomeksi: Mies ei halua lasta.

No tätä mieltä minäkin olen. Olen sitten sanonut, että annetaan koko asian olla, mutta sitten taas sanoo, että jos vähän myöhemmin. Jos ei halua, niin luulisi sanovan, kun siihen annetaan tilaisuus.

Ap

Vierailija
22/25 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin vähä niinkuin väkisten yrittämään lasta kun olin täyttänyt 38. Mies sanoi, että jos parin vuoden päästä. Loukkaannuin kommentista, ja mies ei pahemmin ollut pariin vuoteen seksituulella. Nyt kun on mennyt 8 vuotta ja lasta ei tullut, niin hän on sanonut, että minun olisi pitänyt olla enemmän asialla. Just. Mies tekeytyi sairaaksi pari vuotta, kun piiritin häntä ovulaation aikana. Ei kelvannut seksi silloin, ja nyt on kuulemma mun vika kun en ollut asialla....

Tämä kuulostaa tosi reilulta. Puuttuisi enää, että mies häipyisi, koska sitä lasta ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet vanha niin miksei kaksi riitä? Keskity niihin kahteen lapseen. Ei sun mies kolmatta halua muttei halua loukata sua.

Vierailija
24/25 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kymppisenä moni tulee suht helposti raskaaksi mutta keskenmenoja on tuossa iässä enemmän ja suurempi riski että tuleva lapsi on sairas tai äidille tulee joku komplikaatio joka raskausaikana tai synnytyksessä.

Itse en uskaltanut enää iltatähteä tehdä mutta moni ystävä teki ja ok meni.

Vierailija
25/25 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minä haluaisin kolmanne lapsen vaikka heti! Mies myöhemmin.

ap

Suomeksi: Mies ei halua lasta.

No tätä mieltä minäkin olen. Olen sitten sanonut, että annetaan koko asian olla, mutta sitten taas sanoo, että jos vähän myöhemmin. Jos ei halua, niin luulisi sanovan, kun siihen annetaan tilaisuus.

Ap

Anna olla, se roikuttaa sua löysässä hirressä. Unohda se kolmas lapsi ja keskity olemassaoleviin.