Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten niitä wrappeja tehdään?
26.09.2016 |
Minäkin haluan osata.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä syön kahdenlaisia wrappeja.
Joko jauhelihaa+tacomauste, salaattia, kurkkua, paprikaa, tomaattia, juustoraaste, fetajuusto (eli siis mitä kaikkea vain haluaa täytteeksi), salsakastiketta ja vielä dippiä.
Tai sitten kasvisversio eli salaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, sipulia, juustoraastetta, fetajuustoa ja oliiviöljyä sekä suolaa, pippuria ja oreganoa. Eli salaattia ja mausteita oman maun mukaan.