Stockmannin Hullut Päivät syksy 2016
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ja teille äideille kaunis pyyntö: ÄLKÄÄ TUOKO NIITÄ HUUTAVIA LAPSIANNE JA NIIDEN HYÖKKÄYSVAUNUJA SINNE RYYSIKSEEN!! Sillä tavoin kiusaatte sekä lapsianne että muita ostelijoita - itsenne takia! Jättäkää hoitoon tai jättäkää muutama kerta elämässänne hullut päivät väliin, ei voi olla niin vaikeaa!
Ja juu, tiedän saavani vastauksia tyyliin "minähän tulen ette voi minua estää", mutta te jotka niin ajattelette/kirjoitatte, olette harvinaisen itsekkäitä ihmisiä.
Aamen!
Ihan vaan vinkkinä.
Netistä Hullut Päivät tuotteita tilatessa saa Bonuswayn kautta 3,5% ostohyvitystä(kuten myös muista Stockmannin ja muiden kauppojen ostoista)
Liittymisbonus uusille käyttäjille 10€ https://www.bonusway.fi/?r=2840363
Hullut Päivät ensi viikolla, jo nyt näkee tuotteet Stockmann sovelluksen kautta!
Tietääkö kukaan onko hulluilla päivillä myynnissä Finnairin lentoja tänä vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan onko hulluilla päivillä myynnissä Finnairin lentoja tänä vuonna?
Eipä näkynyt.
Aika huonolta vaikuttaa tarjonta, etenkin viime vuosiin verrattuna. Parhaat tarjoukset Powerilla..
Huomenna sitten alkaa, onko tärppejä kellään?
Finnkinon leffalippuja itse käyn hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna sitten alkaa, onko tärppejä kellään?
Finnkinon leffalippuja itse käyn hakemassa.
Lippuja ja naudan sisäfilettä pitäisi illalla hakea..
Sokoksen 3+1 ensi viikolla. Onko tietoa olisko Hullut päivät sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Sokoksen 3+1 ensi viikolla. Onko tietoa olisko Hullut päivät sen jälkeen?
Viikko 41 silloin, että eiköhän Hullarit oot taas edessä!
Eipä näytä olevan mitään minua kiinnostavaa. Tuntuu että tarjoukset huonontuneet viime vuosina.
Ennen oli aina pakko käydä.
Hullarien verkkokaupasta tekee nykyään parhaat löydöt. Ei tarvi lähteä tungokseen jonottamaan.
Leffalippuja pitää käydä hakemassa 87e 10kpl. Ei paha.
Ajattelin käydä perinteisesti pierasemassa Stockmanin hississä keskiviikkona. Toivottavasti eivät ole tälläkään kertaa palkanneet sinne pierupoliiseja.
Toissa vuonna joku hienostorouva alkoi esittämään astmakohtausta, kun väänsin sellaisen 12 sekuntia kestävän ruikulipierun ääriään myöten täynnä olleessa Helsingin keskustan Stockan hississä.
Tänä vuonna voisin vaihtelun vuoksi suunnata Tapiolan tai Jumbon Stockmaniin.
Pläräsin juuri tuon Viron kuvaston ja luulisi että pitkälti samat tuotteet joitain poikkeuksia lukuun ottamatta on meilläkin hullareilla.